Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:07 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik hoef helemaal niet te reageren op een manier die jullie logisch vinden. Ik ben geen voorgeprogrameerd mannetje. Ik weet wel dat dat de bedoeling is van deze mastschappij maar daar heb ik lak aan.

Wat kip al zegt, zo kom je toch nergens in het leven man (en nee, dan doel ik niet op HT). xd

(Ohja, al was je een voorgeprogrammeerd mannetje dan zou je die zin ook wel anders getypt hebben :whistle:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:08 

Donateur

hahahahaha :lol: Ik blijf me nog steeds verbazen wat een vreemde mensen je toch op de wereld hebt. Hoe flik je het toch steeds Nerazzurro? Volgens mij moet ik John de mol even bellen dat ze jouw moeten vragen voor een nieuw realityprogramma. Zie het al helemaal voor me :lol:
Titel: In de schoenen van Nerazzurro
Hallo ik ben nera ik ben op tv maar ben er eigenlijk geen type voor, ik probeer met dit programma mensen te laten overtuigen om mij een keertje te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:32 

Hardtraxx Veteran

Oké. Dit gaat nergens meer over. Het lijkt me een beter plan om vanaf hieronder ruimte te houden voor mensen die wat te vragen hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Waarom is AVIO Records van Cat AVIO009 naar Cat AVIO101 gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:30 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Vanaf dat moment maakten ze de overstap van vinyl naar digitaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:31 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Digital only releases kregen de nummering avio1xx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Thanks. :)

Zie het nu idd op Discogs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Heb een vraag over:
hardstyle-releases/1-tracker-releases-t41360.html

Krijgen we straks 1 topic met alle 1 tracker releases? Dat wordt toch heel onoverzichtelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:24 

Hardtraxx Veteran

Nee, dan wordt een topic uit het 'nieuwe tracks' gedeelte verplaatst naar het release gedeelte zoals bij hardstyle-releases/frontliner-nikkita-death-of-a-demon-b-front-remix-kiu009-t41196.html :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:29 

Hardtraxx Veteran

Ahaaaa, volgens mij staat het niet zo in dat bericht, maar goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:37 

Hardtraxx Veteran

Jawel hoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:44 

Hardtraxx Veteran

Ik las het idd verkeerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 09:09 

Ik had dat zelf ook verkeerd gelezen, dus ligt niet aan jou denk ik :P

Goed, vraag van mijzelf. Ik werk op een kantoor en luister altijd livesets, echter zijn er veel sets die mij niet boeien. Ik kwam na het zoeken een "Headhunterz en Wildstylez tribute" tegen van Triton, heb ik inmiddels twee keer geluisterd en heeft mij aangespoord om zelf ook weer eens iets te maken (ook mijn favoriete platen van Headhunterz en Wildstylez), puur om op mijn werk te luisteren. Hebben mensen er behoefte aan dat ik dat hier deel? Is niet live gemixt, vandaar dat ik het vraag... ;) (Heb geen gear meer :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 09:14 

Hardtraxx Veteran

Gewoon majen en posten, er zijn er hier zoveel die gewoon setjes maken, dus wat maakt het uit of er behoefte aan is? Het is altijd mooi meegenomen als het gewoon goed klinkt, hoeft niet persee met gear gemixed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 09:39 

Geen behoefte aan maar ala je dat wilt moet je hem gewoon neerpleuren. Er zitten toch maar een stuk of 3 goede Djs op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 09:57 

Hardtraxx Veteran

Mick, jij wil gewoon dat iedereen je haat, of niet? Is het een soort fetisj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:11 

Hardtraxx Addict

Fekete schreef:
Ik had dat zelf ook verkeerd gelezen, dus ligt niet aan jou denk ik :P

Goed, vraag van mijzelf. Ik werk op een kantoor en luister altijd livesets, echter zijn er veel sets die mij niet boeien. Ik kwam na het zoeken een "Headhunterz en Wildstylez tribute" tegen van Triton, heb ik inmiddels twee keer geluisterd en heeft mij aangespoord om zelf ook weer eens iets te maken (ook mijn favoriete platen van Headhunterz en Wildstylez), puur om op mijn werk te luisteren. Hebben mensen er behoefte aan dat ik dat hier deel? Is niet live gemixt, vandaar dat ik het vraag... ;) (Heb geen gear meer :()

Als 'ie leuk inelkaar zit, veel oude platen, en de leuke edits die er in de loop van de tijd gemaakt zijn, zou ik 'm wel meepakken. (ook Project One platen komen erin neem ik aan??)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:45 

chicken schreef:
Mick, jij wil gewoon dat iedereen je haat, of niet? Is het een soort fetisj?

Nee het liefst heb ik dat iedereen van deze site van me houdt, en dat zouden velen ook doen als ze mij leren kennen, maar ik weet dat ik me niet geliefd maak met mijn afwijkende mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:48 

Hardtraxx Veteran

Het gaat er niet om welke mening je hebt, maar hoe je deze verwoord. Ook vertoon je veel provocerend gedrag, wat je ook niet geliefd maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:59 

Ja dat kan ik voorkomen door even tot tien te tellen dan zakt de drang om er iets over te zeggen. Ik ben wel bereid minder te reageren maar niet de manier waarop te veranderen want zo ben ik. Als er geen plaats is voor mij op dit forum zal ik dst moeten accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:02 

Nerazzurro93 schreef:
Als er geen plaats is voor mij op dit forum zal ik dat moeten accepteren.

Deze nutteloze discussie gaan we niet meer aan. Of je blijft weg of niet, maar zulke opmerkingen moet je maar voor jezelf houden want het slaat gewoon echt totaal nergens meer op. Vanaf nu weer on topic aub.

@ alle reacties op mijn vraag: Bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geen behoefte aan maar ala je dat wilt moet je hem gewoon neerpleuren. Er zitten toch maar een stuk of 3 goede Djs op dit forum.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:42 

Hoe heet dat stotteren van de cue als je op je pioneer een plaatje inlaad en gaat cue'en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:27 

Hardtraxx Veteran

Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:32 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?

Dit hoort natuurlijk in het-grote-hoe-heet-deze-track-topic, maar is het toevallig Goldkind - Diversify lyrics of Silver Nikan - Freedom?
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen