IK dacht zelf strike op 1 zat er dan neit ver naast:D
die verdient 't niet op 1wrote:IK dacht zelf strike op 1 zat er dan neit ver naast:D
die verdient 't niet op 1wrote:IK dacht zelf strike op 1 zat er dan neit ver naast:D
wrote:This week in the Magic Show @djfreezenl @djsashaf & #IvanCarsten @tilltrecords @q_dance @dancetunes #hardstyle!
Sasha F, vet! Ivan Carsten kan ook wel wat worden, ben benieuwd. En die andere ken ik niet, dus ook benieuwd.wrote:wrote:This week in the Magic Show @djfreezenl @djsashaf & #IvanCarsten @tilltrecords @q_dance @dancetunes #hardstyle!
Nee?..ik heb geen mail van je gehad?..stuur maar nog keertjr anders;pwrote:Sasha F:![]()
Ivan Carsten: Ben benieuwd!
Freeze: Mwa, vond ik vorige keer wat minder, hardcore geloof ik.
Had je me mail gehad trouwens? enne.. Smack?
was een reactie naar Michelwrote:Nee?..ik heb geen mail van je gehad?..stuur maar nog keertjr anders;pwrote:Sasha F:![]()
Ivan Carsten: Ben benieuwd!
Freeze: Mwa, vond ik vorige keer wat minder, hardcore geloof ik.
Had je me mail gehad trouwens? enne.. Smack?
Dat is zo doodzonde. Amazing Combination, Unexpected...wrote:Ivan Carsten is net andere shit van Saifam, wie weet is het leuk! Vond zijn laatste releases alleen niet zo interessant, terwijl zijn ouder materiaal ronduit geniaal was.
Die waren (beide mixen) echt ijzersterk gewoon. Ook Bumping Hard draai ik nog wel eens, net als zijn Nasty Boyz alias (samen met Bruno Power) die samen 1 van de meest gruwelijke tracks ooit gemaakt heeft (Angel).wrote:Dat is zo doodzonde. Amazing Combination, Unexpected...wrote:Ivan Carsten is net andere shit van Saifam, wie weet is het leuk! Vond zijn laatste releases alleen niet zo interessant, terwijl zijn ouder materiaal ronduit geniaal was.
Nee toch? Kan dat anders nergens op Discogs oid vinden.wrote:Angel is door activator gemaakt
Tot zover was ik ook wel gekomenwrote:Bruno Power zat eerst bij Activa, Activator had al betaald en al voor de vocals van Angel, toen SAIFAM Bruno Power overnam, had iets te maken met een club die hij bezat ofzo. Overigens worden de andere tracks door dezelfde mensen geproduceerd die de andere SAIFAM tracks ook doen.
Bestaat die?!wrote:Zou ie Angel 2010 draaien? Onwijs vette plaat!
Heb'm als promowrote:Bestaat die?!wrote:Zou ie Angel 2010 draaien? Onwijs vette plaat!