Tja, Daar kan ook alles en iedereen tekenen volgens mij, je hoeft maar te kunnen schrijven en je hebt een contract.
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Gaat ie dan toch nog gereleased worden?Rickzel wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
Ja is uit nuDJ_Tim wrote:Gaat ie dan toch nog gereleased worden?Rickzel wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Linkje?dave wrote:Ja is uit nuDJ_Tim wrote:Gaat ie dan toch nog gereleased worden?Rickzel wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
Is niet uitiMark wrote:Linkje?dave wrote: Ja is uit nu
Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Zou het wel terecht vinden 
Dit is sarcasme of waar heb je die info vandaan?Jordi wrote:Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.
Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Jammer dat de B-Front collab er niet opstaat
Last edited by Paultheone on 12 Mar 2015 11:51, edited 2 times in total.
Ja dat zal wat zijn.Jordi wrote:Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Dan weet ik wat mij te doen staat.Steffnov wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Is dat betrouwbaar? Het is ook nog lossless, daar beschikt niet zomaar iedereen over. Free release / zelf gelekt = in beide gevallen geen geld. In het tweede geval wel weer een gezellige rel = meer exposure.Steffnov wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.![]()
Edit; of was die van plan op wat voor manier ook hier nog geld voor te vragen?
Last edited by TiMOTHYb on 12 Mar 2015 11:50, edited 1 time in total.
Slechte publiciteit = publiciteit
Ja verdomme dat zeg ik toch man.Raven wrote:Slechte publiciteit = publiciteit
Hij zei dat het precies dezelfde bestandsnamen waren zoals ze in de promomail destijds stonden, en dus gelekt is. Had ook vermoedens, alleen wilde hij die dan weer niet delenTiMOTHYb wrote:Is dat betrouwbaar? Het is ook nog lossless, daar beschikt niet zomaar iedereen over. Free release / zelf gelekt = in beide gevallen geen geld. In het tweede geval wel weer een gezellige rel = meer exposure.Steffnov wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.![]()
Edit; of was die van plan op wat voor manier ook hier nog geld voor te vragen?
Echt wel.Paultheone wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.dave wrote:Echt wel.Paultheone wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Hij heeft zelfs al gereageerd daar op iemand die vraagt of zijn moeder het heeft ge-uploadSteffnov wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Bas; (nou weet ik niet of hij het echt is natuurlijk)
your mom was caught @ b-front studio sucking thyron dick for leaking this album and nieuw b-front tunes
Ik kan je verzekeren dat alles er opstaat! Die wordt niet vermeld....En snel wezen want hij wordt er af geketst.iMark wrote:Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.dave wrote:Echt wel.Paultheone wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Last edited by dave on 12 Mar 2015 12:06, edited 1 time in total.
Volgens mij kun je op 1gabba elke naam neerzetten die je wildave wrote:Hij heeft zelfs al gereageerd daar op iemand die vraagt of zijn moeder het heeft ge-uploadSteffnov wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfTiMOTHYb wrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Bas; (nou weet ik niet of hij het echt is natuurlijk)
your mom was caught @ b-front studio sucking thyron dick for leaking this album and nieuw b-front tunes
In de download zitten 14 tracks, allemaal .wav files.iMark wrote:Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.dave wrote:Echt wel.Paultheone wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha