Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Haha, zou Activator trouwens ook een dildo in de vorm van een uiltje hebben ofzo? Aangezien hij helemaal gek is van uilen. :P


Dit is een normale uitspraak
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Effectief... wel een klein schermpje... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Effectief... wel een klein schermpje... :oh:


het is ook een macbook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stynch schreef:
San Miquel schreef:
Effectief... wel een klein schermpje... :oh:


het is ook een macbook :P

Dat zie ik.... met een klein schermpje nog steeds ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stynch schreef:
San Miquel schreef:
Effectief... wel een klein schermpje... :oh:


het is ook een macbook :P


macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijn :P Genelec 6010's. Had toch wel meer verwacht qua speakers bij hun :P Wie weet komt er wel meer geluid uit die dynaudio's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 23:12 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
stynch schreef:
San Miquel schreef:
Effectief... wel een klein schermpje... :oh:


het is ook een macbook :P


macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijn :P Genelec 6010's. Had toch wel meer verwacht qua speakers bij hun :P Wie weet komt er wel meer geluid uit die dynaudio's :P

genelecs zijn heilig hoor ;) heb je wel is t geluid gehoord wat uit die dingen komt?
kunnen ze alsnog klein zijn, t geluid is top en daar gaat het uit eindelijk om..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijn :P Genelec 6010's. Had toch wel meer verwacht qua speakers bij hun :P Wie weet komt er wel meer geluid uit die dynaudio's :P[/quote]
genelecs zijn heilig hoor ;) heb je wel is t geluid gehoord wat uit die dingen komt?
kunnen ze alsnog klein zijn, t geluid is top en daar gaat het uit eindelijk om..[/quote]

Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn die gasten soms studenten met al die zolderkamertjes??? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht

Formaat zegt niet veel...
Een kleinere serie speakers heeft vaak minder vermogen icm. minder laag...
Neemt niet weg dat het nog top kan klinken.

Hoe verder je van je monitoren af zit, hoe groter ze moeten zijn, afhankelijk van de akoestiek van je ruimte...
Ik heb zelf 2 krk vxt4 speakers op m'n bureau en dat klinkt echt top, ik zit er dan ook heel dichtbij, dus meer heb ik hier niet nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht

Formaat zegt niet veel...
Een kleinere serie speakers heeft vaak minder vermogen icm. minder laag...
Neemt niet weg dat het nog top kan klinken.

Hoe verder je van je monitoren af zit, hoe groter ze moeten zijn, afhankelijk van de akoestiek van je ruimte...
Ik heb zelf 2 krk vxt4 speakers op m'n bureau en dat klinkt echt top, ik zit er dan ook heel dichtbij, dus meer heb ik hier niet nodig...


6010 gaat gwn veel minder laag in aantal hz. Maar begrijp me niet verkeerd t zijn erg goede speakers maar ik zou ze niet als main studio monitors nemen. Ik denk dat ze drm die dynaudios dr hebben staan.. En met kleinste versie bedoelde is zeg maar de laagste klasse degene die onderaan de ladder staan van de genelec speakers :P Dat het formaat niks zegt over de kwaliteit weet ik ook wel :P Ik had het anders moeten formuleren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 23:17 
 
Hardtraxxer

uit die dynaudio's komt zowiezo sterk geluid want die dingen heb ik wel eens mee gewerkt in studio, zijn ook topdingen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goed xd


Ziet er niet zo professioneel uit? :oh: Enig idee hoeveel die apparatuur kost en wat je allemaal niet met 1 hardware synth kan. Als bij frontliner kijkt zie je daar een klein wit apparaatje staan. Das een access snow. Met dat ding kan je tientallen tracks maken zonder dat je ooit zonder sounds komt te zitten. Ik denk dat frontliner vaak genoeg alleen dat apparaat heeft gebruikt voor een track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Timmer schreef:
die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goed xd


Ziet er niet zo professioneel uit? :oh: Enig idee hoeveel die apparatuur kost en wat je allemaal niet met 1 hardware synth kan. Als bij frontliner kijkt zie je daar een klein wit apparaatje staan. Das een access snow. Met dat ding kan je tientallen tracks maken zonder dat je ooit zonder sounds komt te zitten. Ik denk dat frontliner vaak genoeg alleen dat apparaat heeft gebruikt voor een track ;)


:EDIT:

Ze hebben daar trouwens ook een access staan. Das nog een niveautje boven de snow ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 18:53 
 
Hardtraxxer

ja dat spul is best duur, die dynaudio's liggen voor een set rond de 1400 euro dan die genelecs erbij is ook weer 400 euro ongeveer
dan die virus ti, die kostte eerst 1600 euro.. dan nog macbookje, kost ook wat geld :P en de overige apperatuur zal ook wel weer rond de 500 euro liggen minimaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

vergeleken met de andere dj's ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Volgens mij eindhoven hoor, teminste dat zei hij zaterdag tegen mij. Hij gaat de studio in met RAN-D dat belooft wat! :woot:

Je hebt gelijk, hij woont sinds kort in Ehv. bij Dweazle in het pand ;)
Studio is nog in de maak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Timmer schreef:
Volgens mij eindhoven hoor, teminste dat zei hij zaterdag tegen mij. Hij gaat de studio in met RAN-D dat belooft wat! :woot:

Je hebt gelijk, hij woont sinds kort in Ehv. bij Dweazle in het pand ;)
Studio is nog in de maak :P


Op het industrieterrein in veldhoven toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Op het industrieterrein in veldhoven toch?

Klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
freddyadu8 schreef:
Op het industrieterrein in veldhoven toch?

Klopt!


ik loop gewoon voor >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij schrikt daar iemand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha hij kijkt niet echt blij nee!
Maar zeker vette studio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2009 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

welke studio is dit nou weer xd dis al de derde die ik van headhunterz zie en iedere keer ist een andere ruimte xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen