Bedankt 
Mr Lellebel wrote:Uit de film: Swat 2D-Ruz wrote:Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?
FOUT
Uit het spel, Swat 2
Mr Lellebel wrote:Uit de film: Swat 2D-Ruz wrote:Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?
My mistakestefaneke wrote:Mr Lellebel wrote:Uit de film: Swat 2D-Ruz wrote:Iemand enig idee waar de vocalen van 'Antifact - Path Of Righteousness' vandaan komen?
FOUT
Uit het spel, Swat 2
Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.frankhardenberg wrote:Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
ik wil ook wel een mooi stukje schrijven voor Radical Redemption hoor!Khadber wrote:Als Radical Redemption of Minus Is More een mooi stukje schrijft willen we het vast wel op de voorpagina zetten.frankhardenberg wrote:Waarom staat er wel dat Frontliner met een album komt en niet dat Radical Redemption met een album komt op de voorpagina?
Racisme!
Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt heSkiggyRapz18 wrote:Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is
Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??Steffnov wrote:Kunt hem altijd zelf beginnen, en kijken wat er van komt heSkiggyRapz18 wrote:Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee isMaar op zich kan iedereen met een beetje oefening via Virtual DJ oid ver komen. Zou er zelf wel af en toe kijken voor een leuk hardcore lijstje, dat wel
DJ's corner lijkt mij het meest logischSkiggyRapz18 wrote:Jaa idd tis misschien ook leuk voor de DJ zelf en wanneer mensen hier op Hardtraxx geen apperatuur of VDJ hebben en toch een setje naar eigen intresses willen hebben leek me dit wel een leuke optie... In welke rubriek zou hij moeten komen staan??
Tof ideeSkiggyRapz18 wrote:Had een klein ideetje voor een Topic waarbij mensen die geen DJ apperatuur hebben een tracklist kunnen maken deze kunnen posten en dat vervolgens een DJ deze lijst op pakt en deze voor hem maakt. Nu vroeg ik mezelf af of dit al bestaat en/of het een leuk idee is
150.04Grozny wrote:Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
Traktor tript 'm een beetje
Pommer wrote:Gaat er nog wat gebeuren met die Style Dropping Remix? Die is nou al bijna een jaar oud.
DankuSteffnov wrote:150.04Grozny wrote:Wat is de BPM van B-Front & Frontliner - Magic?
Traktor tript 'm een beetje
Voor die tijd heeft ie toch een paar GRUWELIJKE platen eruit geperst... denk dat ie weer op zoek is naar nieuwe vette dingen. Geef 't wat tijd!lenniiii wrote:Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?