Tja, Daar kan ook alles en iedereen tekenen volgens mij, je hoeft maar te kunnen schrijven en je hebt een contract.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Gaat ie dan toch nog gereleased worden?wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
Ja is uit nuwrote:Gaat ie dan toch nog gereleased worden?wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Linkje?wrote:Ja is uit nuwrote:Gaat ie dan toch nog gereleased worden?wrote:https://www.facebook.com/ThyronNL/photos/a.420979464668501.1073741828.361635393936242/618504438249335/?type=1&theater
Is niet uitwrote:Linkje?wrote: Ja is uit nu
Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Zou het wel terecht vinden 
Dit is sarcasme of waar heb je die info vandaan?wrote:Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.
Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Jammer dat de B-Front collab er niet opstaat
Last edited by Paultheone on , edited 2 times in total.
Ja dat zal wat zijn.wrote:Geruchten gaan rond dat Zany zelf aanstichter is. Email van de poster zou overeen komen met een oud alias?
Dan weet ik wat mij te doen staat.wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Is dat betrouwbaar? Het is ook nog lossless, daar beschikt niet zomaar iedereen over. Free release / zelf gelekt = in beide gevallen geen geld. In het tweede geval wel weer een gezellige rel = meer exposure.wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.![]()
Edit; of was die van plan op wat voor manier ook hier nog geld voor te vragen?
Last edited by TiMOTHYb on , edited 1 time in total.
Ja verdomme dat zeg ik toch man.wrote:Slechte publiciteit = publiciteit
Hij zei dat het precies dezelfde bestandsnamen waren zoals ze in de promomail destijds stonden, en dus gelekt is. Had ook vermoedens, alleen wilde hij die dan weer niet delenwrote:Is dat betrouwbaar? Het is ook nog lossless, daar beschikt niet zomaar iedereen over. Free release / zelf gelekt = in beide gevallen geen geld. In het tweede geval wel weer een gezellige rel = meer exposure.wrote:Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.![]()
Edit; of was die van plan op wat voor manier ook hier nog geld voor te vragen?
Echt wel.wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.wrote:Echt wel.wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Hij heeft zelfs al gereageerd daar op iemand die vraagt of zijn moeder het heeft ge-uploadwrote:Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Bas; (nou weet ik niet of hij het echt is natuurlijk)
your mom was caught @ b-front studio sucking thyron dick for leaking this album and nieuw b-front tunes
Ik kan je verzekeren dat alles er opstaat! Die wordt niet vermeld....En snel wezen want hij wordt er af geketst.wrote:Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.wrote:Echt wel.wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha
Last edited by dave on , edited 1 time in total.
Volgens mij kun je op 1gabba elke naam neerzetten die je wilwrote:Hij heeft zelfs al gereageerd daar op iemand die vraagt of zijn moeder het heeft ge-uploadwrote:Hij is het in ieder geval niet zelfwrote:Ik zet m'n geld op Thyron zelf voor extra fame. Wel wat te luisteren nu in ieder geval.heeft ook al contact met 1gabba opgenomen om het eraf te halen.
Bas; (nou weet ik niet of hij het echt is natuurlijk)
your mom was caught @ b-front studio sucking thyron dick for leaking this album and nieuw b-front tunes
In de download zitten 14 tracks, allemaal .wav files.wrote:Ik zie alleen de platen met Avana, Delete, Hellsystem, Inceptum en Titan er op staan.wrote:Echt wel.wrote:Ik heb hem lekker gedownload muahaha