Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 22:50 
 
Hardtraxxer

@Thevenator
Dat ziet er echt nice uit ! Lekker simpel en toch profesioneel ! ;)


Even een vraagje over promotie. :P
Zijn er hier veel mensen die een eigen site hebben ? Zo ja wat zet je er precies op ?

Ik zit namenlijk nog te twijfelen of ik er een maak. Het is veel werk om iets moois neer te zetten en kost geld. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo'n site ? Tracks kunnen ook gewoon op soundclound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KicKProduction schreef:
@Thevenator
Dat ziet er echt nice uit ! Lekker simpel en toch profesioneel ! ;)


Even een vraagje over promotie. :P
Zijn er hier veel mensen die een eigen site hebben ? Zo ja wat zet je er precies op ?

Ik zit namenlijk nog te twijfelen of ik er een maak. Het is veel werk om iets moois neer te zetten en kost geld. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo'n site ? Tracks kunnen ook gewoon op soundclound.

Tegenwoordig, zeker als kleine artiest heeft een site niet echt een meerwaarde. Het overgrote deel van je publiek bereik je toch via Facebook/Twitter/Soundcloud/Youtube. Als je zelf handig bent met het maken van een goede site kan je het uiteraard altijd doen, maar ga er geen geld aan uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
KicKProduction schreef:
@Thevenator
Dat ziet er echt nice uit ! Lekker simpel en toch profesioneel ! ;)


Even een vraagje over promotie. :P
Zijn er hier veel mensen die een eigen site hebben ? Zo ja wat zet je er precies op ?

Ik zit namenlijk nog te twijfelen of ik er een maak. Het is veel werk om iets moois neer te zetten en kost geld. Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo'n site ? Tracks kunnen ook gewoon op soundclound.

Tegenwoordig, zeker als kleine artiest heeft een site niet echt een meerwaarde. Het overgrote deel van je publiek bereik je toch via Facebook/Twitter/Soundcloud/Youtube. Als je zelf handig bent met het maken van een goede site kan je het uiteraard altijd doen, maar ga er geen geld aan uitgeven.


Nja, je beantwoord hier eigenlijk je eigen vraag al. Ik denk dat een site als artiest zijnde weinig nut heeft. Voor een label is het dan weer wel nuttig, maar daar zet je meer informatie op. Het enige wat(in mijn ogen) voordelig kan zijn aan een eigen site, is dat je dan ook je domein kan gebruiken als e-mailadres, wat toch wel professioneler staat als Hotmail of G-Mail...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 12:54 
 
Hardtraxxer

Jaa jullie hebben gelijk. Een site heeft voor een kleine artiest geen meerwaarde meer. Facebook en Twitter zijn veel makelijker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ben zelf ook aan de slag gegaan met foto en after eff. maar kan der niet echt mee overweg.
Zijn hier ook nog mensen die het leuk vinden en graag iemand willen helpen met zoon logo/ youtube filmpje ?

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:35 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,
Ik zal mij als eerst ff voorstellen, ik ben Cas Exterkate. Nieuw op dit forum
Ik ben ook op zoek naar een goede DJ naam en een lekker logo. Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen.....

Gr. Cas
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 16:59 
 
Hardtraxx Elite

Tha Audience schreef:
Ben zelf ook aan de slag gegaan met foto en after eff. maar kan der niet echt mee overweg.
Zijn hier ook nog mensen die het leuk vinden en graag iemand willen helpen met zoon logo/ youtube filmpje ?

Groetjes


Stel je vraag hier, krijg je denk ook wat eerder antwoord ;)
algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Ziet er best vet uit man. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er netjes uit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er niet uit... Lelijke lettertypes, compositie klopt niet (donkere vlakken staan lekker in het midden), flare maakt je logo + release name slecht leesbaar, flare overkill, brushes zijn boring -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict

Netjes hoor Socializerz :thumbup:

Ik vind sowiso dat logo wat je als avatar hebt er dik uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ziet er niet uit... Lelijke lettertypes, compositie klopt niet (donkere vlakken staan lekker in het midden), flare maakt je logo + release name slecht leesbaar, flare overkill, brushes zijn boring -.-


Lettertype is persoonlijk. over de flare ben ik mee eens.
Verder vind ik de logo wel nice ;)
Ben zelf bezig met een logo in IL en PS voor youtube etc.

ik ben nog opzoek naar zoon waveform voor in youtube filmpjes.
Dus iemand bereid om linkz te geven (ben handig dus tutorials mogen ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 22:59 
 
Hardtraxx Elite

_dp_ schreef:
flare maakt je logo + release name slecht leesbaar


Hier ben ik ook mee eens. Lettertype vind ik wel fijn staan verder ziet het er keurig uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:

Lettertype is persoonlijk. over de flare ben ik mee eens.
Verder vind ik de logo wel nice ;)
Ben zelf bezig met een logo in IL en PS voor youtube etc.

ik ben nog opzoek naar zoon waveform voor in youtube filmpjes.
Dus iemand bereid om linkz te geven (ben handig dus tutorials mogen ook)

tuurlijk zijn lettertypes persoonlijk, maar ben redelijk typografie-lover dus snel ontevreden.

Waveforms kun je gewoon met after effects doen, standaard plugin (en te standaard om te gebruiken om eerlijk te zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

Is bassmaniac een geschikte dj voor de hardstyle wereld ? (kan niets beters verzinnnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

CasExt123 schreef:
Is bassmaniac een geschikte dj voor de hardstyle wereld ? (kan niets beters verzinnnen)


Het woord bass word al vaak gebruikt, Maniac hoor je niet vaak dus zou daar iets origineels bij verzinnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CasExt123 schreef:
Is bassmaniac een geschikte dj voor de hardstyle wereld ? (kan niets beters verzinnnen)

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Vakken met tekst hadden nog wat leuker gekunnen maar ben er toch tevreden mee aangezien ik totaal niks met ontwerpen heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zat ook al te twijfel over een nieuwe naam hoor..... Kan alleen niets verzinnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

ricardo-paz schreef:


Vakken met tekst hadden nog wat leuker gekunnen maar ben er toch tevreden mee aangezien ik totaal niks met ontwerpen heb haha.


Die tekstvakken zou ik idd even iets een kadertje o.i.d omheen gooien dat maakt het nèt ff iets professioneler :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 03:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:

Die tekstvakken zou ik idd even iets een kadertje o.i.d omheen gooien dat maakt het nèt ff iets professioneler :)


Ja klopt inderdaad, had ik bij de video voor de Feel The Love bootleg van System:Overload en Profreaks wel gedaan maar kreeg t daarna niet meer voor elkaar haha

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner