Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:50 
 

Crypsis - Multiple Thrusts (1st and 2nd mix)
Thera - Stash

Als ik nu zo terugkijk op hardstyle zijn dat toch wel de beste nummers die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Wie kent er binnen de hardstyle relatief harde/rauwe nummers van anders voornamelijk euphorische artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 19:21 
 

patrickjeb schreef:
MrBunni schreef:
Wie kent er binnen de hardstyle relatief harde/rauwe nummers van anders voornamelijk euphorische artiesten?

Lok het nou niet uit... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 19:34 
 

BeHa schreef:
patrickjeb schreef:
MrBunni schreef:
Wie kent er binnen de hardstyle relatief harde/rauwe nummers van anders voornamelijk euphorische artiesten?

Lok het nou niet uit... :whistle:


Noisecontrollers....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Headhunterz - Headshot
TNT - Countdown
Noisecontrollers - E=NC²
patrickjeb schreef:
Frontliner - Self Deprication
D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz
Noisecontrollers - Creatures

En nog veeeel meer. Gewoon kijken bij de oudere releases van de 'grote' namen :)


Bedankt, ik zal eens wat oudere releases checken.

Nerazzurro93 schreef:
Crypsis - Multiple Thrusts (1st and 2nd mix)
Thera - Stash

Als ik nu zo terugkijk op hardstyle zijn dat toch wel de beste nummers die ik ken.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 21:09 
 

Thera heeft in het verleden vele mooie euforische tracks gemaakt, niks mis mee. Crypsis gebruikt ook vaak vrolijke melodieën. Er wordt hier denk ik teveel gedacht in het onderscheid maken tussen mainstream en raw. Raw is bijna altijd ook euforisch. Kijk maar eens naar een track als Vazard & Delete - Let's Get Weird. Zit ook best wel veel vrolijke sounds in maar ik zeg toch niet dat het slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:

Afbeelding


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Thera heeft in het verleden vele mooie euforische tracks gemaakt, niks mis mee. Crypsis gebruikt ook vaak vrolijke melodieën. Er wordt hier denk ik teveel gedacht in het onderscheid maken tussen mainstream en raw. Raw is bijna altijd ook euforisch. Kijk maar eens naar een track als Vazard & Delete - Let's Get Weird. Zit ook best wel veel vrolijke sounds in maar ik zeg toch niet dat het slecht is.


Euforisch is niet hetzelfde als Vrolijk >.< .
Euforisch zou bijvoorbeeld Falling van Wasted Penguinz zijn
en Vrolijk een paar willekeurige tracks van Da Tweekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:45 
 

Het heeft er anders heel veel mee te maken. En dan nog is dat voor iedereen persoonlijk. Maar wat is je punt nou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het heeft er anders heel veel mee te maken. En dan nog is dat voor iedereen persoonlijk. Maar wat is je punt nou dan?


Dat wat er staat is mijn punt.
En appels en peren zijn ook allebij vruchten en zoet, maar dat maakt ze nog niet hetzelfde.
Euforisch is bijvoorbeeld trance.
Vrolijk is bijvoorbeeld UK-Hardcore/Happy Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:11 
 

Ok ja daar heb jij wel gelijk in. Maar ik vind Stash en Multiple Thrusts net wat van een donkerdere orde dan wat ze normaal produceren dus misschien had hij iets aan die tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het gaat al mis bij het feit dat jij bij 'voornamelijk euforische artiesten' direct aan Thera en Crypsis denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:54 
 

Ja ok daar denken de meesten misschien niet meteen aan maar ik had die tracks in mijn hoofd en vond het wel de moeite waard om die even te noemen. Ik hoop dat je ermee kan leven. Anders wil ik je wel geestelijke steun verlenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met jou bedoel je? Dat zou fijn zijn ja. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:59 
 

Ok nou dan zullen we even een afspraak maken. Nee maar als je nog ergens over door wilt praten stuur even een PM en dan gaan we verder. Mag over vanalles zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:08 
 

TiMOTHYb schreef:
Het gaat al mis bij het feit dat jij bij 'voornamelijk euforische artiesten' direct aan Thera en Crypsis denkt.


Het ging al mis toen ie zich hier registreerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:12 
 

Hahaha dat is een goede stefaneke. Kan ik wel mee lachen xd

Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 09:04 
 

Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.

Met alle respect maar moet dat dan? Als jij gewoon eens een poging doet om begrijpelijk over te komen ofzo dan zou dat toch al een heel stuk schelen, nietwaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.

Met alle respect maar moet dat dan?

Ja want anders kom je niet op z'n vriendenlijst :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:36 
 

Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.

Met alle respect maar moet dat dan? Als jij gewoon eens een poging doet om begrijpelijk over te komen ofzo dan zou dat toch al een heel stuk schelen, nietwaar? :P

Nee dat hoeft zeker niet. Ik blijf wel graag mijn eigen in plaats van dat ik ga reageren hoe jullie het zouden willen. Dat ik daar geen vrienden mee maak neem ik voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Aan de andere kant is er ook niemand die een poging doet om mij te leren begrijpen maarja.

Met alle respect maar moet dat dan? Als jij gewoon eens een poging doet om begrijpelijk over te komen ofzo dan zou dat toch al een heel stuk schelen, nietwaar? :P

Nee dat hoeft zeker niet. Ik blijf wel graag mijn eigen in plaats van dat ik ga reageren hoe jullie het zouden willen. Dat ik daar geen vrienden mee maak neem ik voor lief.


Hij bedoelt dat je meer logica in je statements moet gooien interplaats van die inhoudloze statements.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 15:36 
 

Ik hoef helemaal niet te reageren op een manier die jullie logisch vinden. Ik ben geen voorgeprogrameerd mannetje. Ik weet wel dat dat de bedoeling is van deze mastschappij maar daar heb ik lak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lak hebben aan de maatschappij gaat je ver brengen in het leven! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik hoef helemaal niet te reageren op een manier die jullie logisch vinden. Ik ben geen voorgeprogrameerd mannetje. Ik weet wel dat dat de bedoeling is van deze mastschappij maar daar heb ik lak aan.


Ga je op je werk ook zeggen dat je met een typmachine wil werken omdat vroeger alles beter was?
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen