Khadber schreef:
Ik vind Loudness de beste Anthem dit jaar, gevolgd door Qlimax.. Daarna InQontrol. Ik vond Black niet bepaald goed en Biological Insanity kut (allebei te lange break, 3 min is erg extreem) en Decibel ronduit bedroevend..
Agree... Loudness, keihard vind ik m
Daarna IQ voor mij, Donkey Rollers
De rest vind ik niet zo boeiend om eerlijk te zijn, Defqon anthem vond ik zwaaaar tegenvallen.
Die van 2007 en eerder vind ik wel zwaar relaxt. The Prophet - Emergency Call (Defqon 2005), das pas een lekkere
