hij is gaaf geworden 
Tita, wanneer nodigt u wafel ijzer van het theracords label eens uit?
Tita, wanneer nodigt u wafel ijzer van het theracords label eens uit?
Hoe? Tita zal dan eerst even een cursus Engels spreken/schrijven moeten gaan volgen.wrote:Tita, wanneer nodigt u wafel ijzer van het theracords label eens uit?
BAM!wrote:Hoe? Tita zal dan eerst even een cursus Engels spreken/schrijven moeten gaan volgen.wrote:Tita, wanneer nodigt u wafel ijzer van het theracords label eens uit?
*hint* Weet je nog dat nummer die je ´speciaal voor mij´ gekocht had? *hint*wrote:Who knows!?!?wrote:M.I, weer een 2006-2009 set?![]()
God die is zo lekkerwrote: 19. Degos & Re-Done – Madlay
Why? 1 keer kan nog, maar 2 is mij echt al te veel, nog goed dat ik de TL lees, dan skip ik hem in Tatanka z'n setwrote:Tracklist Zero Sanity:
...
04. Brennan Heart – We Can Escape ( Intents Festival 2012 Anthem)
...
Tracklist Tatanka:
...
03. Brennan Heart – We Can Escape ( Intents Festival 2012 Anthem)
...
Omdat ze van tevoren niet weten wat de ander in z'n set stopt neem ik aan..wrote: Why? 1 keer kan nog, maar 2 is mij echt al te veel, nog goed dat ik de TL lees, dan skip ik hem in Tatanka z'n set
Weet ik, gebeurt vaker, maar ik wou het gewoon kwijtwrote:Omdat ze van tevoren niet weten wat de ander in z'n set stopt neem ik aan..wrote: Why? 1 keer kan nog, maar 2 is mij echt al te veel, nog goed dat ik de TL lees, dan skip ik hem in Tatanka z'n set
Dus je weet al waarom, en alsnog stel je de vraag?wrote:Weet ik, gebeurt vaker, maar ik wou het gewoon kwijtwrote:Omdat ze van tevoren niet weten wat de ander in z'n set stopt neem ik aan..wrote: Why? 1 keer kan nog, maar 2 is mij echt al te veel, nog goed dat ik de TL lees, dan skip ik hem in Tatanka z'n set