Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Festuca wrote:Weet iemand waar die vocals van Max Enforcer & Waverider - Dilemma weg komen?
Hier

FlashForward dus. Look up there next time :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Steffnov wrote:
Festuca wrote:Weet iemand waar die vocals van Max Enforcer & Waverider - Dilemma weg komen?
Hier

Niet wat ik bedoelde, ik bedoel de film ofzo
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Festuca wrote:
Steffnov wrote:
Hier

Niet wat ik bedoelde, ik bedoel de film ofzo
FlasForward is een serie. Begon sterk, maar werd na een tijdje saai.
Artiest
last seen May 2026
Oooh zoo hahah thx
A
Betekent een preview automatisch dat de track te koop is? Of verschilt t per artiest/label enzo?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Anonymous wrote:Betekent een preview automatisch dat de track te koop is? Of verschilt t per artiest/label enzo?
Een preview is, zoals het woord al doet vermoeden, een stuk van een track die full uit gaat komen.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Anonymous wrote:Betekent een preview automatisch dat de track te koop is? Of verschilt t per artiest/label enzo?
Vaak juist niet. Kijk maar naar bijvoorbeeld Traxtorm, de nieuwe Amnesys release staat al een maand als preview online, maar hij komt pas in februari...
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zoek plaatjes a la Keep it Coming (2006-2009, die periode ongeveer), iemand tips?
Artiest
last seen May 2026
Omdat ik een release heb bij Bazz Implants mag ik dan m'n tracks in het nieuwe tracks/gratis zetten? :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Festuca wrote:Omdat ik een release heb bij Bazz Implants mag ik dan m'n tracks in het nieuwe tracks/gratis zetten? :)
Nope. Jij niet
Artiest
last seen May 2026
:)
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
PierrePruuk wrote:Zoek plaatjes a la Keep it Coming (2006-2009, die periode ongeveer), iemand tips?
http://www.discogs.com/explore?genre=El ... =year_desc
T
Donateur
3777 posts member since 2009
hallo,

Ik heb twee vragen.
Ik heb nu van die geluid isolerende platen gehaald. alleen waar kan ik die het beste mee op de muur plakken?
dit omdat die achterkant zo glad is. Image

En nu wil ik een set op Youtube zetten en wil d`r een leuk clippie/video (of hoe zoiets ook heet) van maken.
zoals deze hier onder bijvoorbeeld: of ook al zijn het van die bewegende geluidsgolven.
View on YouTube

Hoor het wel.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
The-Znayzer wrote:hallo,

Ik heb twee vragen.
Ik heb nu van die geluid isolerende platen gehaald. alleen waar kan ik die het beste mee op de muur plakken?
dit omdat die achterkant zo glad is. Image

En nu wil ik een set op Youtube zetten en wil d`r een leuk clippie/video (of hoe zoiets ook heet) van maken.
zoals deze hier onder bijvoorbeeld: of ook al zijn het van die bewegende geluidsgolven.
View on YouTube

Hoor het wel.
Ik denk dat je ze 't beste kan vast-kitten.

http://www.bison.nl/nl-nl/
T
Donateur
Thnx, zat ik zelf idd ook al aan te denken.

iemand een idee met wat voor programma je zoiets maakt als hier boven. (YT video)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Adobe After Effects
T
Donateur
PierrePruuk wrote:Adobe After Effects
Bedankt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Waneer komt er overzichtelijk topic voor dj contests?..zou het graag zelf doen maar daar heb absoluut geen tijd voor
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Waarom staat de set van Thera @ Loudness nog niet online en die andere 2 wel >.<
D
Hij staat er wel!
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 44 minutes ago
Dysphoria wrote:Hij staat er wel!
kijk eens goed naar de reactie datum en de datum van de set
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Niet op reageren, is iemand die aandacht wil hebben. Van die mensen die denken dat ze stoer zijn om overal bijdehand op in te gaan en reacties uit te lokken. :yawn:
D
Haha, gekkie.
D
Welk programma is het beste/ handigst als je het enkel gaat gebruiken om een track qua lengte wat in te korten? Audacity of zijn er betere alternatieven?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Dysphoria wrote:Welk programma is het beste/ handigst als je het enkel gaat gebruiken om een track qua lengte wat in te korten? Audacity of zijn er betere alternatieven?
Met Audacity is het ontzettend makkelijk, dus zou het gewoon bij die houden.