Bump. @ The Magic Show @ Tita, ook al verzorgen jullie geen releases meer, ik heb begrepen dat jullie nog wel betrokken zijn bij het artiestenmanagement van bepaalde artiesten (correct me if I’m wrong). Ik vraag mij namelijk sterk af wat het idee is van het niet-uitbrengen van bepaalde tracks door ex-TMS artiesten, en enkel beschikbaar stellen op Spotify. Zo staat Chris One - Back 2 Sleep al maanden op Spotify (sinds januari als ik het me goed herinner), maar heeft deze plaat bijna een halfjaar later nog geen ‘normale’ release gehad. Is dit een trend die jullie / de artiesten willen doorzetten in de toekomst? Dat zou ik namelijk toch wel zeer jammer vinden.
Terechte vraag. Het klopt inderdaad dat we meer richten op sales via streaming media. Het uitbrengen van de de full versions zorgt ervoor dat de shows van de artiesten minder interessant zijn omdat iedereen de tracks al heeft en draait.. Vandaar dat dat inderdaad langer duurt. Stuur de jongens een berichtje op instagram dan delen ze het wel. Insteek is nooit de liefhebbers te benadelen