Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pagina secties maken. Dat je van 1/3 een sectie maakt en van 4/? . Dan kan je bij nummering selecteren vanaf welke sectie je wilt nummeren. Meende ik ^^

Welke versie gebruik je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gebruik 2007. Maar als ik dan die sectie gemaakt heb, plaatst ie vanaf pagina 4 tot en met het einde nummer 1 onderaan de pagina :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vroeg mij af wat nou de beste ( meest gunstige) EQ instelling is voor itunes. Ik speel hier al mijn hardstyle in af en nu heb ik wel eens wat instellingen uit geprobeerd maar ze waren het allemaal net niet dus mensen hier met een goeie? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twan0 schreef:
Ik vroeg mij af wat nou de beste ( meest gunstige) EQ instelling is voor itunes. Ik speel hier al mijn hardstyle in af en nu heb ik wel eens wat instellingen uit geprobeerd maar ze waren het allemaal net niet dus mensen hier met een goeie? :whistle:

Ligt geheel aan je speakers/oortjes en aan je persoonlijke voorkeur. Ieder speaker geeft geluid weer anders over. De één heeft meer bass, de andere meer mids. Als je nou een fetisj hebt voor tracks die je hele huis doen schudden maar speakers hebt die amper bass weergeven, is het misschien een idee om een EQ instelling te gebruiken die de bass iets boost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Twan0 schreef:
Ik vroeg mij af wat nou de beste ( meest gunstige) EQ instelling is voor itunes. Ik speel hier al mijn hardstyle in af en nu heb ik wel eens wat instellingen uit geprobeerd maar ze waren het allemaal net niet dus mensen hier met een goeie? :whistle:

Ligt geheel aan je speakers/oortjes en aan je persoonlijke voorkeur. Ieder speaker geeft geluid weer anders over. De één heeft meer bass, de andere meer mids. Als je nou een fetisj hebt voor tracks die je hele huis doen schudden maar speakers hebt die amper bass weergeven, is het misschien een idee om een EQ instelling te gebruiken die de bass iets boost?


Denk dat ik dat maar doe ja moet een EQ hebben waar zowel de bass als de vocals goed uit komen dus dat word denk ik gewoon even prutsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou maar zo weinig mogelijk veranderen eerlijk gezegd. Meestal maakt het dingen alleen slechter als je van alles gaat boosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:45 
 

Project 141 schreef:
biscuit schreef:
Project 141 schreef:
welke kleur is een spiegel?

zilverkleurig gepolijst.

Neh vind ik toch geen goed antwoord hoor -.- heb zelf nog een betere theroie :innocent:


nou vertel! :D

Twan0 schreef:
hidde schreef:
Twan0 schreef:
Ik vroeg mij af wat nou de beste ( meest gunstige) EQ instelling is voor itunes. Ik speel hier al mijn hardstyle in af en nu heb ik wel eens wat instellingen uit geprobeerd maar ze waren het allemaal net niet dus mensen hier met een goeie? :whistle:

Ligt geheel aan je speakers/oortjes en aan je persoonlijke voorkeur. Ieder speaker geeft geluid weer anders over. De één heeft meer bass, de andere meer mids. Als je nou een fetisj hebt voor tracks die je hele huis doen schudden maar speakers hebt die amper bass weergeven, is het misschien een idee om een EQ instelling te gebruiken die de bass iets boost?


Denk dat ik dat maar doe ja moet een EQ hebben waar zowel de bass als de vocals goed uit komen dus dat word denk ik gewoon even prutsen ^^


ik zet m op het oor met een verschillend aantal nummers en dan is ie bijna dance-vocals matig afgesteld. als je alles normaal naar buiten berengt en via een hardware EQ of een proccessor(DC-ONE) uiteindelijk op je versterker goed gebalacnceeert en ge-eqd uit te blazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb laatst een mailtje gehad van Youtube, dat een bedrijf, genaamd 'Core e-Commerce' auteursrecht heeft geclaimd op 2 filmpjes van Hard Bass 2010 van mij. Ik ben hiertegen uiteraard in beroep gegaan. Er zijn nog geen consequenties, maar dit kan veranderen.

Zag vandaag al dat een paar video's verwijderd zijn omdat Core e-Commerce hier copyright op heeft geclaimd. Dus mijn vraag:

Weet iemand wat dit voor bedrijf is, en waarom ze op dit soort video's auteursrecht claimen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
CORE E-Commerce Company is a full service e-business solutions provider. We are a one stop shop company for everything related to the Internet, from Network Security Services to Online Credit Card processing. CORE will assist you with setting up e-mail accounts on your desktop computer to optimizing your website for positioning on search engines. At CORE, customer service is our #1 priority and making your business's bottom line and efficiency is our goal.


Maar wat had je precies gefilmd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
CORE E-Commerce Company is a full service e-business solutions provider. We are a one stop shop company for everything related to the Internet, from Network Security Services to Online Credit Card processing. CORE will assist you with setting up e-mail accounts on your desktop computer to optimizing your website for positioning on search engines. At CORE, customer service is our #1 priority and making your business's bottom line and efficiency is our goal.


Maar wat had je precies gefilmd dan?

Stukje van Live the Moment bij Team Blue, en de intro van Team Blue...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 19:42 
 

urbandesigner schreef:
wootum schreef:
Citaat:
CORE E-Commerce Company is a full service e-business solutions provider. We are a one stop shop company for everything related to the Internet, from Network Security Services to Online Credit Card processing. CORE will assist you with setting up e-mail accounts on your desktop computer to optimizing your website for positioning on search engines. At CORE, customer service is our #1 priority and making your business's bottom line and efficiency is our goal.


Maar wat had je precies gefilmd dan?

Stukje van Live the Moment bij Team Blue, en de intro van Team Blue...


ik stuur je zondag wel een juridische biref waar je alleen je naam en datum hoeft in te vullen en op te sturen. ik heb nog flink wat brieven liggen die naar jusitie gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 19:45 
 

urbandesigner schreef:
Ik heb laatst een mailtje gehad van Youtube, dat een bedrijf, genaamd 'Core e-Commerce' auteursrecht heeft geclaimd op 2 filmpjes van Hard Bass 2010 van mij. Ik ben hiertegen uiteraard in beroep gegaan. Er zijn nog geen consequenties, maar dit kan veranderen.

Zag vandaag al dat een paar video's verwijderd zijn omdat Core e-Commerce hier copyright op heeft geclaimd. Dus mijn vraag:

Weet iemand wat dit voor bedrijf is, en waarom ze op dit soort video's auteursrecht claimen?

oke ff serieus. :)

dat bedrijf heeft GEEN recht op jouw video`s daar het bedrijf winkels maakt op internet.... :huh:

ik zie niet dat er op hun website staat dat zij iets met videos doen. :oh:

ik zou als ik jou was toch maar eens hoger beroep gaan en advocaten alles laten uitzoeken.

en trouwens: wat moeten die gasten op HB`11? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik heb laatst een mailtje gehad van Youtube, dat een bedrijf, genaamd 'Core e-Commerce' auteursrecht heeft geclaimd op 2 filmpjes van Hard Bass 2010 van mij. Ik ben hiertegen uiteraard in beroep gegaan. Er zijn nog geen consequenties, maar dit kan veranderen.

Zag vandaag al dat een paar video's verwijderd zijn omdat Core e-Commerce hier copyright op heeft geclaimd. Dus mijn vraag:

Weet iemand wat dit voor bedrijf is, en waarom ze op dit soort video's auteursrecht claimen?

Heb ik met 2 filmpjes van Hardbass2011, me andere 2 deden ze niet moeilijk over. Alle 4 van de opening. Verder niet meer naar omgekeken, ze werken gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 20:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Youtube heeft sinds kort een nieuwe link om dingen te delen.

Zie: http://youtu.be/WZooqUZxzhk

Hoe verbouw je deze tot goede links om ze te embedden op deze site?


Voorlopige oplossing: de link uit je adres balk plukken:
http://www.youtube.com/watch?v=gIgPX8G6tsQ&feature=feedu

Dit deel dus: http://www.youtube.com/watch?v=gIgPX8G6tsQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
urbandesigner schreef:
Ik heb laatst een mailtje gehad van Youtube, dat een bedrijf, genaamd 'Core e-Commerce' auteursrecht heeft geclaimd op 2 filmpjes van Hard Bass 2010 van mij. Ik ben hiertegen uiteraard in beroep gegaan. Er zijn nog geen consequenties, maar dit kan veranderen.

Zag vandaag al dat een paar video's verwijderd zijn omdat Core e-Commerce hier copyright op heeft geclaimd. Dus mijn vraag:

Weet iemand wat dit voor bedrijf is, en waarom ze op dit soort video's auteursrecht claimen?

oke ff serieus. :)

dat bedrijf heeft GEEN recht op jouw video`s daar het bedrijf winkels maakt op internet.... :huh:

ik zie niet dat er op hun website staat dat zij iets met videos doen. :oh:

ik zou als ik jou was toch maar eens hoger beroep gaan en advocaten alles laten uitzoeken.

en trouwens: wat moeten die gasten op HB`11? :')

Vroeg ik me ook al af :') . Wtf moeten ze met 2 filmpjes die bij elkaar 600 keer bekeken zijn xd ? Ik had vandaag een video met save exit planet en to protect and serve erop gegooid, meteen auteursrecht geclaimd door Scantraxx :') . Maarja, dat kan ik wel begrijpen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:10 
 

volgens mij ligt scantraxx continue op youtube te zoeken naar hun materiaal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:12 
 

Official Qlimax Aftermovie 2010 HD
Citaat:
Entiteit: Core e-Commerce Inhoudstype: Audiovisuele inhoud


Defqon1 Festival Australia Trailer
Citaat:
Entiteit: Scantraxx Records Inhoudstype: Geluidsopname
Entiteit: Core e-Commerce Inhoudstype: Visuele inhoud


Tatanka vs. Zatox @ TBYD 2010
Citaat:
Entiteit: Music Publishing Rights Collecting Society Inhoudstype: Muziekcompositie



Ze doen het allemaal nog, maar kwam hier dus achter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auteursrechtgegevens: Raw Hardstyle mix - HD quality
Je video met de naam ' Raw Hardstyle mix - HD quality ' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of wordt beheerd door deze entiteiten:
•Entiteit: Scantraxx Records Inhoudstype: Geluidsopname
Wat moet ik doen?
Je hoeft geen actie te ondernemen. Je video is nog beschikbaar voor de hele wereld. In bepaalde gevallen kunnen advertenties naast je video worden weergegeven.

Hoe kan ik de status van mijn video wijzigen?
De status van de video kan worden gewijzigd als de inhoudseigenaren een ander beleid selecteren. Je kunt het beste regelmatig controleren of er nieuwe opties beschikbaar zijn.

Je kunt auteursrechtclaims in bepaalde gevallen betwisten. Je kunt dit doen:

■als de inhoud verkeerd is geïdentificeerd en volledig door jou is gemaakt;
■als je meent dat je gebruik geen inbreuk maakt op auteursrecht (het gaat bijvoorbeeld om redelijk gebruik volgens de Amerikaanse wetgeving);
■als je een officiële licentie van de inhoudseigenaar hebt om deze inhoud te gebruiken.
Ik heb meer informatie nodig. Ik wil meer weten over de geschilprocedure.

Neem even de tijd om in ons Helpcentrum naar het gedeelte Beleid en auteursrechtrichtlijnen te gaan. Daar vind je meer informatie over auteursrechtwetten en onze service voor video-identificatie.

Staat er 1 minuut op, meteen Scantraxx er bovenop :') . Niets te doen ofzo , Mr Elkabas? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:16 
 

:) U Mad bro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
biscuit schreef:
urbandesigner schreef:
Ik heb laatst een mailtje gehad van Youtube, dat een bedrijf, genaamd 'Core e-Commerce' auteursrecht heeft geclaimd op 2 filmpjes van Hard Bass 2010 van mij. Ik ben hiertegen uiteraard in beroep gegaan. Er zijn nog geen consequenties, maar dit kan veranderen.

Zag vandaag al dat een paar video's verwijderd zijn omdat Core e-Commerce hier copyright op heeft geclaimd. Dus mijn vraag:

Weet iemand wat dit voor bedrijf is, en waarom ze op dit soort video's auteursrecht claimen?

oke ff serieus. :)

dat bedrijf heeft GEEN recht op jouw video`s daar het bedrijf winkels maakt op internet.... :huh:

ik zie niet dat er op hun website staat dat zij iets met videos doen. :oh:

ik zou als ik jou was toch maar eens hoger beroep gaan en advocaten alles laten uitzoeken.

en trouwens: wat moeten die gasten op HB`11? :')

Vroeg ik me ook al af :') . Wtf moeten ze met 2 filmpjes die bij elkaar 600 keer bekeken zijn xd ? Ik had vandaag een video met save exit planet en to protect and serve erop gegooid, meteen auteursrecht geclaimd door Scantraxx :') . Maarja, dat kan ik wel begrijpen :P .

Wtf heeft scantraxx te claimen op Save Exit Planet en Protect & Serve? Allebei niet op scantraxx uitgekomen...

En ik denk trouwens dat dat claimen automatisch gebeurd bij bepaalde trefwoorden, is heus niet dat iemand daar nonstop zit te zoeken naar scantraxx materiaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:29 
 

Rik schreef:
Wtf heeft scantraxx te claimen op Save Exit Planet en Protect & Serve? Allebei niet op scantraxx uitgekomen...

En ik denk trouwens dat dat claimen automatisch gebeurd bij bepaalde trefwoorden, is heus niet dat iemand daar nonstop zit te zoeken naar scantraxx materiaal :P


ze hebben veel vacatures in de media afdeling van scantraxx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Grote onzin :P Scantraxx levert gewoon een aantal samples aan Youtube. Als jij een filmpje upload met muziek van het scantraxx label dan wordt hij er automatisch uit getrokken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:39 
 

Ramirez schreef:
Grote onzin :P Scantraxx levert gewoon een aantal samples aan Youtube. Als jij een filmpje upload met muziek van het scantraxx label dan wordt hij er automatisch uit getrokken. :thumbup:

denk het ook ja, gewoon een standaard engine die alles checkt lijkt me
hetzelfde als de engines van Soundhound en Shazam bijv.
alleen, hoe maken ze dan onderscheidt tussen cam filmpjes en mp3 filmpjes, want cams worden nooit weggehaald toch?>
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:44 
 

Trollscience:

Video van festival pakken, nummer eronder pleuren, festival sound muten..
Dan is het toch ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:49 
 

robkuh1990 schreef:
Trollscience:

Video van festival pakken, nummer eronder pleuren, festival sound muten..
Dan is het toch ok?

:thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic