Heb je hier ook een bron voor?hotymoty wrote:Black komt denk ik niet meer.. is denk dood
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Normaal heb ik niks met mr. hotymoty, maar hij zegt al dat het denkt...patrickjeb wrote:Heb je hier ook een bron voor?hotymoty wrote:Black komt denk ik niet meer.. is denk dood
Haha overheen gelezen 
Excusez-moi!
Excusez-moi!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Snap ik wel, het is ook maar 50% van de zin.patrickjeb wrote:Haha overheen gelezen
Excusez-moi!
Gebruik LSDB en zoek bij geavanceerd zoeken het genre hardcore en dan de tijdsperiode 2000-2007.Nerazzurro93 wrote:Heeft iemand nog aan te raden setjes in zijn/haar collectie wat betreft hardcore van de periode 2000-2007 of in de buurt daarvan? Of in ieder geval ergens waar ik kan zoeken?
Zijn alleen veel dooie links maar zit wel wat tussen
-
N
Dat van dat geavanceerd zoeken is nog een goede tip. Grazie!Broken Balance wrote:Gebruik LSDB en zoek bij geavanceerd zoeken het genre hardcore en dan de tijdsperiode 2000-2007.Nerazzurro93 wrote:Heeft iemand nog aan te raden setjes in zijn/haar collectie wat betreft hardcore van de periode 2000-2007 of in de buurt daarvan? Of in ieder geval ergens waar ik kan zoeken?
Zijn alleen veel dooie links maar zit wel wat tussen
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
staat de stream van hard bass ergens online?
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
"Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Core e-Commerce"
-
S
Och jeej... Stel je vraag..... off-topic (page 8)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Dit snap ik niet.
Hardstyle.com new release: Crypsis - Main MF (Scantraxx Recordz) http://www.hardstyle.com/crypsis/main-mf/original-mix
Scantraxx?
Hardstyle.com new release: Crypsis - Main MF (Scantraxx Recordz) http://www.hardstyle.com/crypsis/main-mf/original-mix
Scantraxx?
-
S
CD is van Scantraxx
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Cryptology? Oh, waarom niet van MiM?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Het gaat hier om de Essence of Hardstyle CD, deze wordt uitgebracht door Scantraxx. Maar ze releasen alle losse nummers ook. Kan best je verwarring begrijpenJVDM wrote:Cryptology? Oh, waarom niet van MiM?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ah, dan space ik hem volledig.
Thx haha
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat deden meer mensen zag ik in de reacties van Hardstyle.com posts op FBJVDM wrote:Ah, dan space ik hem volledig.Thx haha
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ik Weet niet of dit reeds gevraagd is maar als ik de laatste paar paginas terug lees neem ik aan van niet.
Maar wat is er eigenlijk gebeurd met Alphaverb?
Daar lees of hoor je echt heel weinig van. Is hij even tijdelijk gestopt ofzo? Ook met de alphabet sessions wat opzich wel een leuk concept is.
Vind zijn tracks altijd wel leuk om aan te horen.
Daar lees of hoor je echt heel weinig van. Is hij even tijdelijk gestopt ofzo? Ook met de alphabet sessions wat opzich wel een leuk concept is.
Wat is er gebeurd met ..? (page 13)Combustion wrote:ik Weet niet of dit reeds gevraagd is maar als ik de laatste paar paginas terug lees neem ik aan van niet.
-
FHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Dec 2017
Bestaat er iets waardoor ik een melding ontvang wanneer er een reactie op een van mijn berichten op het forum word geplaatst?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Niet op Hardtraxx.FranseNickMan wrote:Bestaat er iets waardoor ik een melding ontvang wanneer er een reactie op een van mijn berichten op het forum word geplaatst?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Die optie mis ik ook af en toe wel ja. Forum is net iets te groot (of ik post teveel) om alles in de gaten te houden.