LOL, ik dacht echt altijd dat pollen diegene was met ze zwarte stekeltjes xDwrote:het is nog altijd Luc van Veghel die draaitwrote:nog 17 minuutjes en dan is het weer tijd voor onze vriend michel pollen
Maar dat is dus luc van Veghel
LOL, ik dacht echt altijd dat pollen diegene was met ze zwarte stekeltjes xDwrote:het is nog altijd Luc van Veghel die draaitwrote:nog 17 minuutjes en dan is het weer tijd voor onze vriend michel pollen
Het is wel een pc mix... die komt dan denk ik toch van Pollenwrote:het is nog altijd Luc van Veghel die draaitwrote:nog 17 minuutjes en dan is het weer tijd voor onze vriend michel pollen
Ik voel me telkens aangesprokenwrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc
hahah je zou toch eerst je eigen gear moeten aanschaffen jongentjewrote:Ik voel me telkens aangesprokenwrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc
Vind het wel leuk dat steeds onbewust mijn naam word genoemdwrote:hahah je zou toch eerst je eigen gear moeten aanschaffen jongentjewrote:Ik voel me telkens aangesprokenwrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc

Pollen heeft er zelf voor gekozen om alleen maar te produceren. Het draaien in clubs en of feesten enzo is niets voor hem heeft hij gezegd. Ik denk dat ie uiteindelijk heus wel een paar plaatjes aan elkaar weet te draaien hoor.wrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc
Maar los van dat Pollen kan mixen of niet, Luc heeft deze set opgenomen, met gear en niet met de PC zoals sommige suggereren.wrote:Pollen heeft er zelf voor gekozen om alleen maar te produceren. Het draaien in clubs en of feesten enzo is niets voor hem heeft hij gezegd. Ik denk dat ie uiteindelijk heus wel een paar plaatjes aan elkaar weet te draaien hoor.wrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc
Het was toch LIVE?wrote:Maar los van dat Pollen kan mixen of niet, Luc heeft deze set opgenomen, met gear en niet met de PC zoals sommige suggereren.wrote:Pollen heeft er zelf voor gekozen om alleen maar te produceren. Het draaien in clubs en of feesten enzo is niets voor hem heeft hij gezegd. Ik denk dat ie uiteindelijk heus wel een paar plaatjes aan elkaar weet te draaien hoor.wrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc
En als het een PC mix zou zijn, zou het wel echt stom zijn om dan nog een paar mixfoutjes te makenwrote:Maar los van dat Pollen kan mixen of niet, Luc heeft deze set opgenomen, met gear en niet met de PC zoals sommige suggereren.wrote:Pollen heeft er zelf voor gekozen om alleen maar te produceren. Het draaien in clubs en of feesten enzo is niets voor hem heeft hij gezegd. Ik denk dat ie uiteindelijk heus wel een paar plaatjes aan elkaar weet te draaien hoor.wrote:denk dat pollen deze set heeft opgestuurt, want hij kan namelijk zelf niet mixen of is nog er niet aan toeanders stond hij wel op het podium inplaats van luc