G
Banaanslak wrote:
Nando wrote:
Banaanslak wrote:[VDK] DJ
Spoiler
BanaanzlaQ
DJ [100%HCNL]
:lol: :lol:
P
Hardtraxxer
185 posts member since 2009
last seen Feb 2022
Ligt het aan mij of is de Top 40 van April nog niet officieel gepubliceerd? Op de site van FearFm kan ik er ook niets over terugvinden.

Wie weet meer?
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
In Mei is hij er weer :)
D
Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
K
Dysphoria wrote:Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?

Dubstep!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Jurheinen wrote:Wanneer komen de nieuwe TOTW en TOTM? :slow:
Ga ze deze week online proberen te gooien! :D
D
kaboem wrote:
Dysphoria wrote:Zijn er meer artiesten zoals Blackmill? En onder welk (sub)genre valt deze stijl precies?
Dubstep!
Maar het klinkt niet echt als het 'normale' dubstep. Dit klinkt veel relaxter en rustiger.
K
Dysphoria wrote:
kaboem wrote:
Dubstep!
Maar het klinkt niet echt als het 'normale' dubstep. Dit klinkt veel relaxter en rustiger.
Normale dubstep is niet zoals skrillex he ;).

balkansky heeft geloof ik ook wel wat relaxte platen!
D
Chillstep of liquid dubstep ofzo? :P
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Heeft er iemand een tl van Zany @ BTB 2012?
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd. :)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Weet iemand een handige site, soortgelijk aan deze, waar je DNB/Dubstep etc releases kunt volgen?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Roan wrote:Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd. :)
https://hardtraxx.com/member/Roan/topics/
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
heeft er iemand hier de set van RR @ loudness opgenomen gister?
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Lyst wrote:
Roan wrote:Hoe zit t eigenlijk met de vernieuwing van deze site? Ik las volgens mij een hele tijd terug dat er een ontwerp klaar lag. Ik zou het bijvoorbeeld ook prettig vinden als er een notificatie-systeem of iets dergelijks komt, omdat ik normaal wel eens vergeet wat ik in welk topic heb gepost en of er eventueel iemand op heeft gereageerd. :)
https://hardtraxx.com/member/Roan/topics/
Goedzo! Mijn dank is groot. ^^
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 12 minutes ago
BuzzLightyear wrote:Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
WEB-releases: Waar te koop?

Daar kun je hem niet kopen, maar is wel het juiste topic om je vraag te stellen :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
wootum wrote:
BuzzLightyear wrote:Heeft iemand énig idee waar ik Isaac - Thriller als WEB kan aanschaffen?
WEB-releases: Waar te koop?

Daar kun je hem niet kopen, maar is wel het juiste topic om je vraag te stellen :P
Ah niet aan gedacht haha :P Dan doe ik daar verdergaan. ^^
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zijn die sets van Loudness gisteren uitgezonden?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 12 minutes ago
PierrePruuk wrote:Zijn die sets van Loudness gisteren uitgezonden?
Ja, maar zag alleen die van Adaro op lsdb staan.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
G
Kwisniks wrote:Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
Ik doe juist nooit equalizers. Die vervormen het geluid namelijk, en zou een track van zichzelf niet goed moeten klinken zonder EQ?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik gebruik op mijn iPod in ieder geval Latin, vind ik zelf het fijnste klinken. Klinkt voor mijn gevoel wat voller.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
KSwoosh wrote:
Kwisniks wrote:Wat is nou de ideale instelling voor de Equalizer van iTunes, voor Hardstyle? Dance, Loudness, Elektronisch of misschien iemand een goede handmatige instelling?
Ik doe juist nooit equalizers. Die vervormen het geluid namelijk, en zou een track van zichzelf niet goed moeten klinken zonder EQ?
Dit dus.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Draidy wrote:
KSwoosh wrote:
Dit dus.
Ja heb 'm zelf ook gewoon altijd uit gehad maar ik zat net wat te klikken in iTunes en toen kwam ik dit tegen. Ik vroeg me gelijk af of er een ideale instelling was, maargoed. Bedankt :)