Tuurlijk nietVentrue wrote:Dit staat eronder, zou hij dat echt zelf zijn?Bas wrote:Uploaded because the whole scene hates me now and I think this is the only way to make up for what I've done.
Active topics in Algemeen
Moderators
Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..
Maar naar alles wat er gebeurd is, vind ik het wel een beetje triest dat hij nou niet eens gewoon z'n album op een iets wat speciale manier kan uitbrengen. Doordat alles nu al online staat zal de "echte" album release niks meer voor stellen voor hem denk ik.
(ook al heb ik het net ook gedownload)
Maar naar alles wat er gebeurd is, vind ik het wel een beetje triest dat hij nou niet eens gewoon z'n album op een iets wat speciale manier kan uitbrengen. Doordat alles nu al online staat zal de "echte" album release niks meer voor stellen voor hem denk ik.
-
S
Nee hoor, ben het helemaal met je eens.Basxt wrote:Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..
Ik ben het ergens wel met je eens hoor, maar dit had waarschijnlijk ook gebeurd als het een album van een andere artiest was die ergens was gevonden. Met uitzondering van wat gehaat misschien.
Wat ik nou wel weer kan waarderen is dat hij gisteravond wel inspeelde op een comment dat hij B-Front - Blackness aan z'n playlist moest toevoegen door te zeggen dat 'ie dat gedaan had. Laat toch zien dat 'ie gewoon doorgaat en zich er niks van aantrekt. Ik denk dat 'ie z'n 'lesje' wel geleerd heeft en het niet meer zal doen.
Wat ik nou wel weer kan waarderen is dat hij gisteravond wel inspeelde op een comment dat hij B-Front - Blackness aan z'n playlist moest toevoegen door te zeggen dat 'ie dat gedaan had. Laat toch zien dat 'ie gewoon doorgaat en zich er niks van aantrekt. Ik denk dat 'ie z'n 'lesje' wel geleerd heeft en het niet meer zal doen.
Beetje Hypocriet dan...Basxt wrote:Waarschijnlijk ben ik de enige die het zal opnemen voor Bas in dit geval trouwens..
Klopt ja.dave wrote:
Beetje Hypocriet dan...
Ga ik niet ontkennen.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Dat hij zijn lesje geleerd zou hebben dachten sommige ook nadat hij dingen had gejat van Tartaros etc., wat blijkbaar ook niet het geval was. Ik moet het nog maar zien.J oey wrote:Ik ben het ergens wel met je eens hoor, maar dit had waarschijnlijk ook gebeurd als het een album van een andere artiest was die ergens was gevonden. Met uitzondering van wat gehaat misschien.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Thyron has decided to give away his album 'Lucid Dreams' for free very soon!
Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.
Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.Henk-Jan wrote:Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.
Ook op je systeempje thuis? Respect dan
Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben.Steffnov wrote:Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.Henk-Jan wrote:Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.
320 is een uitstekende kwaliteit, er komt zelfs in de toekomst 480 of zoiets en dan is het verschil met WAV te verwaarlozen. Zeker als je je mix opneemt dan is 320 meer dan genoeg
Blijkbaar welHenk-Jan wrote:Ook op je systeempje thuis? Respect dan
Ik ben het met je eens hoor, ik doe verder ook alles in 320, maar dat komt ook uit het feit dat ik het de extra bestandsgrootte niet waard vind. Er zijn lui die erbij zweren, maar zo'n groot verschil vind ik het nou ook weer niet.dave wrote:Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben.Steffnov wrote:Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.Henk-Jan wrote:Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.![]()
320 is een uitstekende kwaliteit, er komt zelfs in de toekomst 480 of zoiets en dan is het verschil met WAV te verwaarlozen. Zeker als je je mix opneemt dan is 320 meer dan genoeg
Er zijn lui die er bij zweren omdat ze het beste van het beste willen. maar 320 is voor mij het beste, lekker compact en toch goed. Voorheen draaide ik met vinyl en dat komt zelfs niet in de buurt van een digitale 128, en dat vond ik niet eens erg 
Neem m'n eigen mixjes vaak ook op zo hoog mogelijke kwaliteit op, gigantisch bestand wordt dat wel, maar je hoort het wel echt!
Is maar net waar je luisteraars het gaan luisteren he. In zon partybus hoeft t echt geen 320 bijvoorbeeld. Of voor een contest kun je ook gewoon 2kbs insturen, scheelt je een hoop tijd.
Je kunt in FL Studio inderdaad al op 450 kbps exporterendave wrote:Moeilijk hoor Stef, dan moet je goede oren hebben.Steffnov wrote:Ja. Niet voldoende voor mij om de extra grootte te rechtvaardigen, maar je kan het verschil wel horen.Henk-Jan wrote:Ja want er zit echt een gestoord verschil in .wav en 320.![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Morgen wordt zn album gereleased. Dan eindelijk toch zn nummers
Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.Socializerz wrote:gereleased!
Heb ze allemaal geluisterd en ik moet zeggen, er zitten toch wel een paar leuke tracks tussen hoor. Limitless, Dysphoria, Dreamworlds, Haunted, Starlight, allemaal redelijk leuke tracks. Als ik er zo over nadenk, is het eigenlijk gewoon zonde dat het geen officiële release heeft gehad.
Misschien omdat het Fusion is?hoebedoelje wrote:Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.Socializerz wrote:gereleased!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Waarom krijgt de Sleepwalker remix dan wel een release?Rickzel wrote:Misschien omdat het Fusion is?hoebedoelje wrote:Alleen heeft Thyron & Titan - Crack (OFFICIAL ALBUM PREVIEW) geen button.Socializerz wrote:gereleased!
Je hebt gelijk... en Inceptum/Avana zijn ook Fusion bedenk ik me nu
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Misschien is hij daar gewoon de downloadknop van vergeten aan te zetten o.i.d.Rickzel wrote:Je hebt gelijk... en Inceptum/Avana zijn ook Fusion bedenk ik me nu
Lijkt me dat dat nog wel komt..