Je bedoelt misschien de Vocal Edit van Ivan Carsten ofzo?
En anders horen we het vanzelf wel.
En anders horen we het vanzelf wel.
dat is een chill nummertjewrote:Heb'm als promowrote:Bestaat die?!wrote:Zou ie Angel 2010 draaien? Onwijs vette plaat!. Dus zou best kunnen.
Mixtechnisch was het helaas vrij zwak.wrote:Eindigen met Nucleac Acid en Night After Night!Dikke tracklist!
En dat is nog zacht uitgedrukt ook, vind de opbouw maar nergens over gaan en de tracklist helemaal niets.wrote:die van Ivan Carsten valt helemaal tegen eigenlijk.
idd dat had ik dus ook:)...tracklist van Sasha Fwrote:die van ivan carsten vond ik ook nieto m naar huis te schrijven, veelste langzaam gemist, totaal geen tempo en ook niet echt leuke plaatjes. Mwa.
Ik ben benieuwd!wrote:Tartaros - Agony als #reverseoftheday dan? respect!RT @TartarosMusic: Arctic Monkeys - From The Ritz To The Rubble als #trackoftheday
Aankomende woensdag laat hij jullie terugblikken op de laatste jaren met zijn favoriete tracks in een knallende set.wrote:Ik ben vooral benieuwd naar Pavo, hopen op wat oude knallers, maar zal denk ik vooral nieuw spul zijn. Wat al vaak genoeg is gedraaidWeet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel, hopen dat ik ongelijk krijg!
Had het verder niet gelezen, maar bij deze een bevestiging op mijn gevoel, we zullen het zien!wrote:Aankomende woensdag laat hij jullie terugblikken op de laatste jaren met zijn favoriete tracks in een knallende set.wrote:Ik ben vooral benieuwd naar Pavo, hopen op wat oude knallers, maar zal denk ik vooral nieuw spul zijn. Wat al vaak genoeg is gedraaidWeet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel, hopen dat ik ongelijk krijg!
Dus ik denk geen early set. En al draait hij een early set dan zullen het wel de hitjes zijn dus ook niet echt intressant..
wrote:Ik ben in ieder geval ingetuned! Ben heel benieuwd naar Tartaros
+ Pavo!