Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Bas schreef:
Uploaded because the whole scene hates me now and I think this is the only way to make up for what I've done.

Dit staat eronder, zou hij dat echt zelf zijn?


Tuurlijk niet >.< Hij post zelf de laatste tijd dingen op facebook met z'n album cover, wss is hij van plan om hem over 2 weken zelf weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..

Maar naar alles wat er gebeurd is, vind ik het wel een beetje triest dat hij nou niet eens gewoon z'n album op een iets wat speciale manier kan uitbrengen. Doordat alles nu al online staat zal de "echte" album release niks meer voor stellen voor hem denk ik.

(ook al heb ik het net ook gedownload)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:38 
 

Basxt schreef:
Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..

Maar naar alles wat er gebeurd is, vind ik het wel een beetje triest dat hij nou niet eens gewoon z'n album op een iets wat speciale manier kan uitbrengen. Doordat alles nu al online staat zal de "echte" album release niks meer voor stellen voor hem denk ik.

Nee hoor, ben het helemaal met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het ergens wel met je eens hoor, maar dit had waarschijnlijk ook gebeurd als het een album van een andere artiest was die ergens was gevonden. Met uitzondering van wat gehaat misschien.

Wat ik nou wel weer kan waarderen is dat hij gisteravond wel inspeelde op een comment dat hij B-Front - Blackness aan z'n playlist moest toevoegen door te zeggen dat 'ie dat gedaan had. Laat toch zien dat 'ie gewoon doorgaat en zich er niks van aantrekt. Ik denk dat 'ie z'n 'lesje' wel geleerd heeft en het niet meer zal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..

Maar naar alles wat er gebeurd is, vind ik het wel een beetje triest dat hij nou niet eens gewoon z'n album op een iets wat speciale manier kan uitbrengen. Doordat alles nu al online staat zal de "echte" album release niks meer voor stellen voor hem denk ik.

(ook al heb ik het net ook gedownload)


Beetje Hypocriet dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dave schreef:

Beetje Hypocriet dan...


Klopt ja.
Ga ik niet ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Ik ben het ergens wel met je eens hoor, maar dit had waarschijnlijk ook gebeurd als het een album van een andere artiest was die ergens was gevonden. Met uitzondering van wat gehaat misschien.

Wat ik nou wel weer kan waarderen is dat hij gisteravond wel inspeelde op een comment dat hij B-Front - Blackness aan z'n playlist moest toevoegen door te zeggen dat 'ie dat gedaan had. Laat toch zien dat 'ie gewoon doorgaat en zich er niks van aantrekt. Ik denk dat 'ie z'n 'lesje' wel geleerd heeft en het niet meer zal doen.


Dat hij zijn lesje geleerd zou hebben dachten sommige ook nadat hij dingen had gejat van Tartaros etc., wat blijkbaar ook niet het geval was. Ik moet het nog maar zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Thyron has decided to give away his album 'Lucid Dreams' for free very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... net te laat voor de waffies dus. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.

Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op je systeempje thuis? Respect dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.

Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.


Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben. :P
320 is een uitstekende kwaliteit, er komt zelfs in de toekomst 480 of zoiets en dan is het verschil met WAV te verwaarlozen. Zeker als je je mix opneemt dan is 320 meer dan genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ook op je systeempje thuis? Respect dan

Blijkbaar wel :P

dave schreef:
Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.

Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.


Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben. :P
320 is een uitstekende kwaliteit, er komt zelfs in de toekomst 480 of zoiets en dan is het verschil met WAV te verwaarlozen. Zeker als je je mix opneemt dan is 320 meer dan genoeg

Ik ben het met je eens hoor, ik doe verder ook alles in 320, maar dat komt ook uit het feit dat ik het de extra bestandsgrootte niet waard vind. Er zijn lui die erbij zweren, maar zo'n groot verschil vind ik het nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zijn lui die er bij zweren omdat ze het beste van het beste willen. maar 320 is voor mij het beste, lekker compact en toch goed. Voorheen draaide ik met vinyl en dat komt zelfs niet in de buurt van een digitale 128, en dat vond ik niet eens erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem m'n eigen mixjes vaak ook op zo hoog mogelijke kwaliteit op, gigantisch bestand wordt dat wel, maar je hoort het wel echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is maar net waar je luisteraars het gaan luisteren he. In zon partybus hoeft t echt geen 320 bijvoorbeeld. Of voor een contest kun je ook gewoon 2kbs insturen, scheelt je een hoop tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.

Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.


Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben. :P
320 is een uitstekende kwaliteit, er komt zelfs in de toekomst 480 of zoiets en dan is het verschil met WAV te verwaarlozen. Zeker als je je mix opneemt dan is 320 meer dan genoeg

Je kunt in FL Studio inderdaad al op 450 kbps exporteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen wordt zn album gereleased. Dan eindelijk toch zn nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
gereleased!


Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze allemaal geluisterd en ik moet zeggen, er zitten toch wel een paar leuke tracks tussen hoor. Limitless, Dysphoria, Dreamworlds, Haunted, Starlight, allemaal redelijk leuke tracks. Als ik er zo over nadenk, is het eigenlijk gewoon zonde dat het geen officiƫle release heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Socializerz schreef:
gereleased!


Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.


Misschien omdat het Fusion is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:18 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
hoebedoelje schreef:
Socializerz schreef:
gereleased!


Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.


Misschien omdat het Fusion is?

Waarom krijgt de Sleepwalker remix dan wel een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk... en Inceptum/Avana zijn ook Fusion bedenk ik me nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:29 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Je hebt gelijk... en Inceptum/Avana zijn ook Fusion bedenk ik me nu

Misschien is hij daar gewoon de downloadknop van vergeten aan te zetten o.i.d.
Lijkt me dat dat nog wel komt..
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen