Gevraagd op facebook.Andromeda wrote:Iemand die via facebook/twitter aan de Noisecontrollers wilt vragen of er nog een soort 'second release pack' komt met deze oude klappers?
Dissonance
Give You Bassline
Hocus Pocus
Milkshake
Reinforce
shockwaves
We Move
White Stars
You Don't Own Me
Shout
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
S
Meeste van die plaatjes zwerven wel full op het internet rond.
Van mij part mogen ze / mag ie Logic wel releasen, die melodie
.
View on YouTube
En Earthshaker!
Van mij part mogen ze / mag ie Logic wel releasen, die melodie
View on YouTube
En Earthshaker!
-
S
Ook al aardig doorgelekt.Jerms wrote:En Faces of Creation
Ohgod ja.stefaneke wrote: Van mij part mogen ze / mag ie Logic wel releasen, die melodie.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Kasparov - Lobster Logic? Alleen dan naar beneden gepitcht...chas1n wrote:Ohgod ja.stefaneke wrote: Van mij part mogen ze / mag ie Logic wel releasen, die melodie.
-
S
Verrekvincejuh wrote:Kasparov - Lobster Logic? Alleen dan naar beneden gepitcht...chas1n wrote:Ohgod ja.stefaneke wrote: Van mij part mogen ze / mag ie Logic wel releasen, die melodie.
Klinkt langzamer een stuk beter imo.
Wat vinden jullie nou van dit soort plaatjes die geüpload worden door MC's? Ik vind het persoonlijk vreselijk kinderachtig en ik stoor me er echt aan als ik dit soort meuk zie.

Eens. Ook dat #TeamVillain bij elke post enzo.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Waarom like je überhaupt ook MC's?
Ik bedoel, wat voor posts verwacht je?
DV8 heeft soms wel leuke dingen
Villain heb ik ook al 'unliked'
Ik like het niet eens, ik zie het gewoon langskomen of ik krijg het doorgestuurd.bRt_ wrote:Waarom like je überhaupt ook MC's?![]()
Alleen DV8 en Da Syndrome zijn wel leuk om te volgen/liken.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat kan mij dat nou schelen 
Waar kan ik al die oude setjes downloaden van 'Den Ouden Doosch' ?
www.lsdb.nl al is geprobeerd?Aristo wrote:Waar kan ik al die oude setjes downloaden van 'Den Ouden Doosch' ?
Denk het niet, zoeken gaf geen resultaat.
Sowieso in al die topics verlopen zippyshare of megaupload links.
Ben dus afhankelijk van mensen die het setje nog hebben denk ik, die hem weer zouden willen uploaden.
Sowieso in al die topics verlopen zippyshare of megaupload links.
Ben dus afhankelijk van mensen die het setje nog hebben denk ik, die hem weer zouden willen uploaden.
Heb een vraag betreffende het 'ondergewaardeerde tracks'-topic. Wanneer is een track nou eigenlijk ondergewaardeerd?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dat is heel persoonlijk en dus ook niet vast te stellen. Voor jou is een track misschien ondergewaardeerd als je hem nooit meer hoort. Maar voor mij is een track pas echt ondergewaardeerd als pro-dj's en amateur-dj's de nummers nooit meer draaien, maar in het verleden ook weinig hebben gedraaid. Het is dus een mening van iemand of een track ondergewaardeerd wordt.JeftaElachouri wrote:Heb een vraag betreffende het 'ondergewaardeerde tracks'-topic. Wanneer is een track nou eigenlijk ondergewaardeerd?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wanneer jij over die plaat denkt dat hij meer aandacht waard is/was.JeftaElachouri wrote:Heb een vraag betreffende het 'ondergewaardeerde tracks'-topic. Wanneer is een track nou eigenlijk ondergewaardeerd?
-
A
Even iets wat niks met muziek te maken heeft
Vannacht tijdens het stappen heb ik mn telefoon 40 meter de straat over gegooid (serieus het ging belachelijk hard) omdat ik struikelde over mn eigen dronken poten. Nu is het beeldscherm stuk, dus ik vroeg me af of iemand de goedkoopste manier weet om het beeldscherm van een Samsung Galaxy S3 te vervangen. Ik heb erg veel sollicitaties lopen dus ik heb mn telefoon echt hard nodig
Vannacht tijdens het stappen heb ik mn telefoon 40 meter de straat over gegooid (serieus het ging belachelijk hard) omdat ik struikelde over mn eigen dronken poten. Nu is het beeldscherm stuk, dus ik vroeg me af of iemand de goedkoopste manier weet om het beeldscherm van een Samsung Galaxy S3 te vervangen. Ik heb erg veel sollicitaties lopen dus ik heb mn telefoon echt hard nodig
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Stel je vraag..... off-topicAndyAsteroids wrote:Even iets wat niks met muziek te maken heeft
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mensen die willen vragen aan De Tijdmachine/Lose Your Mind of de set van 2-Sidez nog online gezet wordt?
Ik heb zelf al gevraagd via twitter maar krijg geen antwoord.
-
A
oeps dankuQlown wrote:Stel je vraag..... off-topicAndyAsteroids wrote:Even iets wat niks met muziek te maken heeft