Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Nerazzurro93 wrote:Ik hoef helemaal niet te reageren op een manier die jullie logisch vinden. Ik ben geen voorgeprogrameerd mannetje. Ik weet wel dat dat de bedoeling is van deze mastschappij maar daar heb ik lak aan.
Wat kip al zegt, zo kom je toch nergens in het leven man (en nee, dan doel ik niet op HT). xd

(Ohja, al was je een voorgeprogrammeerd mannetje dan zou je die zin ook wel anders getypt hebben :whistle:)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
hahahahaha :lol: Ik blijf me nog steeds verbazen wat een vreemde mensen je toch op de wereld hebt. Hoe flik je het toch steeds Nerazzurro? Volgens mij moet ik John de mol even bellen dat ze jouw moeten vragen voor een nieuw realityprogramma. Zie het al helemaal voor me :lol:
Titel: In de schoenen van Nerazzurro
Hallo ik ben nera ik ben op tv maar ben er eigenlijk geen type voor, ik probeer met dit programma mensen te laten overtuigen om mij een keertje te begrijpen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Oké. Dit gaat nergens meer over. Het lijkt me een beter plan om vanaf hieronder ruimte te houden voor mensen die wat te vragen hebben. :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Waarom is AVIO Records van Cat AVIO009 naar Cat AVIO101 gegaan?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Lenny wrote:Waarom is AVIO Records van Cat AVIO009 naar Cat AVIO101 gegaan?
Vanaf dat moment maakten ze de overstap van vinyl naar digitaal.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lenny wrote:Waarom is AVIO Records van Cat AVIO009 naar Cat AVIO101 gegaan?
Digital only releases kregen de nummering avio1xx.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Thanks. :)

Zie het nu idd op Discogs :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 56 minutes ago
Heb een vraag over:
1-tracker releases!

Krijgen we straks 1 topic met alle 1 tracker releases? Dat wordt toch heel onoverzichtelijk?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nee, dan wordt een topic uit het 'nieuwe tracks' gedeelte verplaatst naar het release gedeelte zoals bij Frontliner & Nikkita - Death Of A Demon (B-Front Remix) (KIU009) :P
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
Ahaaaa, volgens mij staat het niet zo in dat bericht, maar goed. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Jawel hoor. xd
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
Ik las het idd verkeerd. :P
H
Ik had dat zelf ook verkeerd gelezen, dus ligt niet aan jou denk ik :P

Goed, vraag van mijzelf. Ik werk op een kantoor en luister altijd livesets, echter zijn er veel sets die mij niet boeien. Ik kwam na het zoeken een "Headhunterz en Wildstylez tribute" tegen van Triton, heb ik inmiddels twee keer geluisterd en heeft mij aangespoord om zelf ook weer eens iets te maken (ook mijn favoriete platen van Headhunterz en Wildstylez), puur om op mijn werk te luisteren. Hebben mensen er behoefte aan dat ik dat hier deel? Is niet live gemixt, vandaar dat ik het vraag... ;) (Heb geen gear meer :()
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Gewoon majen en posten, er zijn er hier zoveel die gewoon setjes maken, dus wat maakt het uit of er behoefte aan is? Het is altijd mooi meegenomen als het gewoon goed klinkt, hoeft niet persee met gear gemixed zijn.
N
Geen behoefte aan maar ala je dat wilt moet je hem gewoon neerpleuren. Er zitten toch maar een stuk of 3 goede Djs op dit forum.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mick, jij wil gewoon dat iedereen je haat, of niet? Is het een soort fetisj?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Fekete wrote:Ik had dat zelf ook verkeerd gelezen, dus ligt niet aan jou denk ik :P

Goed, vraag van mijzelf. Ik werk op een kantoor en luister altijd livesets, echter zijn er veel sets die mij niet boeien. Ik kwam na het zoeken een "Headhunterz en Wildstylez tribute" tegen van Triton, heb ik inmiddels twee keer geluisterd en heeft mij aangespoord om zelf ook weer eens iets te maken (ook mijn favoriete platen van Headhunterz en Wildstylez), puur om op mijn werk te luisteren. Hebben mensen er behoefte aan dat ik dat hier deel? Is niet live gemixt, vandaar dat ik het vraag... ;) (Heb geen gear meer :()
Als 'ie leuk inelkaar zit, veel oude platen, en de leuke edits die er in de loop van de tijd gemaakt zijn, zou ik 'm wel meepakken. (ook Project One platen komen erin neem ik aan??)
N
chicken wrote:Mick, jij wil gewoon dat iedereen je haat, of niet? Is het een soort fetisj?
Nee het liefst heb ik dat iedereen van deze site van me houdt, en dat zouden velen ook doen als ze mij leren kennen, maar ik weet dat ik me niet geliefd maak met mijn afwijkende mening.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Het gaat er niet om welke mening je hebt, maar hoe je deze verwoord. Ook vertoon je veel provocerend gedrag, wat je ook niet geliefd maakt.
N
Ja dat kan ik voorkomen door even tot tien te tellen dan zakt de drang om er iets over te zeggen. Ik ben wel bereid minder te reageren maar niet de manier waarop te veranderen want zo ben ik. Als er geen plaats is voor mij op dit forum zal ik dst moeten accepteren.
H
Nerazzurro93 wrote:Als er geen plaats is voor mij op dit forum zal ik dat moeten accepteren.
Deze nutteloze discussie gaan we niet meer aan. Of je blijft weg of niet, maar zulke opmerkingen moet je maar voor jezelf houden want het slaat gewoon echt totaal nergens meer op. Vanaf nu weer on topic aub.

@ alle reacties op mijn vraag: Bedankt :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Nerazzurro93 wrote:Geen behoefte aan maar ala je dat wilt moet je hem gewoon neerpleuren. Er zitten toch maar een stuk of 3 goede Djs op dit forum.
S
Hoe heet dat stotteren van de cue als je op je pioneer een plaatje inlaad en gaat cue'en?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
flevoboys wrote:Ran-D & Adaro draaiden vorige maand in een feestje hier in de buurt een track met dezelfde vocals als Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You. Weet iemand om welke track dit gaat?
Dit hoort natuurlijk in het-grote-hoe-heet-deze-track-topic, maar is het toevallig Goldkind - Diversify lyrics of Silver Nikan - Freedom?