Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 07:35 

Dat valt tegen voor Kelly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:27 

Donateur

Lyst schreef:
Er zijn ook een heleboel betere artiesten dan dat jij kent, vreemd dat jij dan op die artiesten stemt. Sterker nog om de beste artiesten te ontdekken zul je je flink moeten verdiepen in een genre en des te meer genres je volgt, des te minder ken je de echt goede artiesten, vaak ken je alleen de meest bekende.

Eens. En je mag pas stemmen als je alle 185.953.288 DJ's op deze wereld volledig hebt beluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:52 

:lol: Zet daar trouwens nog maar wat cijfertjes bij. Wie is er de dag van vandaag geen dj. Natuurlijk moet iedereen stemmen op die 25 jarige Chinees die in z'n huiskamer in Shanghai lekkere setjes maakt en in een lokale club draait. Hij draait beter als Hardwell dus verdient het meer om in de top 10 te komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:14 

Kraak... Piep...

Entourage schreef:
Dat valt tegen voor Kelly.

Voor mijn part kon er nog een nulletje achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:22 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Er zijn ook een heleboel betere artiesten dan dat jij kent, vreemd dat jij dan op die artiesten stemt. Sterker nog om de beste artiesten te ontdekken zul je je flink moeten verdiepen in een genre en des te meer genres je volgt, des te minder ken je de echt goede artiesten, vaak ken je alleen de meest bekende.

Eens. En je mag pas stemmen als je alle 185.953.288 DJ's op deze wereld volledig hebt beluisterd.

Tja als je vind dat je meer genres mee moet nemen in je stem, dan moet je dat ook doortrekken naar meer Dj's dan alleen de bekende, want dat is exact hetzelfde principe. Maar goed dergelijke stemmen zeggen sowieso erg weinig, dus ik snap het hele nut niet van deze chart. Alsof het belangrijk is welke DJ het populairst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Tja als je vind dat je meer genres mee moet nemen in je stem, dan moet je dat ook doortrekken naar meer Dj's dan alleen de bekende, want dat is exact hetzelfde principe. Maar goed dergelijke stemmen zeggen sowieso erg weinig, dus ik snap het hele nut niet van deze chart. Alsof het belangrijk is welke DJ het populairst is.

Mensen houden van lijstjes. Mensen (in dit geval veel van de DJs) houden van aandacht. Organisatoren houden ervan heel makkelijk te weten wie ze moeten boeken. DJ Mag houdt van geld.

Of dit onder "nut" valt is een tweede, ook omdat de lijst gewoon bullshit is, maar snappen doe ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:44 

Hardtraxxer

technoboy..

Afbeelding

ik vind het een rare lijst blijven, joris voorn onder technoboy haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:06 

Kraak... Piep...

stynch schreef:
technoboy..

Afbeelding

ik vind het een rare lijst blijven, joris voorn onder technoboy haha

TBY Hoger dan EA is voor mij al een win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

En waarom dan wel?
De producties (ja, ik weet dat het een DJ MAG is) die onder zijn naam uitkomen zijn al jaren zwaar onder de maat. Draaien is hij ook niet bijzonder goed in, gigantisch traag altijd.
En of hij de producties wel maakt die onder zijn naam uitkomen is ook niet eens zeker.

Niet dat ik een fan ben van EA (helemaal niet zelfs), maar ik vraag me af waarom je vindt dat het terecht is dat Technoboy 'hoger' staat dan EA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

En waarom dan wel?
De producties (ja, ik weet dat het een DJ MAG is) die onder zijn naam uitkomen zijn al jaren zwaar onder de maat. Draaien is hij ook niet bijzonder goed in, gigantisch traag altijd.
En of hij de producties wel maakt die onder zijn naam uitkomen is ook niet eens zeker.

Niet dat ik een fan ben van EA (helemaal niet zelfs), maar ik vraag me af waarom je vindt dat het terecht is dat Technoboy 'hoger' staat dan EA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
D-Nemacyst schreef:

En waarom dan wel?

Hij zegt het niet omdat het terecht is, hij is blij dat de meest commercieel denkende HC producer, nog onder de niet eens meest commercieel denkende HS producer staat :P

Ik wel tenminste
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nu gaat die kaaskop nog kaziger produceren om in de top 100 te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:27 

Donateur

Die lijst faalt nu al :lol: Nou, hoop dat armin op #1 staat.. Of tiesto, die is ook nog baas :woot:

En doe Paris ook maar in de top 100.. Heb wel op haar gestemd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
D-Nemacyst schreef:

En waarom dan wel?

Hij zegt het niet omdat het terecht is, hij is blij dat de meest commercieel denkende HC producer, nog onder de niet eens meest commercieel denkende HS producer staat :P

Ik wel tenminste

Oké, dat kan ik wel begrijpen. Ben zelf geen fervent Hardcore luisteraar dus mij maakt het niet veel uit waar hij eindigt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Paris Hilton in de top 100 zou wel legendarisch zijn.
Het liefste nog ergens in de top 10, zie je gelijk hoe schandalig die lijst eigenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:38 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Die lijst faalt nu al :lol: Nou, hoop dat armin op #1 staat.. Of tiesto, die is ook nog baas :woot:

niet om een vervelende discussie op te wekken, maar tiesto daar is echt geen hol aan!

heb hem toevallig afgelopen zomer in de pacha meegemaakt..

GEEN EEN Trance nummer is er voorbij gekomen.. Als ik niet wist wie er zou draaien had ik sowieso gegokt op een avicii/nicky romero of hardwell.. oftewel gewoon hedendaagse house die overal gedraaid word..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:42 

Hardtraxx Addict

stynch schreef:
roberttt schreef:

niet om een vervelende discussie op te wekken, maar tiesto daar is echt geen hol aan!

GEEN EEN Trance nummer is er voorbij gekomen.. Als ik niet wist wie er zou draaien had ik sowieso gegokt op een avicii/nicky romero of hardwell.. oftewel gewoon hedendaagse house die overal gedraaid word..

Hahahaha :lol: Had je ook iets eerder onder die steen vandaan moeten komen. Tiesto is al aantal jaar gestopt met trance. Als je trance had willen horen had je naar AvB in Privilege moeten gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:42 

Hardtraxx Elite

David Guetta is in ieder geval geen nummer 1 meer :) En Tiesto draait al jaren geen echte trance meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:57 

Hardtraxx Newbie

Is de uitslag al bekend dan? Ik kan m namelijk nergens vinden.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

Nee, alleen de nummers 150t/m101 worden deze week aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:32 

Hardtraxx Addict

Volledige uitslag komt met ade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:45 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
stynch schreef:
roberttt schreef:

Hahahaha :lol: Had je ook iets eerder onder die steen vandaan moeten komen. Tiesto is al aantal jaar gestopt met trance. Als je trance had willen horen had je naar AvB in Privilege moeten gaan ;)

hahaha, ja ik zit helemaal niet in die muziek.. had een mooi avondje trance verwacht haha.. maar ik zat dus even goed verkeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:54 

jambekkie schreef:
David Guetta is in ieder geval geen nummer 1 meer :) En Tiesto draait al jaren geen echte trance meer.

Euh hoezo weet jij dat David Guetta geen nummer 1 is :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:08 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
jambekkie schreef:

Euh hoezo weet jij dat David Guetta geen nummer 1 is :)?

In het magazine van DJ mag stond dat er een nieuwe nummer 1 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me Afrojack of Hardwell.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen