In het verleden was er al eens een soort topic als deze gemaakt, die was gauw weer gesloten..

Er zijn helaas aardig wat 'slechte' dingen gemaakt dit jaar, of laten we zeggen uitgebracht op de grotere labels. Onlangs dat Fusion dit jaar ook gewoon weer voor het grootste deel met hele aardige releases is afgekomen zaten er wel meer 'slechte' releases tussen dan normaal. (Lees vooral Omegatypez/Rebourne releases met alle respect)
Op Scantraxx is het niveau nog meer gedaald imo, al moet ik wel zeggen dat ik de minder bekende artiesten daar steeds meer betrap op wat aardige releases. Maar wat The Prophet heeft gedaan dit jaar gaat echt nergens over, de meest besproken Punk MF/Boom! release vond ik dan nog het beste van hem dit jaar..
Psyko Punkz hebben ook een paar belabberde dingen afgeleverd, maar ook een aantal dingen die ik ook prima kan waarderen. Maar sommige dingen zoals Punani Remix hebben echt een belachelijk hoog kermisgehalte, dat was puur een track om even wat simpele zieltjes te winnen bij het grote publiek op de makkelijkst mogelijke manier die er bestaat. Denk dat deze Remix wel bovenaan het lijstje komt.