dj distortionz
is dat je vraag?DaveAndReventon wrote:dj distortionz
is dat je vraag?DaveAndReventon wrote:dj distortionz
AniThing wrote:is dat je vraag?DaveAndReventon wrote:dj distortionz
duidelijkste vraag van de week!teupie wrote:k weet niet zeker of dit de plek is, maar de mid intro van wild ones(wildstylez bootleg), daar zit een geluid in waar deze in een ander nummer meer wordt uitgewerkt. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar hoop dat iemand er iets in herkent!!!??
Danku danku, het stoort me gewoon onwijs dat ik er niet op kan komen, en de vraag beter formuleren? tja ken niet al die termen uit mn hoofdKSwoosh wrote:duidelijkste vraag van de week!teupie wrote:k weet niet zeker of dit de plek is, maar de mid intro van wild ones(wildstylez bootleg), daar zit een geluid in waar deze in een ander nummer meer wordt uitgewerkt. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar hoop dat iemand er iets in herkent!!!??
Fruity LoopsDakpan wrote:Wat is een goed programma voor mashups maken?
oooh vetDakpan wrote:Wacht dan wel even op de volgende les. Heb keuzevak Sounddesign en eindonderdeel bestaat uit tentamen en zelf iets met muziek doen, dus dacht doe een mashup.
Dan volg ik graag die lessen ookG1LL wrote:oooh vetDakpan wrote:Wacht dan wel even op de volgende les. Heb keuzevak Sounddesign en eindonderdeel bestaat uit tentamen en zelf iets met muziek doen, dus dacht doe een mashup.. SMH hier op 't forum kan je d'r vast ook wel wat over leren =D
Daar hebben we er al genoeg van, Headhunterz, Wildstylez, en al die nieuwe tegenwoordig met hun z aan het einde.. Wees eens creatiefDaveAndReventon wrote:dj distortionz
Banaanslak wrote:[VDK] DJ BanaanzlaQ DJ [100%HCNL]
Nando wrote:Banaanslak wrote:[VDK] DJDJ [100%HCNL]Spoiler
BanaanzlaQ
Ik heb voor de Time / Done mashup Adobe Audition gebruikt. Vond het op veel gebieden heel handig werken, maar het schiet wel wat tekort in het kunnen gebruiken van analyzers voor de afmix e.d.Dakpan wrote:Wat is een goed programma voor mashups maken?
Ableton live.Dakpan wrote:Wat is een goed programma voor mashups maken?