Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 548, 549, 550, 551, 552, 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Let's Go!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
doe het


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren dus een nieuwe Sound Rush livestream. Allerlei bombarie dat ze weg gingen bij AOC en een nieuwe 'Destination' hadden. Maar vooralsnog zie ik weer een zelfde soort livestream als dat ze al eerder op locatie deden.
Weinig nieuws dus, iemand een idee wat die nieuwe weg zou moeten betekenen? Aangezien ze op DQ1 ook als Destination live staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gokje: album, afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen. Mogelijk een eigen label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 20:53 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen.


En aftershock dan? Februari was z’n laatste release, en genoeg onuitgebrachte tracks in z’n sets. Hij zal dan ook met een album komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen


Atmozfears heeft het te druk gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Khadber schreef:
afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen


Atmozfears heeft het te druk gehad?

Want hij ghost voor de gebroeders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Khadber schreef:
afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen


Atmozfears heeft het te druk gehad?

Want hij ghost voor de gebroeders?


Nee denk niet dat Atmozfears alles voor ze voorkauwt; qua arrangement (melodieën) hebben de broeders wel een eigen identiteit, maar qua sounds hoor je toch snel Atmozfears erdoorheen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees steeds vaker dat ticketswap een loterij is.
Maar hoe doe je daar aan mee?
Ik kan nergens vinden hoe je een gezocht advertentie maakt.

Ik heb nu wel alerts aanstaan maar dan krijg ik steeds meldingen van dat er een ticket
Word aangeboden. Als je er dan op klikt zie je dat je te laat bent en dat die al verkocht is.

Dit is denk ik niet de manier om met die loterij mee te doen, maar hoe dan wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://help.ticketswap.com/nl/articles ... ij-inhoudt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2023 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
https://help.ticketswap.com/nl/articles/5123978-ik-wil-weten-wat-de-loterij-inhoudt


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie veel mensen die een huisje boeken voor DefQon. Dat willen wij volgend jaar ook gaan doen omdat wij 4 dagen in een tent niet meer zien zitten.

Hoe boeken jullie deze? En vanaf wanneer kan dit? Heb hier nul ervaring mee namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weet iemand hoe ik bij een URL mijn eigen tekst kan zetten bij de link. ik had geprobeerd een pagina te vinden waar dit wordt uitgelegd. maar krijg dit niet gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVA schreef:
weet iemand hoe ik bij een URL mijn eigen tekst kan zetten bij de link. ik had geprobeerd een pagina te vinden waar dit wordt uitgelegd. maar krijg dit niet gevonden.



Bedoel je dit?

Zoja, even quoten en je kan zien hoe het werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

DVA schreef:
weet iemand hoe ik bij een URL mijn eigen tekst kan zetten bij de link. ik had geprobeerd een pagina te vinden waar dit wordt uitgelegd. maar krijg dit niet gevonden.


Ik denk dat je bedoelt hoe je een hyperlink moet maken?
Zoals hierboven als Martin Waus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gezien je posts in de releases sectie gaat het eerder om het embedded van youtube videos.

daar doe je dit:
[youtube][/youtube]

en dan de youtube link ertussen. je kan ook een van mn posts in je topics quoten om te zien hoe dat moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.


Dit wil ik zelf ook wel graag weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn naam is haas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mijn naam is haas.

ok Gunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 20:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 21:13 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.

Elektrum, Qlimax, Reverze?
Of te Raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Remi schreef:
Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.


:yes:


ssssst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Remi schreef:
Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.


:yes:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie bedoelen natuurlijk carnaval hé.
Vorige  1 ... 548, 549, 550, 551, 552, 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen