Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ik heb even goed rondgekeken en kon geen topic vinden welke hier op lijkt.

Dus vandaar dat ik deze maar aangemaakt heb. Het is wel weer een lijstjes-topic, maar dat mag de pret niet bederven. ;)

Ik ben namelijk zeer benieuwd wat jullie top 5 (of 10) slechtste hardstyle tracks zijn! Die van mij moet ik nog zorgvuldig samenstellen. Ondertussen kunnen jullie alvast jullie lijst plaatsen ;)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Ik hou niet van negativiteit, ik maak geen lijstje. :P
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Ik hou niet van negativiteit, ik maak geen lijstje. :P
Dus je plaatst ook nooit eens een negatieve reactie bij wat voor topic of track dan ook? :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PP - Fight for your right

Vreselijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Oke, dat dan weer wel. :P Nou vooruit hier een lijstje met nare tracks:
1. Isaac - DJ, Ease My Mind (De meest nare vocal die ooit gebruikt is.)
Dat was mn lijstje, ik kan wel alle standaard tracks hier neerzetten zoals Lose My Mind en Wake Up. Maar die tracks zijn niet slecht. Die zijn zo goed in elkaar gezet dat iedereen ze kent en je ze overal hoort.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Year of Summer
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Pommer wrote:Year of Summer
en

The Prophet - Ordinairy Life
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Parvuz wrote:Oke, dat dan weer wel. :P Nou vooruit hier een lijstje met nare tracks:
1. Isaac - DJ, Ease My Mind (De meest nare vocal die ooit gebruikt is.)
Dat was mn lijstje, ik kan wel alle standaard tracks hier neerzetten zoals Lose My Mind en Wake Up. Maar die tracks zijn niet slecht. Die zijn zo goed in elkaar gezet dat iedereen ze kent en je ze overal hoort.
is wake up niet al van 2 jaar terug ofzo?
Vind dat overigens geen slecht nummers, zoals je zegt, zit goed in elkaar. Hoe de screeches en melodie in de mid bij elkaar komen en een geheel vormen vind ik echt heel sterk gedaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Owja klopt, is oudere plaat maar gaat op het idee. ^^
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Je kan hier wel een hoop recenter werk van The Prophet plaatsen :')

Ease My Mind mag voor mijn part ook bij de zwakste van het jaar en Fuck You Up vind ik ook een draak van een plaat.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dit wordt dus wel smaak gerelateerd. wat parvuz al zegt ik kots loose my mind uit, maar productie technisch gezien is het gewoon een prima track... Ik ga nog even goed nadenken!
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wat een kk topic weer. xd iig:
Lose My Mind is erg onderschat als je het mij vraagt. Iets dat populair is hoeft niet meteen slecht te zijn. Dat nummer is bovendien al redelijk oud, ondanks dat hij dit jaar is uitgekomen. (Stond al ergens in september/oktober 2011 online als ik me niet vergis). De hype verneukte die track. :thumbup:
OT: Ik zelf vind die eerste release van Inner Heat (The Emerald Dream) facking slecht, erg onder de maat.
Last edited by BvG50 on 09 Nov 2012 18:28, edited 2 times in total.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Coone.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Fuck You Up, #MyWay, Disrespect, andere PP platen etc.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
In het verleden was er al eens een soort topic als deze gemaakt, die was gauw weer gesloten.. :P

Er zijn helaas aardig wat 'slechte' dingen gemaakt dit jaar, of laten we zeggen uitgebracht op de grotere labels. Onlangs dat Fusion dit jaar ook gewoon weer voor het grootste deel met hele aardige releases is afgekomen zaten er wel meer 'slechte' releases tussen dan normaal. (Lees vooral Omegatypez/Rebourne releases met alle respect)

Op Scantraxx is het niveau nog meer gedaald imo, al moet ik wel zeggen dat ik de minder bekende artiesten daar steeds meer betrap op wat aardige releases. Maar wat The Prophet heeft gedaan dit jaar gaat echt nergens over, de meest besproken Punk MF/Boom! release vond ik dan nog het beste van hem dit jaar..

Psyko Punkz hebben ook een paar belabberde dingen afgeleverd, maar ook een aantal dingen die ik ook prima kan waarderen. Maar sommige dingen zoals Punani Remix hebben echt een belachelijk hoog kermisgehalte, dat was puur een track om even wat simpele zieltjes te winnen bij het grote publiek op de makkelijkst mogelijke manier die er bestaat. Denk dat deze Remix wel bovenaan het lijstje komt.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Fuck You Up is toch wel de meest beroerde plaat van het jaar.
Bierkoning
last seen 27 days ago
Oja Fuck You Up is misschien nog wel erger dan YoS, het spant erom tussen die twee.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die halve jumpstyle platen van The Prophet.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Wat is YoS nou eigenlijk?
Bierkoning
last seen 27 days ago
p-stylez wrote:Wat is YoS nou eigenlijk?
year of slowpokes
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Jurheinen wrote:Fuck You Up is toch wel de meest beroerde plaat van het jaar.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
* Alle Omegatypez 'solo's'
* Ongeveer alles van Psyko Punkz, Coone, Da Tweekaz, Slim Shore, Waverider & Wasted Pingwings

En dan zijn er nog een handjevol platen zoals MyWay, Dedication & The Spirit waar de honden geen brood van lusten.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
93Wesley93 wrote:In het verleden was er al eens een soort topic als deze gemaakt, die was gauw weer gesloten.. :P
Slechte tracks zijn d'r zat geweest dit jaar, alleen is 't niet nodig deze allemaal af te kraken in 1 topic. Niet leuk voor de desbetreffende artiesten (geloof me, ze lezen mee op HT) en ook niet leuk voor de sfeer onderling hier aangezien niemand 't hier natuurlijk altijd met elkaar eens is ;) .