Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump. @ The Magic Show @ Tita, ook al verzorgen jullie geen releases meer, ik heb begrepen dat jullie nog wel betrokken zijn bij het artiestenmanagement van bepaalde artiesten (correct me if I’m wrong). Ik vraag mij namelijk sterk af wat het idee is van het niet-uitbrengen van bepaalde tracks door ex-TMS artiesten, en enkel beschikbaar stellen op Spotify. Zo staat Chris One - Back 2 Sleep al maanden op Spotify (sinds januari als ik het me goed herinner), maar heeft deze plaat bijna een halfjaar later nog geen ‘normale’ release gehad. Is dit een trend die jullie / de artiesten willen doorzetten in de toekomst? Dat zou ik namelijk toch wel zeer jammer vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey Pim,

Terechte vraag. Het klopt inderdaad dat we meer richten op sales via streaming media. Het uitbrengen van de de full versions zorgt ervoor dat de shows van de artiesten minder interessant zijn omdat iedereen de tracks al heeft en draait.. Vandaar dat dat inderdaad langer duurt. Stuur de jongens een berichtje op instagram dan delen ze het wel. Insteek is nooit de liefhebbers te benadelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe bump.

Ik zat te denken, kunnen alle afleveringen van The Magic Show niet als podcast op Spotify gezet worden? :drool:
Ik luister tegenwoordig best veel podcast dingen via Spotify, die van Charon vooral. Heel chill. Volgens mij een gemiste kans dat daar niet veel hardstyle sets op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zouden wij heel vet vinden, alleen logistiek is dit te complex. In de oude format van TMS is dat niet te doen, het uploaden van het archief is ook niet realistisch. Voor elke versie van een liedje moet er een unieke code worden aangemaakt. Deze zorgt er o.a. voor dat inkomsten van een track bij de juiste partijen terecht komen. In het geval van een gemixte TMS Podcast betekent dit dat voor elke podcast elk liedje een aparte code moet krijgen. Die moeten we bij alle labels aanvragen, dit is heel tijdrovend - hier zit echt niemand op te wachten. Zeker niet aangezien het aantal plays anno 2019 niet heel bijzonder zal zijn. Kosten zullen veel hoger zijn dan de baten.

We zijn overigens wel aan het kijken of we een soort nieuw radio format kunnen opzetten, maar dat staat op een iets lager pitje in verband met andere prioriteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaah oke, zonde. Dan maar de sets op mixcloud blijven luisteren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Aaaah oke, zonde. Dan maar de sets op mixcloud blijven luisteren. ^^

Staan ze allemaal op Mixcloud? Zo ja, linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet allemaal. Wel een aantal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Dit zouden wij heel vet vinden, alleen logistiek is dit te complex. In de oude format van TMS is dat niet te doen, het uploaden van het archief is ook niet realistisch. Voor elke versie van een liedje moet er een unieke code worden aangemaakt. Deze zorgt er o.a. voor dat inkomsten van een track bij de juiste partijen terecht komen. In het geval van een gemixte TMS Podcast betekent dit dat voor elke podcast elk liedje een aparte code moet krijgen. Die moeten we bij alle labels aanvragen, dit is heel tijdrovend - hier zit echt niemand op te wachten. Zeker niet aangezien het aantal plays anno 2019 niet heel bijzonder zal zijn. Kosten zullen veel hoger zijn dan de baten.

We zijn overigens wel aan het kijken of we een soort nieuw radio format kunnen opzetten, maar dat staat op een iets lager pitje in verband met andere prioriteiten.

Klinkt tof. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor werkzaamheden jij/jullie nu verrichten als TMS zijnde. Is het vooral het managen van Clockartz wat hierbij komt kijken?
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen