Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS ID

Wildstylez & Zany - ID

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Artiest: Wildstylez & Zany

Track(s): TBA

Sample/video:
View on YouTube
A
Niks bijzonders, wat jammer zeg...
S
Kkrijg wel zin in Decibel door dit filmpje, dit is dus al niet het anthem :D
S
Is dit nu Wildstylez zn 145 bpm shit? Krik dat toch maar terug op dan!
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
A
Lyst wrote:Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtf xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Almighty wrote:
Lyst wrote:Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtf xd
Hahahah :lol: Inderdaad xd
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
robinD wrote:Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
Dat wel, verder vind ik het opzich wel passen bij decibel, kan er wel naar luisteren. ^^
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
robinD wrote:Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
dit dus.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik had dus echt precies hetzelfde toen ik dit hoorde.
En oké, als t nou DBSTF of weet ik veel wie waren dan had het me ook niet geboeid, maar juist van deze 2 topproducers verwacht je toch wel iets beters dan dit...

Hoe die melodie gaat enzo lijkt ook bijna precies op First Match 2011 (die van Decibel vorig jaar)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik ben het eens met bovenstaande: zeer, zéér standaard. Ik had er meer van verwacht. Dat 145 bpm iets van Wildstylez hoeft van mij ook echt niet meer. Als je dit nu maar 153 ofzo zou pitchen gaan die pitchkicks de Mt. Everest te boven!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Wat een saaie zaad track, 144 bpm.. komop he.. wat is dit voor zooi. En dan zie je deze 2 namen, heel jammer!
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Wat is dit nou?? Kom op, ze mogen wel wat meer tijd in een nummer steken, dit is echt belachelijk. Die melodie heb ik gelijk al is ergens gehoord >.<
En de kicks staan mij ook niet aan, zal wel dankzij *kuch kuch* zijn, wat een saaie boel is het, om dan nog te zwijgen over de synth :(
J
Gouryella wrote:Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!
Dit dus, vind hem wel lekker, zomers sfeertje.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Als het van DBSTF zou zijn had ik het ook geloofd, nog meer standaard kan bijna niet. :yawn:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
jaron123 wrote:Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!
Ik weet het niet, moet het eerst nog een paar keer horen :)
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Nah, doet me helemaal niets, gemiste kans voor een zany & wildstylez track.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ? -.-
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
teupie wrote:Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ? -.-
Omdat de afgelopen 2 jaar het anthem ook niet onder de trailer zat, maar dat kan dit jaar anders wezen.
Vooralsnog ga ik er niet vanuit dat dit het anthem is maar mocht dat wel zo wezen horen we dat wel.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Zany ‏ @DjZany
RT @wildstyleznl Check out the trailer of Decibel 2012!! Music by me and @djzany...
Dus waarschijnlijk geen anthem. Anders had er wel zoals bij Defqon gestaaan:
Wildstylez ‏ @wildstyleznl
So proud that I did the Defqon anthem again and this time together with my buddies @djheadhunterz and @noisecontroller !!! :) #DQ12
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ik vind het eigenlijk wel een prima nummertje, past perfect bij zo'n trailer. Denk niet dat de heren ook maar een seconde hebben gedacht om innovatief oid te willen zijn hier. En dat 145 bpm vind ik juist wel lekker, best wel een mooi geheel, ook al is het redelijk standaard.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Het nummer is wel leuk om af en toe te horen, maar van twee van zulk soort grootheden had ik toch wel wat specialers verwacht. Die melodie pakt me nog niet en is ook niet speciaal ofzo. Gewoon weer een standaard nummer.