Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
flevoboys schreef:
Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?


Dit hoort natuurlijk in het-grote-hoe-heet-deze-track-topic, maar is het toevallig Goldkind - Diversify lyrics of Silver Nikan - Freedom?


Je hebt gelijk maar ik dacht eigenlijk dat dat topic bedoelt was voor als je een geluidsfragment erbij had. Maar nee het gaat niet om die tracks. Misschien is het wel een remix van I've Lost You.
Hij wordt gedraaid op dit filmpje na de track van Moridin, alleen wordt het filmpje daarna meteen afgekapt :surrender: .

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik had dat zelf ook verkeerd gelezen, dus ligt niet aan jou denk ik :P

Goed, vraag van mijzelf. Ik werk op een kantoor en luister altijd livesets, echter zijn er veel sets die mij niet boeien. Ik kwam na het zoeken een "Headhunterz en Wildstylez tribute" tegen van Triton, heb ik inmiddels twee keer geluisterd en heeft mij aangespoord om zelf ook weer eens iets te maken (ook mijn favoriete platen van Headhunterz en Wildstylez), puur om op mijn werk te luisteren. Hebben mensen er behoefte aan dat ik dat hier deel? Is niet live gemixt, vandaar dat ik het vraag... ;) (Heb geen gear meer :()

Ik heb ook wel eens setjes gepost en ben ook geen DJ. Ik zet er altijd bij dat het om te luisteren is en niet om mijn mixkunsten te beoordelen, want dat doe ik niet realtime. Als je er gewoon open over bent is er ook niet echt een probleem volgens mij. Bovendien heb ik thuis liever een perfect gemixed setje in mixmeister oid dan eentje live gemixed met gear die niet helemaal strak is. Op feesten is een ander verhaal natuurlijk, dan betaal ik die mensen en mag ik ook iets verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?


Deze?



Nieuwe van The Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Waarom staan er twee hardstyle overzichten van 2011 en 2012 in het hardstyle release gedeelte die beide tot mei/juni gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:54 
 

DJ_Tim schreef:
Waarom staan er twee hardstyle overzichten van 2011 en 2012 in het hardstyle release gedeelte die beide tot mei/juni gaan?

Van wat ik weet was het veel te veel werk om bij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Raar dan dat er van beide een half jaar is? Maar ja is idd ook erg veel werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Raar dan dat er van beide een half jaar is? Maar ja is idd ook erg veel werk.


Halverwege het jaar geen zin meer in gehad wss, en toen in 2012 opnieuw een poging gedaan om halverwege het jaar weer geen zin te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:38 
 
Donateur

weet iemand of Nagoom - 4x4 (Jack of Sound Adult Remix) ooit is uitgebracht?
zoja, heeft iemand deze voor mij. alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij nooit uitgebracht, ook niet gratis. Je zou Jack Of Sound zelf een berichtje kunnen sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 12:42 
 
Donateur

Khadber schreef:
Volgens mij nooit uitgebracht, ook niet gratis. Je zou Jack Of Sound zelf een berichtje kunnen sturen.


Oke, ga ik even doen. thnx voor reactie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
flevoboys schreef:
Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?


Deze?



Nieuwe van The Machine


Yes dat is 'm, toffe track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:42 
 
Hardtraxxer

Nog anderen hier waarbij deze site niet meer werkt.
Zo ja, weet u nog een alternatief die wel werkt?
Ik probeer deze set te converten: https://soundcloud.com/qdance/the-magic-show-week-30
Soundpump werkte ook niet bij mij.

Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

DannyHamstra schreef:
Soundpump werkte ook niet bij mij.

Ook niet via deze? Bij mij doet hij het namelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:51 
 
Hardtraxxer

Nee, na het venster van waar je hem moet opslaan en naam geven zegt 'ie: serverprobleem bij google chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

DannyHamstra schreef:
Nee, na het venster van waar je hem moet opslaan en naam geven zegt 'ie: serverprobleem bij google chrome.

http://keepvid.com/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:00 
 
Hardtraxxer

Ja! Die doet het wel. U wordt bedankt.
Maar na dat venster doet hij het bij jou ook nog steeds?
Ik bedoel wanneer de download dus echt begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

DannyHamstra schreef:
Ja! Die doet het wel. U wordt bedankt.

:thumbup:

DannyHamstra schreef:
Maar na dat venster doet hij het bij jou ook nog steeds?
Ik bedoel wanneer de download dus echt begint.

Ja. Duurt zo'n 6min voor 168mb en ik zie hem ook daadwerkelijk downloaden bij zowel Soundpump als keepvid.

Offliberty support geen Soundcloud meer, hoe vaak je ook probeert. Tenzij hij daar als downloadbaar op staat, is een uitzondering natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:28 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Ja. Duurt zo'n 6min voor 168mb en ik zie hem ook daadwerkelijk downloaden bij zowel Soundpump als keepvid.

Offliberty support geen Soundcloud meer, hoe vaak je ook probeert. Tenzij hij daar als downloadbaar op staat, is een uitzondering natuurlijk.


Bij mij zegt Soundpump serverprobleem. Heeft misschien te maken dat ik hier op een schoolverbinding zit, dat die hem blokkeert.

Maar mijn vraag is beantwoord. Dank voor je hulp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
Khadber schreef:
Volgens mij nooit uitgebracht, ook niet gratis. Je zou Jack Of Sound zelf een berichtje kunnen sturen.


Oke, ga ik even doen. thnx voor reactie!

Gaat binnenkort eens zoeken of hij hem nog heeft, zegt ie net op twitter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarvan is de tekst van 2 Sidez - Fuck It gesampled?

Zit ook in The Washington Affair - Should I Say Fuck It (van The Prophet), en Binum - Woops!
Kan de originele sample nergens vinden.

Edit: Als niemand hier het weet kan ik het mooi aan B-Front vragen bij de Q&A :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee op welke track deze melodie zohard gelijkt? Ik kan er maar niet opkomen, het is bijna helemaal dezelfde. Ik dacht aan een oude HHZ mss?

[youtube]http://youtu.be/rdFKweGve_o[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Iemand een idee op welke track deze melodie zohard gelijkt? Ik kan er maar niet opkomen, het is bijna helemaal dezelfde. Ik dacht aan een oude HHZ mss?

[youtube]http://youtu.be/rdFKweGve_o[/youtube]

Nagoom - Elements?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die via facebook/twitter aan de Noisecontrollers wilt vragen of er nog een soort 'second release pack' komt met deze oude klappers?

Dissonance
Give You Bassline
Hocus Pocus
Milkshake
Reinforce
shockwaves
We Move
White Stars
You Don't Own Me

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Hocus Pocus

Hebben ze al weggeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:48 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Iemand die via facebook/twitter aan de Noisecontrollers wilt vragen of er nog een soort 'second release pack' komt met deze oude klappers?

Dissonance
Give You Bassline
Hocus Pocus
Milkshake
Reinforce
shockwaves
We Move
White Stars
You Don't Own Me

:)


Zou Shout ook wel bij mogen.
Vorige  1 ... 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen