Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Bas heeft From Scratch, Classic, Let's Go & Back in Time gemaakt. Over raven etc weet ik niet, maar dat klinkt ook wel naar Noisecontrollers.

dacht dat jij t druk op je werk had -.-

Was prcies in de pauze :D (en nu in middagpauze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Weet iemand nog goede hardstyle dj video's waarbij je de fijne kneepjes van het vak kan afkijken? :D
Want ik ben binnenkort in het bezit van een Midi-controller ^^

Het is dan wel geen Hardstyle, maar deze man heeft echt skills
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:19 

Hardtraxxer

ik weet niet of deze vraag onlangs nog gesteld is, maar weet er iemand wat er is gebeurd met Profite?
Vond het altijd een behoorlijk talent voor zijn leeftijd maar je hoort er niets meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:21 

Donateur

Die is hernoemd aangezien er een bepaalde retard in de scene was die zijn naam teveel op de naam van retard vond lijken. In wat weet ik niet meer precies.

Zelfde als bij Jajox (Kronos) dus, maar ik moedig graag iedereen aan om hem gewoon Jajox te blijven noemen. Jajox dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:23 

Hardtraxx Veteran

Rebourne
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:27 

Donateur

Oh ja klopt. Schandalig dat beide artiesten toe hebben gegeven ook trouwens, van Jajox -> naar Kronos. :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:31 

Hardtraxx Veteran

Waarom moest Jajox dan z'n naam veranderen? Zatox ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Die is hernoemd aangezien er een bepaalde retard in de scene was die zijn naam teveel op de naam van retard vond lijken. In wat weet ik niet meer precies.

Zelfde als bij Jajox (Kronos) dus, maar ik moedig graag iedereen aan om hem gewoon Jajox te blijven noemen. Jajox dus.

The Prophet = Profite
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:04 

Hardtraxxer

Maar wat me wel opvalt is dat zatox, Kronos (jajox) in z'n label heeft opgenomen en hem heel erg boost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:29 

Donateur

Ja klopt dat is het erge het is niet eens persoonlijk bedoeld maar Zatox/The Prophet zijn er blijkbaar echt van overtuigd dat hun publiek die andere twee namen met die van hun zal verwarren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Maar wat me wel opvalt is dat zatox, Kronos (jajox) in z'n label heeft opgenomen en hem heel erg boost.

Het is niet zo dat ie hem nu haat neem ik aan haha, Jajox deed dat ook niet met opzet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij gaat dat dan juist bij het opnemen in het label. Ten eerste is het handig om de naam te veranderen ivm rechten en Activa. Ten tweede zou ik me best voor kunnen stellen dat je niet een Zatox en een Jajox op hetzelfde label wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja klopt dat is het erge het is niet eens persoonlijk bedoeld maar Zatox/The Prophet zijn er blijkbaar echt van overtuigd dat hun publiek die andere twee namen met die van hun zal verwarren.

Er is volgens mij nooit iets officieel naar buiten gebracht over de naamswijziging van Jajox? Kan ook net zo goed zijn dat hij dit zelf wilde en dat dit zonder druk van Zatox kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:12 

Donateur

Nee is ook nooit naar buiten gebracht, dat van Profite is ook nooit door een van beide partijen bevestigd trouwens. Denk dat het bij Jajox inderdaad op de manier van PNXRMX is gegaan, maar het blijft alsnog kansloos. De halve scene heeft een naam die eindigt op een z en Jajox/Zatox bij hetzelfde label zou teveel problemen opleveren. Kan me niet voorstellen ook dat hij Kronos even vet vindt als Jajox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nee is ook nooit naar buiten gebracht, dat van Profite is ook nooit door een van beide partijen bevestigd trouwens. Denk dat het bij Jajox inderdaad op de manier van PNXRMX is gegaan, maar het blijft alsnog kansloos. De halve scene heeft een naam die eindigt op een z en Jajox/Zatox bij hetzelfde label zou teveel problemen opleveren. Kan me niet voorstellen ook dat hij Kronos even vet vindt als Jajox.

Bij Profite heeft Fusion wel wat grappigs geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:15 

Donateur

Citaat:
And yes, all eyes sure were on him. Apparently the talented young producer made such a good impression on the scene some even felt threatened. Within a week after Profite’s first release Fusion received a message from a hardstyle veteran with a slightly similar name. This veteran claimed Profite sounded too much like his name and he demanded Timon should change his artist name.

Since Fusion and Timon are all about peace and happiness, the search for a new name began. In the light of this situation Timon decided to change his name from Profite to REBOURNE. For the next release Timon will make a fresh new start in his bright and young music career. With his chin up and his head held up high REBOURNE is here for the future!

Haha ziek hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:10 

Donateur

Mogen er nou wel of niet oude topics aangehaald worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:11 

Nee, ik kreeg daar een waarschuwing voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Dat zal toch echt voor het aanhoudelijk nekrofileren van topics zijn geweest, zonder enige zinnige bijdrage
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:32 

Mwah vond het nogal meevallen: 3x ofzo. Maar het echte uitschot daar doen ze dan niks aan. Zal er nu maar over ophouden.

Ik heb wel een vraag: wat vinden jullie van Necro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Irritant tyfus jong, je leer niet snel van een waarschuwing hea?
Stel je vraag, betekend dat je vragen kan stellen over Hardstyle/Hardcore. Niet over de forum regels, dat kan je aan deze beste man stellen: member/Jor-D/ )

Ik stel voor dat je in een bericht zet dat je account verwijdert kan worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:56 

Donateur

Ik bedoelde meer oude topics of tracks weer bespreekbaar maken door nuttige reacties. Die intellectloze bagger van jou kennen we onderhand wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:20 

Komt er nog een black 2013 of wa????
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:31 

Heeft iemand nog aan te raden setjes in zijn/haar collectie wat betreft hardcore van de periode 2000-2007 of in de buurt daarvan? Of in ieder geval ergens waar ik kan zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 01:34 

Hardtraxx Elite

Black komt denk ik niet meer.. is denk dood
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen