Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iemand een linkje naar het corona topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die ene week dat Emre een permban had was echt een verademing man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verknipt


Vind ik misschien wel een leuk praktijk voorbeeld waar ik zelf mee te maken heb gehad, die hebben in het verleden best lineups gehad waar ik me prrrrrrrrrrrima op hebben kunnen vermaken maar tegenwoordig is het niet meer mijn ding. Kan ik wel op het internet gaan lope janke dat het allemaal kut is enzo maar je kan ook opzoek gaan wat wel je ding is :D Of iets nieuws proberen waar je misschien nog niet achter bent hoe leuk het is. Er zijn zo mega veel feesten en hokjes en aanbod in NL, zit ongetwijfeld iets wat wel je ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
Verknipt


Vind ik misschien wel een leuk praktijk voorbeeld waar ik zelf mee te maken heb gehad, die hebben in het verleden best lineups gehad waar ik me prrrrrrrrrrrima op hebben kunnen vermaken maar tegenwoordig is het niet meer mijn ding. Kan ik wel op het internet gaan lope janke dat het allemaal kut is enzo maar je kan ook opzoek gaan wat wel je ding is :D Of iets nieuws proberen waar je misschien nog niet achter bent hoe leuk het is. Er zijn zo mega veel feesten en hokjes en aanbod in NL, zit ongetwijfeld iets wat wel je ding is.


Jij kan mij niet vertellen dat je nooit je bek hebt opengetrokken over andere genres/ze belachelijk maken over hoe ze veranderd zijn e.d., zeker omdat ik bij vele van die rants, over voornamelijk techno vs feesten als verknipt, aanwezig was.

Dus dit is een mooi ideaal wat je schetst, maar dat gebeurt toch niet en het is niet van toepassing op dit topic, dan scheer je alles makkelijk weg.

OP doet waarschijnlijk ook al wat jij zegt. Als je je continu met een genre bezig houdt dat niet meer je ding is zonder naar andere dingen te gaan luisteren, dat is niet gezond. Als je zeker nog een bepaalde interesse in dat (sub)genre hebt maar die leunt naar een bepaalde kant, dan kan je daar prima een mening over hebben en tegelijkertijd hetgeen luisteren in het genre wat je nog wel tof vindt toch? Want als je je er mee bezig houdt heb je blijkbaar toch ergens een intrinsieke interesse in datgeen.

Dat is iets anders dan naar elke vorm van dat genre gaan dat jou niet ligt en er over gaan janken, het is makkelijk links te laten liggen. Maar zoals dn Deem ook zegt, het blijft toch op je pad komen als je interesses er nog in liggen. Er kan prima een nuance zijn tussen "alles kut enter" en "je zegt een negatief woord en je bent meteen een hater".

Ga ik alle uptempo topics af om te zeggen hoe kut iets is? Nee. Ga ik als Ophidian opeens met een bepaalde populaire stijl uptempo plaat komt dat persoonlijk jammer vinden? Ja. Een is psychopatisch gedrag, het ander is gewoon voorkeur wat dan toevallig op je pad komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaolo jordi wanne klets alsof jij bij al die tegendraads diõn boys niet denkt van kkr lijers doe normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben hier zeeeeeeeer zeker schuldig aan geweest, heb echter zelf ondervonden dat zo'n houding helemaal niet chill is haha. ik ben alles behalve een positieve messias. enige wat ik probeer aan te geven is dat het mij heeft geholpen positiever in het (algemene) leven te staan sinds ik me minder druk maak en dat ik dat een ander ook gun (L)

verder vind ik het een sterke nuance die je aangeeft. er is zeker een fijne balans in te vinden. ik zie mezelf nog gefrustreerd achter mijn pc'tje kwaad in toppa's tikken wat een ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2024 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
enige wat ik probeer aan te geven is dat het mij heeft geholpen positiever in het (algemene) leven te staan sinds ik me minder druk maak en dat ik dat een ander ook gun (L)

Dit, in het algemeen, is gewoon het beste advies wat je kan geven. Ik probeer dat de laatste tijd ook meer na te streven en het doet me écht goed. Let wel: in het dagelijks leven. Ik kan me al helemaal niet druk maken om uptempo-discussies. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhaupt druk maken om wat anderen vet vinden of wat (volgens jou onterecht) populair is.

Heb dat nooit gesnapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 08:50 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Uberhaupt druk maken om wat anderen vet vinden of wat (volgens jou onterecht) populair is.

Heb dat nooit gesnapt.


Een andere smaak of mening hebben, is iets anders dan je druk maken. Maak ik mij druk? Absoluut niet, het is een gevoel die wordt uitgesproken. Ik ben hier niet om iets af te kraken, te bashen om mijzelf een fijner gevoel te geven.

En inderdaad zoals gezegd wordt. Ook op een groter feestje heb je voor alle smaken iets. Ik vind alleen dat er nu een hype heerst waar ik nu even niets mee kan en vraag of andere hardtraxxers dat gevoel ook hebben en voel je vrij om te laten zien hoe het wel meevalt of zeg: ja maar luister deze plaat eens of luister dit setje eens (voorbeeld Barber).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, nu je Barber zegt. Ik volg het dus totaal niet maar zag wel een hosting van hem, meen ik, op Intents en iets op de Decibel nacht. Het is volgens mij wel een grote, populaire naam. Post eens een set van hem, die gewoon tof is en in de smaak valt. Ik wil het best een kans geven namelijk maar als ik die plaat hierboven hoor (MBK - Feel the bass) dan gaat dat na 5 seconden af want dat vind ik gewoon pure bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nou, nu je Barber zegt. Ik volg het dus totaal niet maar zag wel een hosting van hem, meen ik, op Intents en iets op de Decibel nacht. Het is volgens mij wel een grote, populaire naam. Post eens een set van hem, die gewoon tof is en in de smaak valt. Ik wil het best een kans geven namelijk maar als ik die plaat hierboven hoor (MBK - Feel the bass) dan gaat dat na 5 seconden af want dat vind ik gewoon pure bagger.


Barber is bij ons in de groep ook wel populair onder de uptempoboys, eigenlijk nog nooit echt goed iets van geluisterd, dus ben ook wel benieuwd naar een goede set van hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:23 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Nou, nu je Barber zegt. Ik volg het dus totaal niet maar zag wel een hosting van hem, meen ik, op Intents en iets op de Decibel nacht. Het is volgens mij wel een grote, populaire naam. Post eens een set van hem, die gewoon tof is en in de smaak valt. Ik wil het best een kans geven namelijk maar als ik die plaat hierboven hoor (MBK - Feel the bass) dan gaat dat na 5 seconden af want dat vind ik gewoon pure bagger.


https://www.youtube.com/watch?v=faghefN83Jc

Vind dit nog wel oké, voor 15 minuten dan.

Deze set kan ik meer bekoren:
https://www.youtube.com/watch?v=EYQ4Zn5xMT4&t=1527s

Met name vanaf 35:45.... :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is uptempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
Deze set kan ik meer bekoren:
https://www.youtube.com/watch?v=EYQ4Zn5xMT4&t=1527s

Met name vanaf 35:45.... :clap:


Echter zit je in je discussie over Uptempo echt helemaal mis met deze set (hoe goed ie ook is) want dit is de huidige Mainstream HC, heeft niets met uptempo te maken. Tenzij Rik hier zelf aangeeft dat het wel zo is dan hoor ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty gaat ons wel verder helpen, verwacht ik. Ik ben zeer benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wat is uptempo?


Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spul als Vandal!sm, Proactive HC, Paranoizer, Drokz, False Idol e.d. ligt me nog wel qua uptempo maar dat heeft ook sterke invloeden van oude uptempo, terror of uk hardcore.

Wel zin in False Idol op de Yellow dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:37 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Professor Oak schreef:
Deze set kan ik meer bekoren:
https://www.youtube.com/watch?v=EYQ4Zn5xMT4&t=1527s

Met name vanaf 35:45.... :clap:


Echter zit je in je discussie over Uptempo echt helemaal mis met deze set (hoe goed ie ook is) want dit is de huidige Mainstream HC, heeft niets met uptempo te maken. Tenzij Rik hier zelf aangeeft dat het wel zo is dan hoor ik het graag


Klopt inderdaad, dat was om even te laten horen wat iets meer mijn voorkeur heeft, maar om dan richting uptempo te gaan:
https://www.youtube.com/watch?v=0dv3tVP-djI

37:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Almighty gaat ons wel verder helpen, verwacht ik. Ik ben zeer benieuwd...



Zoiets denk ik. Overigens is een setje luisteren op je oortjes een HELE andere beleving dan waar het voor bedoelt is; op line arrays.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dit niet eens zo slecht, maar ik zou er geen dag van kunnen volhouden.

Het is voor mijn gevoel een beetje frenchcore-esque, het is telkens de zelfde kick met zo'n zaag er achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 06:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
Verknipt


Vind ik misschien wel een leuk praktijk voorbeeld waar ik zelf mee te maken heb gehad, die hebben in het verleden best lineups gehad waar ik me prrrrrrrrrrrima op hebben kunnen vermaken maar tegenwoordig is het niet meer mijn ding. Kan ik wel op het internet gaan lope janke dat het allemaal kut is enzo maar je kan ook opzoek gaan wat wel je ding is :D Of iets nieuws proberen waar je misschien nog niet achter bent hoe leuk het is. Er zijn zo mega veel feesten en hokjes en aanbod in NL, zit ongetwijfeld iets wat wel je ding is.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uptempo is toch gewoon voor tokkies, vanwaar de hele discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wel zin in False Idol op de Yellow dit jaar

Oh dit heb ik dus helemaal gemist maar als hij een beetje gunstig staat qua tijd kun je deze jongen voor het eerst in een jaar of 5 jaar weer eens op de Yellow vinden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Almighty gaat ons wel verder helpen, verwacht ik. Ik ben zeer benieuwd...



Zoiets denk ik. Overigens is een setje luisteren op je oortjes een HELE andere beleving dan waar het voor bedoelt is; op line arrays.

Heb 'm aangezet. UNO DOS TRESSSSSSSS toenktoenktoenk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 15:59 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Almighty gaat ons wel verder helpen, verwacht ik. Ik ben zeer benieuwd...



Zoiets denk ik. Overigens is een setje luisteren op je oortjes een HELE andere beleving dan waar het voor bedoelt is; op line arrays.

Is het dan nog kutter?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen