Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:18 

Hardtraxx Elite

Ik heb even goed rondgekeken en kon geen topic vinden welke hier op lijkt.

Dus vandaar dat ik deze maar aangemaakt heb. Het is wel weer een lijstjes-topic, maar dat mag de pret niet bederven. ;)

Ik ben namelijk zeer benieuwd wat jullie top 5 (of 10) slechtste hardstyle tracks zijn! Die van mij moet ik nog zorgvuldig samenstellen. Ondertussen kunnen jullie alvast jullie lijst plaatsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ik hou niet van negativiteit, ik maak geen lijstje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:25 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Ik hou niet van negativiteit, ik maak geen lijstje. :P

Dus je plaatst ook nooit eens een negatieve reactie bij wat voor topic of track dan ook? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:39 

Donateur

PP - Fight for your right

Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Oke, dat dan weer wel. :P Nou vooruit hier een lijstje met nare tracks:
1. Isaac - DJ, Ease My Mind (De meest nare vocal die ooit gebruikt is.)
Dat was mn lijstje, ik kan wel alle standaard tracks hier neerzetten zoals Lose My Mind en Wake Up. Maar die tracks zijn niet slecht. Die zijn zo goed in elkaar gezet dat iedereen ze kent en je ze overal hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:42 

Bierkoning

Year of Summer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:51 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Year of Summer

en

The Prophet - Ordinairy Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:54 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Oke, dat dan weer wel. :P Nou vooruit hier een lijstje met nare tracks:
1. Isaac - DJ, Ease My Mind (De meest nare vocal die ooit gebruikt is.)
Dat was mn lijstje, ik kan wel alle standaard tracks hier neerzetten zoals Lose My Mind en Wake Up. Maar die tracks zijn niet slecht. Die zijn zo goed in elkaar gezet dat iedereen ze kent en je ze overal hoort.

is wake up niet al van 2 jaar terug ofzo?
Vind dat overigens geen slecht nummers, zoals je zegt, zit goed in elkaar. Hoe de screeches en melodie in de mid bij elkaar komen en een geheel vormen vind ik echt heel sterk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Owja klopt, is oudere plaat maar gaat op het idee. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:07 

Hardtraxxer

Je kan hier wel een hoop recenter werk van The Prophet plaatsen :')

Ease My Mind mag voor mijn part ook bij de zwakste van het jaar en Fuck You Up vind ik ook een draak van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt dus wel smaak gerelateerd. wat parvuz al zegt ik kots loose my mind uit, maar productie technisch gezien is het gewoon een prima track... Ik ga nog even goed nadenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:24 

Hardtraxx Addict

Wat een kk topic weer. xd iig:
Lose My Mind is erg onderschat als je het mij vraagt. Iets dat populair is hoeft niet meteen slecht te zijn. Dat nummer is bovendien al redelijk oud, ondanks dat hij dit jaar is uitgekomen. (Stond al ergens in september/oktober 2011 online als ik me niet vergis). De hype verneukte die track. :thumbup:
OT: Ik zelf vind die eerste release van Inner Heat (The Emerald Dream) facking slecht, erg onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Fuck You Up, #MyWay, Disrespect, andere PP platen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

In het verleden was er al eens een soort topic als deze gemaakt, die was gauw weer gesloten.. :P

Er zijn helaas aardig wat 'slechte' dingen gemaakt dit jaar, of laten we zeggen uitgebracht op de grotere labels. Onlangs dat Fusion dit jaar ook gewoon weer voor het grootste deel met hele aardige releases is afgekomen zaten er wel meer 'slechte' releases tussen dan normaal. (Lees vooral Omegatypez/Rebourne releases met alle respect)

Op Scantraxx is het niveau nog meer gedaald imo, al moet ik wel zeggen dat ik de minder bekende artiesten daar steeds meer betrap op wat aardige releases. Maar wat The Prophet heeft gedaan dit jaar gaat echt nergens over, de meest besproken Punk MF/Boom! release vond ik dan nog het beste van hem dit jaar..

Psyko Punkz hebben ook een paar belabberde dingen afgeleverd, maar ook een aantal dingen die ik ook prima kan waarderen. Maar sommige dingen zoals Punani Remix hebben echt een belachelijk hoog kermisgehalte, dat was puur een track om even wat simpele zieltjes te winnen bij het grote publiek op de makkelijkst mogelijke manier die er bestaat. Denk dat deze Remix wel bovenaan het lijstje komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Fuck You Up is toch wel de meest beroerde plaat van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:57 

Bierkoning

Oja Fuck You Up is misschien nog wel erger dan YoS, het spant erom tussen die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Die halve jumpstyle platen van The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Wat is YoS nou eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:09 

Bierkoning

p-stylez schreef:
Wat is YoS nou eigenlijk?

year of slowpokes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Fuck You Up is toch wel de meest beroerde plaat van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

* Alle Omegatypez 'solo's'
* Ongeveer alles van Psyko Punkz, Coone, Da Tweekaz, Slim Shore, Waverider & Wasted Pingwings

En dan zijn er nog een handjevol platen zoals MyWay, Dedication & The Spirit waar de honden geen brood van lusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:31 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
In het verleden was er al eens een soort topic als deze gemaakt, die was gauw weer gesloten.. :P

Slechte tracks zijn d'r zat geweest dit jaar, alleen is 't niet nodig deze allemaal af te kraken in 1 topic. Niet leuk voor de desbetreffende artiesten (geloof me, ze lezen mee op HT) en ook niet leuk voor de sfeer onderling hier aangezien niemand 't hier natuurlijk altijd met elkaar eens is ;) .
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen