Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Klopt het dat Wildstylez weg is bij Digital Age? Las net een post van Hardstyle-Releases.com en hij brengt zijn Timeless EP uit op Q-Dance
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
ErikZ wrote:Klopt het dat Wildstylez weg is bij Digital Age? Las net een post van Hardstyle-Releases.com en hij brengt zijn Timeless EP uit op Q-Dance
Ja.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 8 days ago
las ik ook al op harderstate.com :P schijnt dat hij niet meer op een bepaald label wil releasen.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Skyscraper wrote:staat de stream van hard bass ergens online?
View on YouTube

Download : http://we.tl/VJbKwgqHvV
H
Hardtraxxer
71 posts member since 2013
last seen Apr 2013
zijn er in 2012 goeie free releases uitgekomen??
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
hardstyle4life wrote:zijn er in 2012 goeie free releases uitgekomen??
Ligt eraan wat jij goed vindt :P
Heb zelf weinig free releases meegemaakt van 2012, maar er zijn er zeker wel een paar die dik zijn :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Skyscraper wrote:staat de stream van hard bass ergens online?
Of in goede kwaliteit:

http://tpb.piraten.lu/torrent/8100320/H ... eams_2013_
H
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
SL8492 wrote:
hardstyle4life wrote:zijn er in 2012 goeie free releases uitgekomen??
Ligt eraan wat jij goed vindt :P
Heb zelf weinig free releases meegemaakt van 2012, maar er zijn er zeker wel een paar die dik zijn :thumbsup:
ik houd wel van alle hardstyle weet alleen niet wat er allemaal free gereleased is wat lekker is
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
kijk in free releases toppa
H
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
hoe kan je daar sorteren op datum??
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Niet.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Mijn draadloze koptelefoon heeft het begeven en nu wil ik een nieuwe halen. Mijn budget is 150 euro max.
Het liefst heb ik er een met gesloten kleppen en draadloos via radio.
Heb tot nu toe deze gevonden:
Pioneer SE-DRF41M
Sennheiser RS170

Iemand enig idee welke van de twee beter is, of dat er misschien nog een betere bestaat in deze prijsklasse?
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Heeft iemand een idee wat er gebeurd is met die Shreek edit van 2008? NC draaide hem live op Emporium toen. imo nog steeds hun beste set ooit... Is hij ergens op gereleast of als free? Komt hij nog? Kan er niks over vinden :(
Hardtraxxer
173 posts member since 2011
last seen Feb 2017
Lyst wrote:Mijn draadloze koptelefoon heeft het begeven en nu wil ik een nieuwe halen. Mijn budget is 150 euro max.
Het liefst heb ik er een met gesloten kleppen en draadloos via radio.
Heb tot nu toe deze gevonden:
Pioneer SE-DRF41M
Sennheiser RS170

Iemand enig idee welke van de twee beter is, of dat er misschien nog een betere bestaat in deze prijsklasse?
BEAAATS BYYYY DREEEEEEEEE HALEEEENNNN.
Oke sorry slechte grap, maar uit ervaring vind ik persoonlijk de Senheiser wat makkelijker wegluisteren qua EQ en harmonie. Pioneer ligt echter wel qua comfort iets fijner op de oren. Durf het natuurlijk niet te zeggen qua specifiek model, dus je moet het meer zien als een algemene mening over de merken.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Elexz wrote:Heeft iemand een idee wat er gebeurd is met die Shreek edit van 2008? NC draaide hem live op Emporium toen. imo nog steeds hun beste set ooit... Is hij ergens op gereleast of als free? Komt hij nog? Kan er niks over vinden :(
View on SoundCloud

Alleen shrump is free gegeven, weet niet of je deze bedoelt.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
iMark wrote:View on SoundCloud

Alleen shrump is free gegeven, weet niet of je deze bedoelt.
Nee die heb ik al, de climax daarvan is hetzelfde als die 2008 edit, maar het gaat me vooral om de mid-intro, die is namelijk echt zo gruwelijk focking dik :love:

View on SoundCloud

@ 8.17

Die bedoel ik.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Is Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix) ooit officieel uitgebracht?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Pommer wrote:Is Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix) ooit officieel uitgebracht?
Nee.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Gaat er nog wat gebeuren met Hardheadz?
Ik dacht dat The Prophet & Pavo hadden gezegd dat ze er weer wat met die naam gingen doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Wout1997 wrote:Gaat er nog wat gebeuren met Hardheadz?
Ik dacht dat The Prophet & Pavo hadden gezegd dat ze er weer wat met die naam gingen doen.
Ik vraag me af wie die platen gaat produceren xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
:lol:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ik heb een vraag over m'n iTunes. Heb per ongeluk de optie gedaan dat ie alle nummers ''even luid'' maakt. Maar hierdoor klinkt alles nu heel erg dof en komen de kicks niet meer lekker door in m'n KRK'tjes. Ik kan niet meer vinden waar ik dit kan fixen/terugzetten. Iemand?!
Hardtraxxer
63 posts member since 2011
last seen Feb 2014
W0uT3R wrote:Ik heb een vraag over m'n iTunes. Heb per ongeluk de optie gedaan dat ie alle nummers ''even luid'' maakt. Maar hierdoor klinkt alles nu heel erg dof en komen de kicks niet meer lekker door in m'n KRK'tjes. Ik kan niet meer vinden waar ik dit kan fixen/terugzetten. Iemand?!

voorkeuren-afspelen geluidscontrole uitvinken
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Elexz wrote:Heeft iemand een idee wat er gebeurd is met die Shreek edit van 2008? NC draaide hem live op Emporium toen. imo nog steeds hun beste set ooit... Is hij ergens op gereleast of als free? Komt hij nog? Kan er niks over vinden :(
Niemand?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Elexz wrote:
Niemand?
Is volgens mij niet uitgebracht. Heb die wel fucking vaak gehoord in de plaatselijke discotheek, maar denk dat dat een promo was dan. Zieke intro idd, samen met Phases/ Angel/ Disk Warrior remix/ Perfect It Remix toen mijn favorietjes :)