Dat is de ironie achter het verhaal 
Frontliner zet ook een lekkere tracklist neer, alleen die opbouw is echt hondsberoerd.
Degos & Re-Done ook een gave set. Promo's
Wil je nu weten of zijn label geen connecties heeft met Scantraxx, of gaat het er om of het nou wel of niet gezegd is in de podcast?wrote:@Tita, ik heb het interview even terug geluisterd, maar waar zegt hij dat zijn nieuwe label helemaal niets geen connecties heeft met Scantraxx? Om even terug te komen op je stellige overtuiging in de shoutbox.
Hij vraagt zich of zijn label connecties heeft, vraag ik me ook af trouwenswrote:Wil je nu weten of zijn label geen connecties heeft met Scantraxx, of gaat het er om of het nou wel of niet gezegd is in de podcast?wrote:@Tita, ik heb het interview even terug geluisterd, maar waar zegt hij dat zijn nieuwe label helemaal niets geen connecties heeft met Scantraxx? Om even terug te komen op je stellige overtuiging in de shoutbox.
Nouja, wat heeft dat dan met The Magic Show te maken? Niet alles heeft Scantraxx als uitgangspunt. Als Frontliner niet tevreden was over Scantraxx en dacht het zelf beter te kunnen, prima toch? Heeft niets met TMS records te maken.wrote:Tita riep gister in de shout iets van "Hebben jullie het gehoord? Het nieuwe label van Frontliner heeft helemaal niets met Scantraxx te maken. Dus geen complottheorieën etc." Terwijl het enige wat ik hem hoor zeggen is dat hij weg is bij Scantraxx en een eigen label is begonnen.
Lyst zegt niet dat TMS records er iets mee te maken heeft, alleen dat Tita heeft gezegd dat FL's label niet tot Scantraxx hoort. Terwijl FL zelf daar niks over zegtwrote:Nouja, wat heeft dat dan met The Magic Show te maken? Niet alles heeft Scantraxx als uitgangspunt. Als Frontliner niet tevreden was over Scantraxx en dacht het zelf beter te kunnen, prima toch? Heeft niets met TMS records te maken.wrote:Tita riep gister in de shout iets van "Hebben jullie het gehoord? Het nieuwe label van Frontliner heeft helemaal niets met Scantraxx te maken. Dus geen complottheorieën etc." Terwijl het enige wat ik hem hoor zeggen is dat hij weg is bij Scantraxx en een eigen label is begonnen.
TMS Records? Ik weet niet welk stukje text jij gelezen hebt? Dit heeft met The Magic Show te maken, omdat het gaat over een interview in de TMS en over een uitspraak die Tita deed gedurende de show in de shout. Kortom meer relevantie met dit topic dan jouw eigen bericht.wrote:Nouja, wat heeft dat dan met The Magic Show te maken? Niet alles heeft Scantraxx als uitgangspunt. Als Frontliner niet tevreden was over Scantraxx en dacht het zelf beter te kunnen, prima toch? Heeft niets met TMS records te maken.wrote:Tita riep gister in de shout iets van "Hebben jullie het gehoord? Het nieuwe label van Frontliner heeft helemaal niets met Scantraxx te maken. Dus geen complottheorieën etc." Terwijl het enige wat ik hem hoor zeggen is dat hij weg is bij Scantraxx en een eigen label is begonnen.
Haha moest even lachen,wrote:TMS Records? Ik weet niet welk stukje text jij gelezen hebt? Dit heeft met The Magic Show te maken, omdat het gaat over een interview in de TMS en over een uitspraak die Tita deed gedurende de show in de shout. Kortom meer relevantie met dit topic dan jouw eigen bericht.wrote:Nouja, wat heeft dat dan met The Magic Show te maken? Niet alles heeft Scantraxx als uitgangspunt. Als Frontliner niet tevreden was over Scantraxx en dacht het zelf beter te kunnen, prima toch? Heeft niets met TMS records te maken.wrote:Tita riep gister in de shout iets van "Hebben jullie het gehoord? Het nieuwe label van Frontliner heeft helemaal niets met Scantraxx te maken. Dus geen complottheorieën etc." Terwijl het enige wat ik hem hoor zeggen is dat hij weg is bij Scantraxx en een eigen label is begonnen.
Lol zie nu pas dat ik ook even in beeld ben
Alleen San Miquel ja idd!wrote:Heerlijke sets vandaag
wrote:@Delete_DJ