chicken schreef:
MDesiqn schreef:
Misschien handig voor degene die niet weten wat er allemaal is gebeurt met linkjes naar desbetreffende websites die er over spreken?
Wat ik begrijp is dat Thyron heeft gestolen van B-Front terwijl ze een collab aan het maken waren en er iets is met drukwerk ofzo.
Iemand samenvatting of linkjes naar het begin voor mij?
algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-56225.html#p1429408Daar begon het.
Oei, ten eerste wel goed dat hij het bekend maakt waarom de track niet op zijn album komt te staan, okal had hij geen keuze wilt hij nog een goede en open dj blijven.
Hij deed iets doms waardoor zijn track met B-Front dus niet gereleased word, ik snap best zijn standpunt van ik wil meer leren van B-Front alleen ik denk wel dat hij zijn 06 heeft dus een belletje naar hem om te vragen welke tracks hij eventueel mocht sturen naar zijn eigen email zodat hij het thuis kon beluisteren etc. was wel beter geweest denk.
Hopelijk blijft hij gewoon goed produceren, verwijderd hij de bestanden die hij naar zichzelf heeft gestuurd zodat hij er alsnog geen profijt van krijgt en daardoor bewijst dat hij zijn fout erkent en het de volgende keer niet zal doen.
Het is een goede producer alleen heel jammer dat hij nu zoveel wil leren dat hij het niet meer vraagt aan de dj waarvan hij nu zou stelen.
Ik denk dat het met een sisser gaat aflopen als ze gewoon blijven praten met elkaar.
EDIT: Ty voor de snelle reactie zodat ik het nu wel weer volg :p