Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Oke, ik vind zelf een equalizer overbodig. Maar het kan dat jij het fijn vind. Dan is er nog geen ideale, want iedereen heeft een andere voorkeur etc. Dus ik zou gewoon wat uitproberen enzo.
G
Kwisniks wrote:Ja heb 'm zelf ook gewoon altijd uit gehad maar ik zat net wat te klikken in iTunes en toen kwam ik dit tegen. Ik vroeg me gelijk af of er een ideale instelling was, maargoed. Bedankt :)
Ja misschien zijn er ook wel goede equalizers, maar dat hangt af van wat je zelf mooi vindt I guess.
Maar mijn voorkeur gaat dan nog eerde ruit naar een goede speakerset waarbij je bijv de bass harder of zachter kan zetten ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Maar als je bijv met een koptelefoon luistert dan kan het wel handig zijn.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Weet iemand of het aankomende album van The Machine naast digitaal ook in tastbare vorm wordt gereleased?
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Zou iemand de setjes Technoboy vs. Pavo @ Hard Bass 2004 en Pila vs. A*S*Y*S @ Qlubtempo 2005 opnieuw kunnen uploaden?

en dit:
decoupeerzaag wrote:Waarom is er na 2009 niks meer uitgebracht door Tommy Pulse of überhaupt door Bas Tichelaar zelf? En waarom zijn er in 2008 geen tracks van hem uitgekomen?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Joykill wrote:Weet iemand of het aankomende album van The Machine naast digitaal ook in tastbare vorm wordt gereleased?
Ik hoop van wel alleen het is volgens mij nergens bevestigd dat het wel of niet fysiek komt
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
decoupeerzaag wrote:Zou iemand de setjes Technoboy vs. Pavo @ Hard Bass 2004 en Pila vs. A*S*Y*S @ Qlubtempo 2005 opnieuw kunnen uploaden?

en dit:
decoupeerzaag wrote:Waarom is er na 2009 niks meer uitgebracht door Tommy Pulse of überhaupt door Bas Tichelaar zelf? En waarom zijn er in 2008 geen tracks van hem uitgekomen?
http://www66.zippyshare.com/v/52327252/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/86922462/file.html

Tommy Pulse heeft net een release uitgebracht, weliswaar anders dan we van hem gewend zijn maar toch.. Je kan hem eventueel even een bericht sturen op Facebook oid.
http://www.discogs.com/Tommy-Pulse-Get- ... se/3572227

Daarnaast heeft hij nog een remix contest van The Answer lopen.. ;)
D
Hardtraxxer
171 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Edwinn wrote:
decoupeerzaag wrote:Zou iemand de setjes Technoboy vs. Pavo @ Hard Bass 2004 en Pila vs. A*S*Y*S @ Qlubtempo 2005 opnieuw kunnen uploaden?

en dit:
http://www66.zippyshare.com/v/52327252/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/86922462/file.html

Tommy Pulse heeft net een release uitgebracht, weliswaar anders dan we van hem gewend zijn maar toch.. Je kan hem eventueel even een bericht sturen op Facebook oid.
http://www.discogs.com/Tommy-Pulse-Get- ... se/3572227

Daarnaast heeft hij nog een remix contest van The Answer lopen.. ;)
Bedankt voor het uploaden :worship:

En dat van Tommy Pulse is inderdaad nogal anders ja, hopen dat het gewoon een "uitstapje" is naar een ander genre. Maar anders hebben we altijd zijn oudere platen nog ;)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wie weet waar D-Block & S-Te-Fan & Let Me Tell You op gereleased is, en of het ook een cataloq en artwork heeft. Op Discogs kan ik helemaal niks vinden..
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ritsurt wrote:Wie weet waar D-Block & S-Te-Fan & Let Me Tell You op gereleased is, en of het ook een cataloq en artwork heeft. Op Discogs kan ik helemaal niks vinden..
is een free release geweest dus daar is geen artwork of cat id van. gewoon een mp3tje dus.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ok Thanks,

Dan nog een hier.

Is : Angerfist & Outblast Ft. Crucifier - Triple Vision niet een gewoon : Angerfist - Radical (Dominator 2009 Anthem)? De intro is wel iets anders volgens mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ik heb dat nummer ook maar dan staat er achter (Live at MOH) dus mischien dat dat het verschil is ofso? Samen met een paar kleine aanpassingen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Draidy wrote:Oke, ik vind zelf een equalizer overbodig. Maar het kan dat jij het fijn vind. Dan is er nog geen ideale, want iedereen heeft een andere voorkeur etc. Dus ik zou gewoon wat uitproberen enzo.
Even kleine aanvulling die niet veel mensen weten: EQ van je iPone/iPod slokt best veel batterij.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Dat wist ik idd nog niet.
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Kan iemand mij helpen. Ik ben op zoek naar de Fusion 100th Anniversary Mix. Ik heb hem gehad, maar mijn pc is gecrashed.
Dus die ben ik helaas kwijt.. :cry:

Alvast Bedankt..
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Misschien ben ik wel slecht in zoeken, maar op welke release staat Abject - The First Cut?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
MacMichael wrote:Misschien ben ik wel slecht in zoeken, maar op welke release staat Abject - The First Cut?
Was een Frontliner release, SCAN 046 The First Cut / Greenhouse
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Steffnov wrote:
MacMichael wrote:Misschien ben ik wel slecht in zoeken, maar op welke release staat Abject - The First Cut?
Dat is niet hetzelfde nummer denk ik (tenzij Michael die dan wel bedoelt natuurlijk). Aangezien er ook nummers op Youtube staan die Abject - The First Cut heten en waar het ook een ander nummer betreft.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ik bedoel inderdaad deze:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
MacMichael wrote:Ik bedoel inderdaad deze:
View on YouTube
Wat het is weet ik niet...maar wat ik wel weer is dat die 165 BPM is, en dus no way Hardstyle :lol:
G
Steffnov wrote:
Inderdaad, die was gewoon onder naam van Frontliner :)
Gebruikt hij Abject eigenlijk nog?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ff vraagje,
Welke website is betrouwbaar voor het kopen van kaarten voor decibel? vrienden van me willen nog mee, maar zijn te laat.
thnx
D
De enige die echt 100% betrouwbaar is, is b2s.nl. Rest is niet met 100% zekerheid te zeggen!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
iMark wrote:Ff vraagje,
Welke website is betrouwbaar voor het kopen van kaarten voor decibel? vrienden van me willen nog mee, maar zijn te laat.
thnx
Heb zelf 2 keer via een of andere site gedaan. Kan me zo gauw niet meer herinneren welke, maar is beide keren goed gegaan.
Maar 100% garantie is er nooit
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Geeft youtube de laatste tijd bij andere ook vaak een error. Als ik op de site wil gaan krijg ik iedere keer 500 Internal Server Error te zien.