Het is de man in mijn avatar, dus dat hoorde ik wel te weten 
En ik maar denken dat jij het zelf bent..Lyst wrote:Het is de man in mijn avatar, dus dat hoorde ik wel te weten
En ik maar denken dat jij het zelf bent..Lyst wrote:Het is de man in mijn avatar, dus dat hoorde ik wel te weten
roberttt wrote:En ik maar denken dat jij het zelf bent..Lyst wrote:Het is de man in mijn avatar, dus dat hoorde ik wel te weten
Dacht ik ook altijdroberttt wrote:En ik maar denken dat jij het zelf bent..Lyst wrote:Het is de man in mijn avatar, dus dat hoorde ik wel te weten
Nee, maar zou je natuurlijk wel kunnen maken als je denkt dat het mist!Intervention wrote:Is er een apart topic voor dj contests?
Geef je hem een nieuwe eigenaar, zodat ie wel up-to-date blijftKhadber wrote:Die is op het moment nou ook niet echt up 2 date.
Het is nog een maand joh :p Heb geduld, komen nog zat vette platen uit, gewoon laatste 2/3 weken stemmen. Komt vanzelf welMr Lellebel wrote:Wanneer komt er nieuws over de Fear FM top 100? Als die er uberhaupt komt.
Deze week wordt het gelanceerdSteffnov wrote:Het is nog een maand joh :p Heb geduld, komen nog zat vette platen uit, gewoon laatste 2/3 weken stemmen. Komt vanzelf welMr Lellebel wrote:Wanneer komt er nieuws over de Fear FM top 100? Als die er uberhaupt komt.
Ja het ging zozeer niet om het stemmen hoorSteffnov wrote:Het is nog een maand joh :p Heb geduld, komen nog zat vette platen uit, gewoon laatste 2/3 weken stemmen. Komt vanzelf welMr Lellebel wrote:Wanneer komt er nieuws over de Fear FM top 100? Als die er uberhaupt komt.
Oke bedanktNego wrote:Deze week wordt het gelanceerd
Heb het daar even neer gezet, bedankt!Project 141 wrote:Ik weet het niet, maar misschien kijken hier meer mensen die er echt verstand van hebben:
Problemen/Hulp met DJ gear topic (page 62)
Goed idee iemand die dat wil doen?roberttt wrote:Geef je hem een nieuwe eigenaar, zodat ie wel up-to-date blijftKhadber wrote:Die is op het moment nou ook niet echt up 2 date.

Advertorial = advertisement + editorial (dacht ik). Oftewel, reclame vermomd als artikel. Zal dus betaald zijn ja.TiMOTHYb wrote:Waarom die 'Advertorial' boven elk subforum. Is daar voor betaald of is dat een bekende ofzo?
Line-up werd toen bekend gemaakt met X-Qlusive btw.patrickjeb wrote:Vorig jaar was het bericht in het 'Feest-topic' geplaatst op 23-12-2010, dus zeg maar eind van het jaar