Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Oke, ik vind zelf een equalizer overbodig. Maar het kan dat jij het fijn vind. Dan is er nog geen ideale, want iedereen heeft een andere voorkeur etc. Dus ik zou gewoon wat uitproberen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:15 

Kwisniks schreef:
Ja heb 'm zelf ook gewoon altijd uit gehad maar ik zat net wat te klikken in iTunes en toen kwam ik dit tegen. Ik vroeg me gelijk af of er een ideale instelling was, maargoed. Bedankt :)

Ja misschien zijn er ook wel goede equalizers, maar dat hangt af van wat je zelf mooi vindt I guess.
Maar mijn voorkeur gaat dan nog eerde ruit naar een goede speakerset waarbij je bijv de bass harder of zachter kan zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Maar als je bijv met een koptelefoon luistert dan kan het wel handig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 14:23 

Hardtraxx Addict

Weet iemand of het aankomende album van The Machine naast digitaal ook in tastbare vorm wordt gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 15:45 

Hardtraxxer

Zou iemand de setjes Technoboy vs. Pavo @ Hard Bass 2004 en Pila vs. A*S*Y*S @ Qlubtempo 2005 opnieuw kunnen uploaden?

en dit:
decoupeerzaag schreef:
Waarom is er na 2009 niks meer uitgebracht door Tommy Pulse of überhaupt door Bas Tichelaar zelf? En waarom zijn er in 2008 geen tracks van hem uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Weet iemand of het aankomende album van The Machine naast digitaal ook in tastbare vorm wordt gereleased?

Ik hoop van wel alleen het is volgens mij nergens bevestigd dat het wel of niet fysiek komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
Zou iemand de setjes Technoboy vs. Pavo @ Hard Bass 2004 en Pila vs. A*S*Y*S @ Qlubtempo 2005 opnieuw kunnen uploaden?

en dit:
decoupeerzaag schreef:
Waarom is er na 2009 niks meer uitgebracht door Tommy Pulse of überhaupt door Bas Tichelaar zelf? En waarom zijn er in 2008 geen tracks van hem uitgekomen?

http://www66.zippyshare.com/v/52327252/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/86922462/file.html

Tommy Pulse heeft net een release uitgebracht, weliswaar anders dan we van hem gewend zijn maar toch.. Je kan hem eventueel even een bericht sturen op Facebook oid.
http://www.discogs.com/Tommy-Pulse-Get- ... se/3572227

Daarnaast heeft hij nog een remix contest van The Answer lopen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:47 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
decoupeerzaag schreef:

en dit:
decoupeerzaag schreef:

http://www66.zippyshare.com/v/52327252/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/86922462/file.html

Tommy Pulse heeft net een release uitgebracht, weliswaar anders dan we van hem gewend zijn maar toch.. Je kan hem eventueel even een bericht sturen op Facebook oid.
http://www.discogs.com/Tommy-Pulse-Get- ... se/3572227

Daarnaast heeft hij nog een remix contest van The Answer lopen.. ;)

Bedankt voor het uploaden :worship:

En dat van Tommy Pulse is inderdaad nogal anders ja, hopen dat het gewoon een "uitstapje" is naar een ander genre. Maar anders hebben we altijd zijn oudere platen nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:12 

Hardtraxx Addict

Wie weet waar D-Block & S-Te-Fan & Let Me Tell You op gereleased is, en of het ook een cataloq en artwork heeft. Op Discogs kan ik helemaal niks vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Wie weet waar D-Block & S-Te-Fan & Let Me Tell You op gereleased is, en of het ook een cataloq en artwork heeft. Op Discogs kan ik helemaal niks vinden..

is een free release geweest dus daar is geen artwork of cat id van. gewoon een mp3tje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:38 

Hardtraxx Addict

Ok Thanks,

Dan nog een hier.

Is : Angerfist & Outblast Ft. Crucifier - Triple Vision niet een gewoon : Angerfist - Radical (Dominator 2009 Anthem)? De intro is wel iets anders volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat nummer ook maar dan staat er achter (Live at MOH) dus mischien dat dat het verschil is ofso? Samen met een paar kleine aanpassingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:16 

Donateur

Draidy schreef:
Oke, ik vind zelf een equalizer overbodig. Maar het kan dat jij het fijn vind. Dan is er nog geen ideale, want iedereen heeft een andere voorkeur etc. Dus ik zou gewoon wat uitproberen enzo.

Even kleine aanvulling die niet veel mensen weten: EQ van je iPone/iPod slokt best veel batterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

Dat wist ik idd nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:09 

Hardtraxxer

Kan iemand mij helpen. Ik ben op zoek naar de Fusion 100th Anniversary Mix. Ik heb hem gehad, maar mijn pc is gecrashed.
Dus die ben ik helaas kwijt.. :cry:

Alvast Bedankt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:15 

Hardtraxx Addict

Misschien ben ik wel slecht in zoeken, maar op welke release staat Abject - The First Cut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Misschien ben ik wel slecht in zoeken, maar op welke release staat Abject - The First Cut?

Was een Frontliner release, SCAN 046 The First Cut / Greenhouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
MacMichael schreef:

Dat is niet hetzelfde nummer denk ik (tenzij Michael die dan wel bedoelt natuurlijk). Aangezien er ook nummers op Youtube staan die Abject - The First Cut heten en waar het ook een ander nummer betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:29 

Hardtraxx Addict

Ik bedoel inderdaad deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Ik bedoel inderdaad deze:

Wat het is weet ik niet...maar wat ik wel weer is dat die 165 BPM is, en dus no way Hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:29 

Steffnov schreef:
MacMichael schreef:

Inderdaad, die was gewoon onder naam van Frontliner :)
Gebruikt hij Abject eigenlijk nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ff vraagje,
Welke website is betrouwbaar voor het kopen van kaarten voor decibel? vrienden van me willen nog mee, maar zijn te laat.
thnx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:54 

De enige die echt 100% betrouwbaar is, is b2s.nl. Rest is niet met 100% zekerheid te zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ff vraagje,
Welke website is betrouwbaar voor het kopen van kaarten voor decibel? vrienden van me willen nog mee, maar zijn te laat.
thnx

Heb zelf 2 keer via een of andere site gedaan. Kan me zo gauw niet meer herinneren welke, maar is beide keren goed gegaan.
Maar 100% garantie is er nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:33 

Hardtraxx Addict

Geeft youtube de laatste tijd bij andere ook vaak een error. Als ik op de site wil gaan krijg ik iedere keer 500 Internal Server Error te zien.
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen