Idem, niet toevallig een van de nieuwe TOA's?
Zo klinkt inderdaad ziek, haha die Robinson, baas.
Zo klinkt inderdaad ziek, haha die Robinson, baas.
Ik weet 6 nieuwe tracks die nog niet uit zijn, maar daar is het er geen van. Klinkt wel heerlijk smerig die. Kan ook niet plaatsen van wie hij anders zou zijn.wrote:Idem, niet toevallig een van de nieuwe TOA's?
Heldig nummer trouwenswrote:Peter Kurten - Drill
Volgens mij is dat Alpha Twins - Sick Fuckers (Qlimax 2006 Edit) heeft overigens nooit een release gehadwrote:View on YouTube
Titel is misleidend, hoe heet deze ook alweer? Puntje van mijn tong
Off topic; hoe artiesten zichzelf tegenwoordig noemen.wrote:Iemand die een track kent met (bijna) precies dezelfde melodie als deze?
View on YouTube
Top, dat zal hem dan wel zijn!wrote:Adrenalize - Cloudy Memory
Hard driver - Came to thiswrote:In de set van Brennan Heart & Ran-D & Hard Driver @ Hard Bass 2014 zit een track, of een klein stukje van een track met stuk tekst "Aiming is bitch" ofzo. Weet iemand welke track dat is?
Ja die duswrote:Hard driver - Came to thiswrote:In de set van Brennan Heart & Ran-D & Hard Driver @ Hard Bass 2014 zit een track, of een klein stukje van een track met stuk tekst "Aiming is bitch" ofzo. Weet iemand welke track dat is?
Davide Sonar - Natural zegt volgensmij 1x Let's go, verder zou ik het niet wetenwrote:Godver, ik kan er niet meer tegen.
Zit al een tijdje na te denken hoe zo'n oudere track heet waarin de simpele vocals "Let's go" worden gebruikt.
De track wordt telkens op een hogere BPM afgespeeld. Hij gaat een beetje zo: Tu, tuuuuu,tuuuu tu tu tu tu.
Nee even serieus, ik weet zeker dat de oudere garde precies weet welke track ik bedoel..
Kan alleen niet op de naam komen :<