Banaanslak wrote:Nando wrote:Banaanslak wrote:[VDK] DJDJ [100%HCNL]Spoiler
BanaanzlaQ
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
G
-
PHardtraxxer
- 185 posts member since 2009
- last seen Feb 2022
Ligt het aan mij of is de Top 40 van April nog niet officieel gepubliceerd? Op de site van FearFm kan ik er ook niets over terugvinden.
Wie weet meer?
Wie weet meer?
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
In Mei is hij er weer 
-
D
Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
-
K
Dysphoria wrote:Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
Dubstep!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ga ze deze week online proberen te gooien!Jurheinen wrote:Wanneer komen de nieuwe TOTW en TOTM?
-
D
Maar het klinkt niet echt als het 'normale' dubstep. Dit klinkt veel relaxter en rustiger.kaboem wrote:Dubstep!Dysphoria wrote:Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
-
K
Normale dubstep is niet zoals skrillex heDysphoria wrote:Maar het klinkt niet echt als het 'normale' dubstep. Dit klinkt veel relaxter en rustiger.kaboem wrote:Dubstep!Dysphoria wrote:Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
balkansky heeft geloof ik ook wel wat relaxte platen!
-
D
Chillstep of liquid dubstep ofzo? 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Heeft er iemand een tl van Zany @ BTB 2012?
Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd. 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Weet iemand een handige site, soortgelijk aan deze, waar je DNB/Dubstep etc releases kunt volgen?
https://hardtraxx.com/member/Roan/topics/Roan wrote:Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
heeft er iemand hier de set van RR @ loudness opgenomen gister?
Goedzo! Mijn dank is groot.Lyst wrote:https://hardtraxx.com/member/Roan/topics/Roan wrote:Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd.
Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
WEB-releases: Waar te koop?BuzzLightyear wrote:Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
Daar kun je hem niet kopen, maar is wel het juiste topic om je vraag te stellen
Ah niet aan gedacht hahawootum wrote:WEB-releases: Waar te koop?BuzzLightyear wrote:Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
Daar kun je hem niet kopen, maar is wel het juiste topic om je vraag te stellen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Zijn die sets van Loudness gisteren uitgezonden?
Ja, maar zag alleen die van Adaro op lsdb staan.PierrePruuk wrote:Zijn die sets van Loudness gisteren uitgezonden?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
-
G
Ik doe juist nooit equalizers. Die vervormen het geluid namelijk, en zou een track van zichzelf niet goed moeten klinken zonder EQ?Kwisniks wrote:Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
Ik gebruik op mijn iPod in ieder geval Latin, vind ik zelf het fijnste klinken. Klinkt voor mijn gevoel wat voller.
Dit dus.KSwoosh wrote:Ik doe juist nooit equalizers. Die vervormen het geluid namelijk, en zou een track van zichzelf niet goed moeten klinken zonder EQ?Kwisniks wrote:Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ja heb 'm zelf ook gewoon altijd uit gehad maar ik zat net wat te klikken in iTunes en toen kwam ik dit tegen. Ik vroeg me gelijk af of er een ideale instelling was, maargoed. BedanktDraidy wrote:Dit dus.KSwoosh wrote:Ik doe juist nooit equalizers. Die vervormen het geluid namelijk, en zou een track van zichzelf niet goed moeten klinken zonder EQ?Kwisniks wrote:Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?