Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:37 

Hardtraxx Elite

phoenix schreef:
Beste mede-hardtraxx'ers,

ik zelf ben pas sinds 2010 hardstyle gaan luisteren en sinds 2011 fanatiek aan het volgen. Laatste tijd merk ik dat ik het steeds minder vind worden en ben ik meer naar, het zo genoemde, "raw hardstyle" en naar oudere releases gaan luisteren. Ik vroeg me af wat nou de echte klassiekers, zowel euforische als duistere, zijn en wat de ultime beukplaten zijn (zowel van nu als vroeger), Wie kan mij de goede kant opsturen?

bvd

B-Front & Frontliner - Magic
Crypsis - Strike
2 Sidez - Afraid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:38 

CyrilHS schreef:
Crypsis - Strike
2 Sidez - Afraid

Kan ik niet echt 'de' klassiekers noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:40 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
CyrilHS schreef:
Crypsis - Strike
2 Sidez - Afraid

Kan ik niet echt 'de' klassiekers noemen.

phoenix schreef:
en wat de ultime beukplaten zijn (zowel van nu als vroeger)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:48 

Subjectiviteit overheerst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:14 

Hardtraxx Addict

Wat is gebeurd / gebeurd er met de track van de decibel 2012 trailer?

Deze dus:

Staan al wel wat reacties onder, maar miss weet van iemand jullie het beter. Dat youtube volk heeft meestal niet zoveel verstand van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Kijk in het topic zelf bij nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:30 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:

Is geen nieuwe track meer,

Aristo schreef:
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Qlown schreef:

Is geen nieuwe track meer,

Aristo schreef:
.

Qlown schreef:

nieuwe-tracks-hs/wildstylez-zany-tba-t25688.html .. Beetje zoeken kan ook geen kwaad.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:47 

Hardtraxx Addict

Haha okee top, bedankt voor het antwoord iig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Geen probleem, was niet te bedoeling om zo bot over te komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 20:54 

Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ! en ik ben beginnende producer...
Ik heb nog geen DJ naam en ook nog geen logo's. Met adobe kan ik dus totaal niet overweg.
Mijn vraag is dus of iemand van jullie mij hiermee kan helpen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 09:31 

Van welke Angerfist track is de melodie bijna een kopie van D-Passion - This Is The Day?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:14 

Hardtraxx Addict

CasExt123 schreef:
Hallo allemaal,
Ik heb nog geen DJ naam en ook nog geen logo's. Met adobe kan ik dus totaal niet overweg.

http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/logo-en-youtube-video-s-t27554-25.html

Ik heb zelf ook een vraag:

Opeens beginnen alle youtube video's automatisch af te spelen in 'n topic als ik 't topic open. Hoe kan ik dat verhelpen?! Wordt er helemaal krankjorem van
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
CasExt123 schreef:
Hallo allemaal,

http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/logo-en-youtube-video-s-t27554-25.html

Ik heb zelf ook een vraag:

Opeens beginnen alle youtube video's automatisch af te spelen in 'n topic als ik 't topic open. Hoe kan ik dat verhelpen?! Wordt er helemaal krankjorem van

Heeft iedereen last van, ligt aan Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Waarom vragen artiesten zo veel/ vaak waar hun fans vandaan komen? Aan die informatie hebben ze toch niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Waarom vragen artiesten zo veel/ vaak waar hun fans vandaan komen? Aan die informatie hebben ze toch niks?

Interessant voor boekingen in het buitenland, als jij weet waar je publiek zit. De organisaties weten dit dan namelijk ook. En verder is het gewoon een beetje interessant doen, interactie met je fans enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
En verder is het gewoon een beetje interessant doen, interactie met je fans enzo.

Dacht ik al. Vervolgens nergens op reageren :P

Maar vraag me af of organisaties er wat aan hebben. Denk dat de clubs in die vreemde landen gewoon kijken wat de vraag is (niet dmv van een Facebookbericht) en aan de hand daarvan gaan boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
En verder is het gewoon een beetje interessant doen, interactie met je fans enzo.

Dacht ik al. Vervolgens nergens op reageren :P

Maar vraag me af of organisaties er wat aan hebben. Denk dat de clubs in die vreemde landen gewoon kijken wat de vraag is (niet dmv van een Facebookbericht) en aan de hand daarvan gaan boeken.

Mjah, tuurlijk gaat dat Facebook berichtje geen boekingen opleveren, maar beetje de demografie van de fans bepalen kan nuttig zijn. De organisatie kijkt naar de vraag voor een HS feest, en na die beslissing welke artiesten commercieel interessant zijn. Als blijkt dat een opvallend groot gedeelte van je fans uit een derde wereldland op harder styles gebied komt, kan je dat zomaar een leuk reisje opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Is Alpha Twins - Sick Fuckers ooit uitgekomen? Lees ergens dat het een edit is voor Qlimax 2006 ofzo, hij staat ook full op youtube maar ook ergens te koop/download?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:12 

Hardtraxxer

Zit me met een maat van me af te vragen wat je zult betalen voor DJ's als Frequencerz of een Adaro, zal dat veel verschillen met bijvoorbeeld Headhunterz? En dan een stapje lager qua commericeel, voor een Titan of the r3belz?

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft vraag het me namelijk al een tijdje af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Zit me met een maat van me af te vragen wat je zult betalen voor DJ's als Frequencerz of een Adaro, zal dat veel verschillen met bijvoorbeeld Headhunterz? En dan een stapje lager qua commericeel, voor een Titan of the r3belz?

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft vraag het me namelijk al een tijdje af :P

artiesten zoals titan , frequencerz etc etc zullen niet meer dan 500 eurie per uur vragen. headhunterz Noisecontrollers enzo zullen ong 1500 per uur vragen gok ik. maar dat weet ik niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:25 

Hardtraxx Addict

brammetjepsv schreef:

Wat je exact betaald weet ik niet, maar dat er aanzienlijke verschillen zijn is wel overduidelijk lijkt mij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:

Ja, tussen Adaro en Headhunterz zit al een wereld van verschil. Het Headhunterz - Ultra verhaal heeft hem ook niet goedkoper gemaakt en de man is nu verreweg de duurste in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:59 

Hardtraxxer

Iemand die wat preciezer kan zijn in bedragen of is er niemand die dat weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 20:12 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
artiesten zoals titan , frequencerz etc etc zullen niet meer dan 500 eurie per uur vragen. headhunterz Noisecontrollers enzo zullen ong 1500 per uur vragen gok ik. maar dat weet ik niet zeker

Volgens mij mag je daar nog wel een schepje bovenop doen, denk dat de prijs die je voor een Hhz en NC neerzet al snel voor artiesten als Titan e.d. zijn weggelegd. Volgens mij waren Noisecontrollers bijvoorbeeld jaren geleden al zo'n 1500 p.u. Met al die populariteit zal dat alleen maar gestegen zijn.
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen