Dit is een normale uitspraakwrote:Haha, zou Activator trouwens ook een dildo in de vorm van een uiltje hebben ofzo? Aangezien hij helemaal gek is van uilen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
het is ook een macbookwrote:Effectief... wel een klein schermpje...
Dat zie ik.... met een klein schermpje nog steedswrote:het is ook een macbookwrote:Effectief... wel een klein schermpje...
macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijnwrote:het is ook een macbookwrote:Effectief... wel een klein schermpje...
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
genelecs zijn heilig hoorwrote:macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijnwrote:het is ook een macbookwrote:Effectief... wel een klein schermpje...Genelec 6010's. Had toch wel meer verwacht qua speakers bij hun
Wie weet komt er wel meer geluid uit die dynaudio's
kunnen ze alsnog klein zijn, t geluid is top en daar gaat het uit eindelijk om..
macbook pro, gewone macbook is nog kleiner. Ik vind trouwens dat hun speakers ook niet echt groot zijn
Genelec 6010's. Had toch wel meer verwacht qua speakers bij hun
Wie weet komt er wel meer geluid uit die dynaudio's
[/quote]
genelecs zijn heilig hoor
heb je wel is t geluid gehoord wat uit die dingen komt?
kunnen ze alsnog klein zijn, t geluid is top en daar gaat het uit eindelijk om..[/quote]
Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht
genelecs zijn heilig hoor
kunnen ze alsnog klein zijn, t geluid is top en daar gaat het uit eindelijk om..[/quote]
Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht
Zijn die gasten soms studenten met al die zolderkamertjes??? 
Formaat zegt niet veel...wrote:Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht
Een kleinere serie speakers heeft vaak minder vermogen icm. minder laag...
Neemt niet weg dat het nog top kan klinken.
Hoe verder je van je monitoren af zit, hoe groter ze moeten zijn, afhankelijk van de akoestiek van je ruimte...
Ik heb zelf 2 krk vxt4 speakers op m'n bureau en dat klinkt echt top, ik zit er dan ook heel dichtbij, dus meer heb ik hier niet nodig...
6010 gaat gwn veel minder laag in aantal hz. Maar begrijp me niet verkeerd t zijn erg goede speakers maar ik zou ze niet als main studio monitors nemen. Ik denk dat ze drm die dynaudios dr hebben staan.. En met kleinste versie bedoelde is zeg maar de laagste klasse degene die onderaan de ladder staan van de genelec speakerswrote:Formaat zegt niet veel...wrote:Ik weet heel goed wat voor geluid er uit genelecs komt ik heb ze zelf namelijk ook. Maar als je verstand van genelecs hebt dan zou je ook moeten weten dat de 6010 de kleinste versie is van genelec. Drm ook mijn reactie. Ik had daar eerder 8040's ofzo verwacht
Een kleinere serie speakers heeft vaak minder vermogen icm. minder laag...
Neemt niet weg dat het nog top kan klinken.
Hoe verder je van je monitoren af zit, hoe groter ze moeten zijn, afhankelijk van de akoestiek van je ruimte...
Ik heb zelf 2 krk vxt4 speakers op m'n bureau en dat klinkt echt top, ik zit er dan ook heel dichtbij, dus meer heb ik hier niet nodig...
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
uit die dynaudio's komt zowiezo sterk geluid want die dingen heb ik wel eens mee gewerkt in studio, zijn ook topdingen 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goed 
Ziet er niet zo professioneel uit?wrote:die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goed
:EDIT:wrote:Ziet er niet zo professioneel uit?wrote:die studio van josh en wesz ziet er niet echt heel professioneel uit, maar er komen super tracks uit. Dus het is goedEnig idee hoeveel die apparatuur kost en wat je allemaal niet met 1 hardware synth kan. Als bij frontliner kijkt zie je daar een klein wit apparaatje staan. Das een access snow. Met dat ding kan je tientallen tracks maken zonder dat je ooit zonder sounds komt te zitten. Ik denk dat frontliner vaak genoeg alleen dat apparaat heeft gebruikt voor een track
Ze hebben daar trouwens ook een access staan. Das nog een niveautje boven de snow
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
ja dat spul is best duur, die dynaudio's liggen voor een set rond de 1400 euro dan die genelecs erbij is ook weer 400 euro ongeveer
dan die virus ti, die kostte eerst 1600 euro.. dan nog macbookje, kost ook wat geld
en de overige apperatuur zal ook wel weer rond de 500 euro liggen minimaal..
dan die virus ti, die kostte eerst 1600 euro.. dan nog macbookje, kost ook wat geld
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
vergeleken met de andere dj's 
Je hebt gelijk, hij woont sinds kort in Ehv. bij Dweazle in het pandwrote:Volgens mij eindhoven hoor, teminste dat zei hij zaterdag tegen mij. Hij gaat de studio in met RAN-D dat belooft wat!
Studio is nog in de maak
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Op het industrieterrein in veldhoven toch?wrote:Je hebt gelijk, hij woont sinds kort in Ehv. bij Dweazle in het pandwrote:Volgens mij eindhoven hoor, teminste dat zei hij zaterdag tegen mij. Hij gaat de studio in met RAN-D dat belooft wat!
Studio is nog in de maak
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik loop gewoon voorwrote:Klopt!wrote:Op het industrieterrein in veldhoven toch?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020

haha hij kijkt niet echt blij nee!
Maar zeker vette studio!
Maar zeker vette studio!