Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:12 

Hardtraxx Elite

Bedankt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 08:28 

Mr Lellebel schreef:
D-Ruz schreef:
Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?

Uit de film: Swat 2

FOUT

Uit het spel, Swat 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:14 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Mr Lellebel schreef:
D-Ruz schreef:
Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?

Uit de film: Swat 2

FOUT

Uit het spel, Swat 2 ;)

My mistake ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:48 

Bierkoning

Gaat er nog wat gebeuren met die Style Dropping Remix? Die is nou al bijna een jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:19 

Donateur

Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!

Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:36 

Donateur

Khadber schreef:
frankhardenberg schreef:
Racisme!

Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.

ik wil ook wel een mooi stukje schrijven voor Radical Redemption hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:50 

Hardtraxxer

Brennan Heart & Rico - Send me an angel - Weet iemand als die ooit nog released gaat worden? (waarschijnlijk als free dan) kwam hem laatst weer een keer tegen, toch wel benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:04 

Hardtraxx Elite

Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is :thumbup:

Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt he ;) Maar op zich kan iedereen met een beetje oefening via Virtual DJ oid ver komen. Zou er zelf wel af en toe kijken voor een leuk hardcore lijstje, dat wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:11 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt he ;) Maar op zich kan iedereen met een beetje oefening via Virtual DJ oid ver komen. Zou er zelf wel af en toe kijken voor een leuk hardcore lijstje, dat wel :thumbup:

Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??

DJ's corner lijkt mij het meest logisch :P daar is hij toch voor gemaakt he. Maar goed, dan moet wel duidelijk gemaakt worden dat mensen niet 10 sets in 2 paginas willen gooien, niet overhaast gaan reageren als niemand hem binnen een uur wil doen, en of variatie in de volgorde toegestaan is, als dit de set beter zou maken. Ook moeten tracks beschikbaar kunnen worden gesteld door de belanghebbende, mocht de DJ bepaalde tracks niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 15:46 

Hardtraxx Elite

Ik ga dit topic even proberen op te stellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 17:46 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:

Tof idee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

leuk idee hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
Traktor tript 'm een beetje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

150.04
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:46 

Bierkoning

Pommer schreef:
Gaat er nog wat gebeuren met die Style Dropping Remix? Die is nou al bijna een jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 00:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Grozny schreef:

150.04

Danku ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 01:30 

Hardtraxxer

Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 01:35 

Hardtraxx Addict

lenniiii schreef:
Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?

Voor die tijd heeft ie toch een paar GRUWELIJKE platen eruit geperst... denk dat ie weer op zoek is naar nieuwe vette dingen. Geef 't wat tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 01:39 

Hardtraxx Addict

Op welke In Qontrol stond op de 2e hardstyle zaal (niet de main dus) een DJ die een hele rare act had met een zwaard enzo, en hoe heette hij ookweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 10:16 

Aan het typen...

Klinkt als ultraform @ In Qontrol 2008 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 10:28 

Hardtraxx Veteran

Is er een apart topic voor dj contests?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 10:29 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Klinkt als ultraform @ In Qontrol 2008 ^^

Thankyou!
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 555  Volgende