Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende

Willen we een Poll?
Ja 65%  65%  [ 22 ]
Nee 35%  35%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 15:50 

Hardtraxx Elite

Elke maand een ander label waarvan je een top 10 maakt van jouw favoriete tracks.

So far so Good:
Spoontech
TiLLT
Theracords
Dutch Master Works

Deze maand: Fusion

------

1. Vazard - Zimmersion
2. Delete - Formula
3. Main Concern - Ultimate Reality
4. Vazard - Seeker of Fire
5. Delete - Syndrome
6. Mind Dimension vs. The Purge - Roll up
7. Vazard - Who I really am
8. Mind Dimension - Terror Chorus
9. Mind Dimension - Regrets
10. Mind Dimension - Haters
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 15:52 

Hardtraxx Elite

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 16:20 

Hardtraxx Veteran

Bij sommige labels gaat het wel een onmogelijke klus worden om een top 10 samen te stellen :surrender:. Bij dit label overigens ook, want ik kom niet verder dan 2 platen die ik echt leuk vind xd.

1. Freakshow & Yuna-X - Always Forgotten 
2. Freakshow & Yuna-X - The Rain
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:57 

Hardtraxx Veteran

Ik zou dit topic misschien hernoemen naar: Jouw (hardstyle) label top 10: (labelnaam). Lijkt op het eerste oog een beetje op een overdreven Spoontech-fanboy(/girl) topic. :P

Svbtwee schreef:
Bij sommige labels gaat het wel een onmogelijke klus worden om een top 10 samen te stellen :surrender:. Bij dit label overigens ook, want ik kom niet verder dan 2 platen die ik echt leuk vind xd.

Kan hoor, maar als je 2 Freakshow tracks tof vindt, dan is de kans best groot dat je andere dingen van HSM/Freakshow of misschien ook wel Infirium ook tof zal vinden. Dat je er niet bekend mee bent is een ander verhaal... :whistle: Ik denk persoonlijk dat de meesten bij *bijna* alle redelijk bekende labels wel minimaal 10 tracks kunnen noemen die ze vet vinden. Ik ben zelf bijvoorbeeld ook totaal geen Gearbox fanaat, maar ik weet zeker dat ik daar prima een top 10 van samen kan stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 18:19 

Hardtraxx Elite

1. Vazard - Zimmersion
2. Delete - Formula
3. Dark Pact - The Howl
4. Delete - Advanced Technology
5. Genox - Hypnotize
6. The Purge - Holdin The Hit
7. Vyral - The Nexus
8. Infirnium and Radiance - Revision
9. Hardstyle Mafia - Merciless Soul
10. Radiance - Story of DMT
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 18:58 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Ik zou dit topic misschien hernoemen naar: Jouw (hardstyle) label top 10: (labelnaam). Lijkt op het eerste oog een beetje op een overdreven Spoontech-fanboy(/girl) topic. :P .

SOLLY :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 19:21 

Hardtraxx Elite

1. Vazard - Zimmersion
2. Delete - Formula 2012
3. Main Concern - Ultimate Reality
4. Vazard - Seeker of Fire
5. Vazard & Delete & Main Concern - Absolute Terror
6. Vazard & Delete & Main Concern - Gone Too Far
7. Hardstyle Mafia Ft Yuna-X - Sound of Victory
8. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
9. Delete - D
10. Vazard & Delete - Lets Get Weird
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 19:46 

Hardtraxx Elite

1. Delete - Advanced Technology
2. Main Concern - Ultimate Reality
3. Delete - Sydrome
4. Vazard - Zimmersion
5. Main Concern - Dark Universe
6. Prefix - Outragous (Phuture Noize Remix)
7. Vazard - Seeker of Fire
8. Delete - Pulse
9. Main Concern - Time Has Come
10. Vazard & Delete & Main Concern - Gone Too Far
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 21:00 

Hardtraxx Veteran

Veel te lastig dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 08:58 

Hardtraxx Elite

Ik dacht dat we wel een beetje klaar waren met die opsom topics? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:31 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Ik dacht dat we wel een beetje klaar waren met die opsom topics? :$

Thanks voor deze nuttige bijdrage. :list:
Er zijn ongeveer 10.000 topics dus doe jezelf een plezier en sla deze over. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 10:18 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Svbtwee schreef:

Kan hoor, maar als je 2 Freakshow tracks tof vindt, dan is de kans best groot dat je andere dingen van HSM/Freakshow of misschien ook wel Infirium ook tof zal vinden. Dat je er niet bekend mee bent is een ander verhaal... :whistle: Ik denk persoonlijk dat de meesten bij *bijna* alle redelijk bekende labels wel minimaal 10 tracks kunnen noemen die ze vet vinden. Ik ben zelf bijvoorbeeld ook totaal geen Gearbox fanaat, maar ik weet zeker dat ik daar prima een top 10 van samen kan stellen.

Ben met het meeste Spoontech spul idd niet bekend. Na die release van HS maffia heb ik de spoontech toppic's (release sectie) wel aan geklikt en beluistert, maar het is toch 9 van de 10 keer mijn ding niet. Soms zit er toch nog wel een vette plaat bij, maar opzetten doe ik het eigenlijk nooit geen 2e keer. Vind deze muziek thuis gewoon niet helemaal uit de verf komen. Live vind ik het al een stuk vetter. En z'n plaat zou ik dan wel in mijn top 10 kunnen zetten, maar ik heb de artist en titel niet eens onthouden haha. Die 2 HS maffia platen zijn de enige die ik echt heel tof vind en thuis ook nog wel eens opzet.

En omdat ik Spoontech toch 9 van de 10 keer niet in mijn straatje vind liggen heb ik ook niet de motivatie om oudere releases te gaan beluisteren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 11:33 

Kraak... Piep...

Dan vind ik het vreemd dat je sommige Mind Dimension/Unkind/The Purge platen niet vet vind maar het gros van Malice, Rebelion en Rooler wel.

Het is redelijk de zelfde insteek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:59 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Dan vind ik het vreemd dat je sommige Mind Dimension/Unkind/The Purge platen niet vet vind maar het gros van Malice, Rebelion en Rooler wel.

Dezelfde insteek, je bent niet goed joh. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:16 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:

Ben het wel met BB eens. Tuurlijk klinkt het bij MD wel wat meer afgewerkt. Maar bij namen als Unkind/The Purge draait het voornamelijk ook om zo hard mogelijk proberen te zijn. Iets wat voornamelijk Malice en Rooler ook graag willen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:19 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:

Ben het wel met BB eens. Tuurlijk klinkt het bij MD wel wat meer afgewerkt. Maar bij namen als Unkind/The Purge draait het voornamelijk ook om zo hard mogelijk proberen te zijn. Iets wat voornamelijk Malice en Rooler ook graag willen bereiken.

Unkind & The Purge misschien wel, maar Mind Dimension maakt i.m.o. gewoon hele dikke tracks die netjes afgewerkt zijn en ook nog eens een heel eigen sound hebben. :D Geen dertien in een dozijn raw hardstyle plaat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:20 

Hardtraxx Veteran

Dat zeg ik toch ook Anne-Floor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:34 

Kraak... Piep...

Wat Melvin zegt.

Tuurlijk is Mind Dimension en eigenlijk The Purge ook veel beter afgewerkt, dat kan een dove zelfs nog zien (ja)

Het zo hard mogelijk en lomp mogelijk zijn (wat hun ook beter doen) probeert het gros van Gearbox ook, wat hij vet vindt. Het gaat me om het principe van de plaat, niet de afwerking of de unieke aspecten.

Maar ik ben wel degelijk niet goed joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:36 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Wat Melvin zegt.

Tuurlijk is Mind Dimension en eigenlijk The Purge ook veel beter afgewerkt, dat kan een dove zelfs nog zien (ja)

Het zo hard mogelijk en lomp mogelijk zijn (wat hun ook beter doen) probeert het gros van Gearbox ook, wat hij vet vindt.

Oké dan is het goed, kan ik vanavond weer rustig slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:37 

Kraak... Piep...

Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:
Wat Melvin zegt.

Het zo hard mogelijk en lomp mogelijk zijn (wat hun ook beter doen) probeert het gros van Gearbox ook, wat hij vet vindt.

Oké dan is het goed, kan ik vanavond weer rustig slapen.

Rustaagh.

Nee het is in essentie gewoon waarom vind hij die artiesten vet terwijl Mind Dimension & The Purge het zelfde doen maar dan beter en netter. (En Unkind doet gewoon het zelfde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:38 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Wat Melvin zegt.

Het zo hard mogelijk en lomp mogelijk zijn (wat hun ook beter doen) probeert het gros van Gearbox ook, wat hij vet vindt. Het gaat me om het principe van de plaat, niet de afwerking of de unieke aspecten.

Het melden waard dat ik het een keer met BB eens ben. Tik 'm aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:40 

Kraak... Piep...

Bastiaan schreef:
Broken Balance schreef:

Toch hetzelfde dat mensen die Spoontech leuk vinden het gros van gearbox kut vind? Is toch een kwestie van smaak.

Als het volgens jou dezelfde insteek heeft zou je als je Spoontech vet vind gearbox ook wel kunnen waarderen en vgm is dat bij veel mensen niet het geval.

De rede staat er boven als je een beetje door de zinnen leest.

De kwaliteit en unieke aspecten van de genoemde Spoontech artiesten (bar Unkind) ligt hoger. Ik luister het niet omdat het slecht afgewerkte 12/13 platen zijn.

Mind Dimension en The Purge platen zijn.
Onthafloorx schreef:
Geen dertien in een dozijn raw hardstyle plaat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 14:51 

Kraak... Piep...

En ik bedoelde het naar sander meer als, je vindt geen enkele Spoontech plaat leuk terwijl het "zo lomp mogelijk" principe van Gearbox hem wel ligt en dat dit principe in Spoontech er ook wel is, alleen beter afgewerkt.

Logischerwijze zou je dan ook wel wat vet moeten vinden, zo niet dat iets je enigszins ligt, van Spoontech.
Wel meer dan die twee platen als je kijkt naar de hele geschiedenis van Spoontech.

Ik vind het gros van Gearbox ook niks, maar er zijn wel 10 platen op dat label die me wel liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:13 

Hardtraxx Elite

Nieuwe Maand, Nieuw Label : TiLLT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:35 

Hardtraxx Veteran

TiLLT :list:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen