Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat is volgens mij ook niet de studio die je ziet in het promotie filmpje van Gostosa. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
En dat is volgens mij ook niet de studio die je ziet in het promotie filmpje van Gostosa. ;)


Nee klopt en voor zover ik weet is dat bij hem thuis. Kan zijn dat ie dus op een andere locatie zn mastering studio heeft en dat ie dan nog een studio en een kantoor pant heeft ofzo??:O Rare kerel aan 1 studio heb je toch wel genoeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij deelt sinds kort een studio met the prophet of hij is verhuist naar hett zelfde pand als the prophet,
die in dat filmpje van gostosa is bij hem thuis , dus nog de oude


weet niet hoe je die afbeelding hier zo krijgt dus doe het maar zo ,

http://degosredone.hyves.nl/album/35568 ... _state__=1

Studio van Degos & Re-done
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best vette studio :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2009 23:31 
 
Donateur

Afbeelding
A-Lusion in de studio van Scope DJ.

En nog 1tje:

Afbeelding

Heatzone studio ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2009 00:49 
 
Hardtraxxer

die studio waar hhz in zit is niet van hem, is een masteringstudio van een soort bedrijf die tracks masterd.. kom eventjes niet op de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2009 00:54 
 
Donateur

Overload schreef:
die studio waar hhz in zit is niet van hem, is een masteringstudio van een soort bedrijf die tracks masterd.. kom eventjes niet op de naam

Ik ken er maar 1 en dat is van Arjan Rietvink , die is het niet zeker ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2009 18:05 
 
Hardtraxxer

Kryptica schreef:
Overload schreef:
die studio waar hhz in zit is niet van hem, is een masteringstudio van een soort bedrijf die tracks masterd.. kom eventjes niet op de naam

Ik ken er maar 1 en dat is van Arjan Rietvink , die is het niet zeker ?

jawel die was het volgends mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2009 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lees dan een paar pagina's terug :P daar staat Arjan Rietvink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 01:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overload schreef:
die studio waar hhz in zit is niet van hem, is een masteringstudio van een soort bedrijf die tracks masterd.. kom eventjes niet op de naam

T 1e plaatje in dit topic is idd de mastering studio, de 2e is volgens mij de studio van Wildstylez ;) De studio die heady in zn eigen huis heeft is te zien in de video van Gostosa - What's Going On en op de Defqon DVD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 09:48 
 
Hardtraxxer

d'stylerz :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overload schreef:
d'stylerz :P



Wtf nee. Gebruiken die nog steeds een paramatic eq :O Dat valt me echt zwaar van ze tegen... Had wel beter verwacht hopelijk is dit gwn een random afb op hun scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Overload schreef:
d'stylerz :P



Wtf nee. Gebruiken die nog steeds een paramatic eq :O Dat valt me echt zwaar van ze tegen... Had wel beter verwacht hopelijk is dit gwn een random afb op hun scherm.

Jij kan natuurlijk alles zonder EQ, eq is voor lozers :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wou net zeggen , je hebt andere dingen ervoor , maar als het hun lukt met die , laat ze dan lekker.
Ik moet maar is zien dat jij een release krijgt , maarja dat zal aan hoe jij altijd praat, niet lang meer duren ofwel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
SoundTunerZ schreef:
Overload schreef:
d'stylerz :P



Wtf nee. Gebruiken die nog steeds een paramatic eq :O Dat valt me echt zwaar van ze tegen... Had wel beter verwacht hopelijk is dit gwn een random afb op hun scherm.

Jij kan natuurlijk alles zonder EQ, eq is voor lozers :') ?


SoundTunerz kan alles, jeweettoch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
SoundTunerZ schreef:
Overload schreef:
d'stylerz :P



Wtf nee. Gebruiken die nog steeds een paramatic eq :O Dat valt me echt zwaar van ze tegen... Had wel beter verwacht hopelijk is dit gwn een random afb op hun scherm.

Jij kan natuurlijk alles zonder EQ, eq is voor lozers :') ?


Eh paramatic equalizer is zeg maar een kut ding... Denk eerst eens na voor dat je wat post als je niet weet wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 19:27 
 
Artiest

SoundTunerZ schreef:
Eh paramatic equalizer is zeg maar een kut ding... Denk eerst eens na voor dat je wat post als je niet weet wat ik bedoel


Nja jij roept dat het een kutding is maar in alle tracks die uit zijn van mensen die ik ken die met FL werken worden ze voordurend gebruikt ;)

Trouwens werken dstylerz tegewoordig op Cubase 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
SoundTunerZ schreef:
Overload schreef:
d'stylerz :P Wtf nee. Gebruiken die nog steeds een paramatic eq :O Dat valt me echt zwaar van ze tegen... Had wel beter verwacht hopelijk is dit gwn een random afb op hun scherm.

Jij kan natuurlijk alles zonder EQ, eq is voor lozers :') ?


SoundTunerz kan alles, jeweettoch.


Wat boeit het wat ze gebruiken? Ze maken toch lekkere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha idd, iig beter dan SoundTunerz, snap niet waarom hij niet gewoon iets post van zijn eigen tracks. Beetje raar maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
SoundTunerZ schreef:
Eh paramatic equalizer is zeg maar een kut ding... Denk eerst eens na voor dat je wat post als je niet weet wat ik bedoel


Nja jij roept dat het een kutding is maar in alle tracks die uit zijn van mensen die ik ken die met FL werken worden ze voordurend gebruikt ;)

Trouwens werken dstylerz tegewoordig op Cubase 5.


Ja ze werken ermee omdat het standaard in fl zit. Het punt is gwn dat veel mensen eerst alleen maar synthesizer vsts zoeken en die gaan gebruiken. Maar wat minstens zo belangrijk is is dat ze ook plugins zoeken voor equalizers reverbs, transient modifiers etc. Deze jongens zijn gwn al lang aant producen, ik had gwn verwacht dat ze wel andere plugins zouden gebruiken das alles. Moet er direct weer een probleem van gemaakt worden.

En wat betreft die tracks. We zijn gwn druk bezig en onze tracks blijven steeds beter worden dan de vorige. Ik post liever iets waar ik op een gegeven moment echt trots op kan zijn. Maar ja iedereen is hier behoorlijk ongeduldig en daar vrij respectloos over en dan ook nog verwachten dat ik wat ga posten als iedereen me af gaat zeiken. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 20:31 
 
Hardtraxxer

@Soundtunerz.

Ik vind dat je heel erg veel praatjes hebt, je oude releases klinken nog nergens naar en 't lijkt me wat sterk dat je jezelf zo veel hebt verbeterd in een paar maanden
Daarbij maakt 't helemaal niet uit of je nou externe plugins of de standaard plugins gebruikt. 't gaat er gewoon om hoe je het gebruikt, en in al de equalizers valt 't zelfde uit te halen.

En iets posten totdat je echt trots bent op een nummer lijkt me ook vrij onlogisch, je wil jezelf toch elke keer overtreffen? Zelf ben ik iig nooit 100% trots geweest, 't kan altijd beter!

Als je je platen uit zien wil ik ze erg graag horen, want je maakt me heeeel nieuwschierig

greetz léon
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 20:32 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Nego schreef:
SoundTunerZ schreef:
Eh paramatic equalizer is zeg maar een kut ding... Denk eerst eens na voor dat je wat post als je niet weet wat ik bedoel


Nja jij roept dat het een kutding is maar in alle tracks die uit zijn van mensen die ik ken die met FL werken worden ze voordurend gebruikt ;)

Trouwens werken dstylerz tegewoordig op Cubase 5.


Ja ze werken ermee omdat het standaard in fl zit. Het punt is gwn dat veel mensen eerst alleen maar synthesizer vsts zoeken en die gaan gebruiken. Maar wat minstens zo belangrijk is is dat ze ook plugins zoeken voor equalizers reverbs, transient modifiers etc. Deze jongens zijn gwn al lang aant producen, ik had gwn verwacht dat ze wel andere plugins zouden gebruiken das alles. Moet er direct weer een probleem van gemaakt worden.

En wat betreft die tracks. We zijn gwn druk bezig en onze tracks blijven steeds beter worden dan de vorige. Ik post liever iets waar ik op een gegeven moment echt trots op kan zijn. Maar ja iedereen is hier behoorlijk ongeduldig en daar vrij respectloos over en dan ook nog verwachten dat ik wat ga posten als iedereen me af gaat zeiken. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen hier ;)

wacht nu gewoon af, maakt aleen toch nieuwschierig als soundtunerz er iets over vertelt, dalijk is het wel goed en dan he kraak je hem dan nog zo af, en dakpan jij kan echt aleen maar zeiken echt nog noooit jou iets zinnigs zien schrijven ^^ . nu weer ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:

wacht nu gewoon af, maakt aleen toch nieuwschierig als soundtunerz er iets over vertelt, dalijk is het wel goed en dan he kraak je hem dan nog zo af, en dakpan jij kan echt aleen maar zeiken echt nog noooit jou iets zinnigs zien schrijven ^^ . nu weer ontopic.


Bedankt voor dit compliment. Zou toch maar vaker in het release topic kijken met je domme kop. Zie je dat ik vaak wat nuttigs post. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2009 21:29 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Dj rudestylez schreef:

wacht nu gewoon af, maakt aleen toch nieuwschierig als soundtunerz er iets over vertelt, dalijk is het wel goed en dan he kraak je hem dan nog zo af, en dakpan jij kan echt aleen maar zeiken echt nog noooit jou iets zinnigs zien schrijven ^^ . nu weer ontopic.


Bedankt voor dit compliment. Zou toch maar vaker in het release topic kijken met je domme kop. Zie je dat ik vaak wat nuttigs post. :kiss2:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel lief blijven jongens.. :surrender:

Wat al eerder is gezegd: wat maakt het uit welk gereedschap ze gebruiken, als het eindresultaat maar top is...!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen