voor mij is dat dit
View on YouTube
View on YouTube
inderdaad,, maar nog een klote plaat thomas bergen - ieder moment_dp_ wrote:Pitbull![]()
![]()
^2
Nummers jatten, dat slecht doen en vervolgens nog hit scoren
the end?? Die heb je toch niet he ??johnlienden wrote:Black Eyed Peas is dik![]()
Albumpje luisteren op goeie speakers en het klinkt echt kk geniaal.
Timmer wrote:voor mij is dat dit
View on YouTube
+ 1.000.000Khadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij, samen met Black Eyed Peas. Wat zijn DIE achteruitgegaan zeg!
ik zeg niks, maar toch is het niet mijn smaakjohnlienden wrote:die heb ik toevallig wel.Timmer wrote:the end?? Die heb je toch niet he ??johnlienden wrote:Black Eyed Peas is dik![]()
Albumpje luisteren op goeie speakers en het klinkt echt kk geniaal.
Echt zo gigantisch mooi door mijn pioneer's in de auto
En de rockfords van een maatje doen het nog veel beter.
Zonder geluid is die clip wel dik hoorKhadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij,
omg.... hier hebben we de generatie TMF kijkende hardstyle luisteraarsAlmighty wrote:Zonder geluid is die clip wel dik hoorKhadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij,
Ah niet huilen, kijk jij nooit tv? word jij nooit doodgegooit met ringtonereclame's? Ga de clip zelf kijken dan weet je wat ik bedoelMol wrote:omg.... hier hebben we de generatie TMF kijkende hardstyle luisteraarsAlmighty wrote:Zonder geluid is die clip wel dik hoorKhadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij,
ooo wat een bullcrap,Mol wrote:omg.... hier hebben we de generatie TMF kijkende hardstyle luisteraarsAlmighty wrote:Zonder geluid is die clip wel dik hoorKhadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij,
Sorry, maar goeie muziek?stynch wrote:ooo wat een bullcrap,
als wij een avond bier gaan drinken staat toch echt meestal tmf op, niet gaan winen dat tmf dom is ofzo, want ze draaien er gewoon goede muziek.
EN JA, jammergenoeg komt er van die ****** muziek als pitbull en mi rowsu shit
Idd wtf.. sorry maar goeie muziek? HUH? Welke TMF ontvang jij op je beeldbuis?Stokbrood wrote:Sorry, maar goeie muziek?stynch wrote:ooo wat een bullcrap,
als wij een avond bier gaan drinken staat toch echt meestal tmf op, niet gaan winen dat tmf dom is ofzo, want ze draaien er gewoon goede muziek.
EN JA, jammergenoeg komt er van die ****** muziek als pitbull en mi rowsu shitvroegahhh was TMF nog vet cool leuk enzovoorts... toen had je nog 100% johny met die papagaai of wat ut ook was... nu zitten ze in een afgedankte container
Echt heel tmf, zo slecht. En dat interview met showtek toenMol wrote:Idd wtf.. sorry maar goeie muziek? HUH? Welke TMF ontvang jij op je beeldbuis?Stokbrood wrote:Sorry, maar goeie muziek?stynch wrote:ooo wat een bullcrap,
EN JA, jammergenoeg komt er van die ****** muziek als pitbull en mi rowsu shitvroegahhh was TMF nog vet cool leuk enzovoorts... toen had je nog 100% johny met die papagaai of wat ut ook was... nu zitten ze in een afgedankte container
toch vind ik tmf echt ruk!Khadber wrote:Ja maar ligt dat aan TMF of aan de voorkennis van het publiek?
Niet iedereen is into dit soort muziek, zeker het publiek van TMF niet. Dat is veel meer op de top 40 gericht. En op een enkele Sensation Black anthem (2003 tot en met 2005 stonden in de top 40 zover ik weet) na kennen ze dat gewoon niet. Verder als je kijkt vinden veel top 40 mensen dat al oud, dus zullen ze dat ook niet kennen.
Waarom zou je dan niet de "obvious" vragen stellen? Voor het publiek van de zender kan het nieuws zijn.
+1Overload wrote:geef mij MTV maar, heb je wel vette series op, viva la bam enzo _0_