Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
Niks bijzonders, wat jammer zeg...
-
S
Kkrijg wel zin in Decibel door dit filmpje, dit is dus al niet het anthem 
-
S
Is dit nu Wildstylez zn 145 bpm shit? Krik dat toch maar terug op dan!
Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
-
A
Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtfwrote:Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
Hahahahwrote:Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtfwrote:Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
Dat wel, verder vind ik het opzich wel passen bij decibel, kan er wel naar luisteren.wrote:Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dit dus.wrote:Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
Ik had dus echt precies hetzelfde toen ik dit hoorde.wrote:Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
En oké, als t nou DBSTF of weet ik veel wie waren dan had het me ook niet geboeid, maar juist van deze 2 topproducers verwacht je toch wel iets beters dan dit...
Hoe die melodie gaat enzo lijkt ook bijna precies op First Match 2011 (die van Decibel vorig jaar)
Ik ben het eens met bovenstaande: zeer, zéér standaard. Ik had er meer van verwacht. Dat 145 bpm iets van Wildstylez hoeft van mij ook echt niet meer. Als je dit nu maar 153 ofzo zou pitchen gaan die pitchkicks de Mt. Everest te boven!
Wat een saaie zaad track, 144 bpm.. komop he.. wat is dit voor zooi. En dan zie je deze 2 namen, heel jammer!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wat is dit nou?? Kom op, ze mogen wel wat meer tijd in een nummer steken, dit is echt belachelijk. Die melodie heb ik gelijk al is ergens gehoord
En de kicks staan mij ook niet aan, zal wel dankzij *kuch kuch* zijn, wat een saaie boel is het, om dan nog te zwijgen over de synth
En de kicks staan mij ook niet aan, zal wel dankzij *kuch kuch* zijn, wat een saaie boel is het, om dan nog te zwijgen over de synth
-
J
Dit dus, vind hem wel lekker, zomers sfeertje.wrote:Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!
Als het van DBSTF zou zijn had ik het ook geloofd, nog meer standaard kan bijna niet. 
Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!
Ik weet het niet, moet het eerst nog een paar keer horenwrote:Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!
Nah, doet me helemaal niets, gemiste kans voor een zany & wildstylez track.
Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ? 
Omdat de afgelopen 2 jaar het anthem ook niet onder de trailer zat, maar dat kan dit jaar anders wezen.wrote:Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ?
Vooralsnog ga ik er niet vanuit dat dit het anthem is maar mocht dat wel zo wezen horen we dat wel.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dus waarschijnlijk geen anthem. Anders had er wel zoals bij Defqon gestaaan:Zany @DjZany
RT @wildstyleznl Check out the trailer of Decibel 2012!! Music by me and @djzany...
Wildstylez @wildstyleznl
So proud that I did the Defqon anthem again and this time together with my buddies @djheadhunterz and @noisecontroller !!!#DQ12
Ik vind het eigenlijk wel een prima nummertje, past perfect bij zo'n trailer. Denk niet dat de heren ook maar een seconde hebben gedacht om innovatief oid te willen zijn hier. En dat 145 bpm vind ik juist wel lekker, best wel een mooi geheel, ook al is het redelijk standaard.