Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Bedankt :clap:
S
Mr Lellebel wrote:
D-Ruz wrote:Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?
Uit de film: Swat 2

FOUT

Uit het spel, Swat 2 ;)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
stefaneke wrote:
Mr Lellebel wrote:
D-Ruz wrote:Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?
Uit de film: Swat 2

FOUT

Uit het spel, Swat 2 ;)
My mistake ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Gaat er nog wat gebeuren met die Style Dropping Remix? Die is nou al bijna een jaar oud.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
frankhardenberg wrote:Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Khadber wrote:
frankhardenberg wrote:Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.
ik wil ook wel een mooi stukje schrijven voor Radical Redemption hoor!
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Brennan Heart & Rico - Send me an angel - Weet iemand als die ooit nog released gaat worden? (waarschijnlijk als free dan) kwam hem laatst weer een keer tegen, toch wel benieuwd..
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is :thumbup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is :thumbup:
Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt he ;) Maar op zich kan iedereen met een beetje oefening via Virtual DJ oid ver komen. Zou er zelf wel af en toe kijken voor een leuk hardcore lijstje, dat wel :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Steffnov wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is :thumbup:
Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt he ;) Maar op zich kan iedereen met een beetje oefening via Virtual DJ oid ver komen. Zou er zelf wel af en toe kijken voor een leuk hardcore lijstje, dat wel :thumbup:
Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??
DJ's corner lijkt mij het meest logisch :P daar is hij toch voor gemaakt he. Maar goed, dan moet wel duidelijk gemaakt worden dat mensen niet 10 sets in 2 paginas willen gooien, niet overhaast gaan reageren als niemand hem binnen een uur wil doen, en of variatie in de volgorde toegestaan is, als dit de set beter zou maken. Ook moeten tracks beschikbaar kunnen worden gesteld door de belanghebbende, mocht de DJ bepaalde tracks niet hebben.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Ik ga dit topic even proberen op te stellen xd
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Tof idee ^^
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
leuk idee hoor :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
Traktor tript 'm een beetje >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Grozny wrote:Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
150.04
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Pommer wrote:Gaat er nog wat gebeuren met die Style Dropping Remix? Die is nou al bijna een jaar oud.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Steffnov wrote:
Grozny wrote:Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
150.04
Danku ;)
L
Hardtraxxer
169 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
lenniiii wrote:Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Voor die tijd heeft ie toch een paar GRUWELIJKE platen eruit geperst... denk dat ie weer op zoek is naar nieuwe vette dingen. Geef 't wat tijd!
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Op welke In Qontrol stond op de 2e hardstyle zaal (niet de main dus) een DJ die een hele rare act had met een zwaard enzo, en hoe heette hij ookweer?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Klinkt als ultraform @ In Qontrol 2008 ^^
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Is er een apart topic voor dj contests?
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2015
Lyst wrote:Klinkt als ultraform @ In Qontrol 2008 ^^