Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Is er al wat bekend over Q-Base?
Schijnt op Airport Weeze te zijn.Sensive wrote:Is er al wat bekend over Q-Base?
Hoorde zelfs dat ze de hangar daar gaan gebruiken, maar dat is nog een gerucht.Dakpan wrote:Schijnt op Airport Weeze te zijn.Sensive wrote:Is er al wat bekend over Q-Base?
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Is het nou 2-Sidez - Sound (Is not just noise) of 2-Sidez - Noise (Sound is not just Noise) ?
-
N
Wat maakt dat uit?
Gaat toch om de track zelf?
Niks, maar ben gewoon benieuwd naar de officiële titel.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Noise (Sound Is Not Just Noise)
https://partyflock.nl/city/7537/archive.html#archiveSensive wrote:Is er al wat bekend over Q-Base?
Kun je wel tot een datum komen denk ik zo.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Iemand een idee hoe de tracklist voor de Loudness CD eruit zien, of deze is vrij gegeven?
Gaat deze uberhaupt nog wel komen, anders beetje laat van B2S!
Er werd een tijdje geleden gezegd door B2S dat Kronos deze CD zou verzorgen
met een plaat van elke artiest die op Loudness zal staan.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Waar heb jij überhaupt gehoord dat er een cd komt? Ik heb daar dit jaar niks over gehoord.Nikkel wrote:Iemand een idee hoe de tracklist voor de Loudness CD eruit zien, of deze is vrij gegeven?
Iemand enig idee?
CD
Speciaal voor deze editie van Loudness is er een promo CD ontwikkeld. Deze CD is gemixt door nieuwkomer Kronos en bevat van alle 17 Loudness artiesten één track. Iedere Loudness artiest zal via zijn/haar Facebook pagina 3 CD’s weggeven! Houd de Facebook pagina van jouw favoriete Loudness artiest dus goed in de gaten de komende tijd.
Zijn weggegeven door de artiesten via facebook. Volgens mij komt ie verder niet uit.
Wat is de beste en makkelijkste website voor 'youtube to mp3', zonder iets te hoeven downloaden of te registeren?
http://www.youtube-mp3.org/nlhoebedoelje wrote:Wat is de beste en makkelijkste website voor 'youtube to mp3', zonder iets te hoeven downloaden of te registeren?
?
Een kameraad van mij heeft er een gewonnen bij Wavolizer, maar het is echt een pover album, als je het al een album mag noemen.. Er schijnt niet eens een tracklist op te staan.Delt-A wrote:CD
Speciaal voor deze editie van Loudness is er een promo CD ontwikkeld. Deze CD is gemixt door nieuwkomer Kronos en bevat van alle 17 Loudness artiesten één track. Iedere Loudness artiest zal via zijn/haar Facebook pagina 3 CD’s weggeven! Houd de Facebook pagina van jouw favoriete Loudness artiest dus goed in de gaten de komende tijd.

-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Hihi! Gewoon de voorkant van 'n flyer met de onderste zin erbij getypt.
Maar ze zijn dus wel echt in omloop, mooi. Misschien iemand die het kan en mag uploaden (mag dit?).
Zou de tracklist graag willen weten, benieuwd welke plaat erop staat van Secret Unity!
Edit: Ik snap overigens het besluit geen album te doen dit jaar, omdat pas geleden ook Qapital is geweest
met de uitgave van een album.
Maar ze zijn dus wel echt in omloop, mooi. Misschien iemand die het kan en mag uploaden (mag dit?).
Zou de tracklist graag willen weten, benieuwd welke plaat erop staat van Secret Unity!
Edit: Ik snap overigens het besluit geen album te doen dit jaar, omdat pas geleden ook Qapital is geweest
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
vNikkel wrote:Hihi! Gewoon de voorkant van 'n flyer met de onderste zin erbij getypt.
01 donkey rollers - total domination
02 kronos - pandemonio
03 blackburn - stay alert
04 crypsis - you know
05 stereotuners - alien lifeform
06 secret unity - loneliness
07 b-front - mysterias
08 arboza & asylum - we burn
09 chris one - revelations
10 phuture noize - behold the future
11 adaro - the haunter of the dark
12 the geminizers - out of control
13 caine - requital
14 unbreakble - push it to the limit
15 warface - bloodshed
16 thera ft. yuna-x - it's a fine day
17 wavolizer - the chief
Ik geef 10 euro voor die CD, iemand die er vanaf wil?
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Thanks, Qlown! 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Beste mede-hardtraxx'ers,
ik zelf ben pas sinds 2010 hardstyle gaan luisteren en sinds 2011 fanatiek aan het volgen. Laatste tijd merk ik dat ik het steeds minder vind worden en ben ik meer naar, het zo genoemde, "raw hardstyle" en naar oudere releases gaan luisteren. Ik vroeg me af wat nou de echte klassiekers, zowel euforische als duistere, zijn en wat de ultime beukplaten zijn (zowel van nu als vroeger), Wie kan mij de goede kant opsturen?
bvd
ik zelf ben pas sinds 2010 hardstyle gaan luisteren en sinds 2011 fanatiek aan het volgen. Laatste tijd merk ik dat ik het steeds minder vind worden en ben ik meer naar, het zo genoemde, "raw hardstyle" en naar oudere releases gaan luisteren. Ik vroeg me af wat nou de echte klassiekers, zowel euforische als duistere, zijn en wat de ultime beukplaten zijn (zowel van nu als vroeger), Wie kan mij de goede kant opsturen?
bvd
-
S
View on YouTubephoenix wrote:Beste mede-hardtraxx'ers,
bvd
View on YouTube