Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob zal ook wel een keer in het proces moeten pissen, moet hij dan direct alles afsluiten? Geeft vast een lekkere werksfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bob zal ook wel een keer in het proces moeten pissen, moet hij dan direct alles afsluiten? Geeft vast een lekkere werksfeer.


Bob zit toch niet meer bij Fusion en zit ook niet in het zelfde complex als hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Naïef van Bob? Ti's je collega lol. Je mag toch hopen dat iemand een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Zwets maar raak over een niet ontwikkelde hersenpan, ik denk dat jongens van 17 genoeg weten van dit soort zaken


Dit mag je zeker hopen ja, maar nog steeds vind ik het een beetje naief om er maar van uit te gaan dat iedereen een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. De feiten bewijzen namelijk dat niet iedereen dit heeft. Voor hem zal dit dus ook een les zijn geweest.
En jij mag denken wat jij wilt maar het komt stom over om mijn post zwets te noemen. Lees je maar eens in over de ontwikkeling van wat jij de 'hersenpan' noemt (Nelis, H., & van Sark, Y. (2012). Puberbrein binnenstebuiten. Kosmos Uitgevers.).. Ik wil het trouwens niet goed praten, maar goed als je mijn post goed had gelezen zou je dit ook wel zelf kunnen opmaken. Ik vind het ook gewoon een idiote, onprofessionele aktie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Bob zal ook wel een keer in het proces moeten pissen, moet hij dan direct alles afsluiten? Geeft vast een lekkere werksfeer.


Bob zit toch niet meer bij Fusion en zit ook niet in het zelfde complex als hem?

Maakt dat wat uit dan? In een andere studio moet Bob waarschijnlijk ook pissen. Ze zaten bij elkaar in de studio, maakt niet uit welke. Het gaat er om dat B-Front een tijdje weg was en Thyron met z'n apparatuur vertrouwde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Ik vind het ook een beetje naief van B-front om hem de kans te geven dit soort stunten te laten flikken

Hahahaha ga fietsen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Bob zal ook wel een keer in het proces moeten pissen, moet hij dan direct alles afsluiten? Geeft vast een lekkere werksfeer.


Bob zit toch niet meer bij Fusion en zit ook niet in het zelfde complex als hem?

Maakt dat wat uit dan? In een andere studio moet Bob waarschijnlijk ook pissen. Ze zaten bij elkaar in de studio, maakt niet uit welke. Het gaat er om dat B-Front een tijdje weg was en Thyron met z'n apparatuur vertrouwde.


Ooh nee wacht even ik interpreteerde de zin verkeerd :lol:
Never mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Frazyr schreef:
Ik vind het ook een beetje naief van B-front om hem de kans te geven dit soort stunten te laten flikken

Hahahaha ga fietsen man.


Ofniet, hoe kun je nou weer zo denken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was al bang dat er niets te discussiëren viel want het is gewoon intens dom, en je kunt het eigenlijk enkel veroordelen en voor alle partijen hopen dat ze eruit komen. Maar jawel!!!!!!! :D

Frazyr schreef:
Dit mag je zeker hopen ja, maar nog steeds vind ik het een beetje naief om er maar van uit te gaan dat iedereen een verantwoordelijkheidsgevoel heeft. De feiten bewijzen namelijk dat niet iedereen dit heeft. Voor hem zal dit dus ook een les zijn geweest.

Als je een producer waarmee je een collab maakt al niet even in je studio kunt vertrouwen kun je hem dus niet eens op je label hebben. Labels/artiesten barsten sowieso van gevoelige informatie. Over boekingen, prijzen, ghost producing enz enz. Als het al mis gaat bij de producent waar hij het meeste tegenop kijkt hoe moet het dan met mensen waar hij niet zo´n hoge pet van op heeft? Niet leeftijdsgebonden imo. Net zoals albums produceren dat bijvoorbeeld niet is. Als je dit op 17 nog niet onder controle hebt ligt dat enkel en alleen aan jezelf. Aan Fusion nu de taak om uit te zoeken of ze verder willen.

Frazyr schreef:
(want zou jij je koffer met 10miljoen bij je vriend stallen op de voorwaarde dat hij elke week 100 euro eruit mag pakken?)

Wat is dit nu voor opvoedkundige quote? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

hahaha
Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

DonC schreef:
Ruzie maken met B-Front, de man die met de hele scene door een deur kan. Heel apart dit.


Dit, kan er niet meer over zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh en dat met die damage control hier is ook idioot, maar goed waarom hebben blauwe artiesten dan ook rechten om berichten te verwijderen. Al een keer eerder gezegd maar geef (bekende) artiesten hier gewoon allemaal blauw en rechten om in gesloten topics te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
hahaha
Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

In welke categorie viel de rest van mijn post? Dat was gewoon een observatie op basis van zijn acties in het verleden. Eén maal is een incident, maar driemaal is een patroon. Mag ik het beestje niet bij de naam noemen dan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dom wat die jongen gedaan heeft, maar om daar nu met z'n allen bovenop te springen als een stel hyena's bij een stuk aas, vind ik persoonlijk wat overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dom wat die jongen gedaan heeft, maar om daar nu met z'n allen bovenop te springen als een stel hyena's bij een stuk aas, vind ik persoonlijk wat overdreven.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dom wat die jongen gedaan heeft, maar om daar nu met z'n allen bovenop te springen als een stel hyena's bij een stuk aas, vind ik persoonlijk wat overdreven.



Ja, diegene die nu boven op hem vallen hebben eerst zitten slijmen in de Q&A Topic.

Ik vind het wel naïef om tracks van een ander naar je eigen te sturen en dan denken dat je ermee wegkomt. :nono: Anders doe je dit natuurlijk niet.
Ik denk dat artiesten nu wel 3x nadenken voor een collab met Thyron
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dave schreef:

Ja, diegene die nu boven op hem vallen hebben eerst zitten slijmen in de Q&A Topic.

Ja, of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
dave schreef:

Ja, diegene die nu boven op hem vallen hebben eerst zitten slijmen in de Q&A Topic.

Ja, of niet.


Ben het met de volledige quote eens van Lyst....of snapte je dat niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dave schreef:
wootum schreef:
dave schreef:

Ja, diegene die nu boven op hem vallen hebben eerst zitten slijmen in de Q&A Topic.

Ja, of niet.


Ben het met de volledige quote eens van Lyst....of snapte je dat niet ;)

Wat Lyst zegt en wat jij vervolgens zegt is niet hetzelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met de ja (voor de komma) bedoelde ik dat ik het volledig eens bent met hem, wat na de ja komt is een toevoeging van mij zelf en niet van Lyst inderdaad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien handig voor degene die niet weten wat er allemaal is gebeurt met linkjes naar desbetreffende websites die er over spreken?
Wat ik begrijp is dat Thyron heeft gestolen van B-Front terwijl ze een collab aan het maken waren en er iets is met drukwerk ofzo.
Iemand samenvatting of linkjes naar het begin voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Misschien handig voor degene die niet weten wat er allemaal is gebeurt met linkjes naar desbetreffende websites die er over spreken?
Wat ik begrijp is dat Thyron heeft gestolen van B-Front terwijl ze een collab aan het maken waren en er iets is met drukwerk ofzo.
Iemand samenvatting of linkjes naar het begin voor mij?

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-56225.html#p1429408

Daar begon het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
MDesiqn schreef:
Misschien handig voor degene die niet weten wat er allemaal is gebeurt met linkjes naar desbetreffende websites die er over spreken?
Wat ik begrijp is dat Thyron heeft gestolen van B-Front terwijl ze een collab aan het maken waren en er iets is met drukwerk ofzo.
Iemand samenvatting of linkjes naar het begin voor mij?

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-56225.html#p1429408

Daar begon het.


Oei, ten eerste wel goed dat hij het bekend maakt waarom de track niet op zijn album komt te staan, okal had hij geen keuze wilt hij nog een goede en open dj blijven.
Hij deed iets doms waardoor zijn track met B-Front dus niet gereleased word, ik snap best zijn standpunt van ik wil meer leren van B-Front alleen ik denk wel dat hij zijn 06 heeft dus een belletje naar hem om te vragen welke tracks hij eventueel mocht sturen naar zijn eigen email zodat hij het thuis kon beluisteren etc. was wel beter geweest denk.
Hopelijk blijft hij gewoon goed produceren, verwijderd hij de bestanden die hij naar zichzelf heeft gestuurd zodat hij er alsnog geen profijt van krijgt en daardoor bewijst dat hij zijn fout erkent en het de volgende keer niet zal doen.

Het is een goede producer alleen heel jammer dat hij nu zoveel wil leren dat hij het niet meer vraagt aan de dj waarvan hij nu zou stelen.
Ik denk dat het met een sisser gaat aflopen als ze gewoon blijven praten met elkaar.

EDIT: Ty voor de snelle reactie zodat ik het nu wel weer volg :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom het altijd zo kritische hardtraxx publiek het op zo een manier opneemt voor dit knulletje. De hele geschiedenis van die jongen bestaat uit het stelen van liedjes, geluiden en het structureel liegen over alles daaromheen.

Een tijd terug bracht hij geripte tracks van andere artiesten uit op een ander label en in reactie daarop heeft hij maandenlang tegen de originele producer volgehouden dat hij de tracks zelf daadwerkelijk heeft gemaakt en dat hij het kan bewijzen ook. Dan praat je niet over fouten maar praat je over iemand die gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd is.

The internet doesnt forget
http://harderstate.com/unreleased-hards ... hilit=Bazz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie er maar een paar die Bas verdedigen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dan precies zijn geschiedenis met Atmozfears?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen