Let's Go!!
Last edited by ErikZ on 16 Jun 2023 10:45, edited 1 time in total.
En aftershock dan? Februari was z’n laatste release, en genoeg onuitgebrachte tracks in z’n sets. Hij zal dan ook met een album komen?Khadber wrote:afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen.
Atmozfears heeft het te druk gehad?Khadber wrote:afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen
Want hij ghost voor de gebroeders?Mark With A Tarrel wrote:Atmozfears heeft het te druk gehad?Khadber wrote:afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen
Nee denk niet dat Atmozfears alles voor ze voorkauwt; qua arrangement (melodieën) hebben de broeders wel een eigen identiteit, maar qua sounds hoor je toch snel Atmozfears erdoorheen imo.Nuracore wrote:Want hij ghost voor de gebroeders?Mark With A Tarrel wrote:Atmozfears heeft het te druk gehad?Khadber wrote:afgelopen tijd is er weinig van SR uitgekomen
Norther66 wrote:https://help.ticketswap.com/nl/articles/5123978-ik-wil-weten-wat-de-loterij-inhoudt
DVA wrote:weet iemand hoe ik bij een URL mijn eigen tekst kan zetten bij de link. ik had geprobeerd een pagina te vinden waar dit wordt uitgelegd. maar krijg dit niet gevonden.
Ik denk dat je bedoelt hoe je een hyperlink moet maken?DVA wrote:weet iemand hoe ik bij een URL mijn eigen tekst kan zetten bij de link. ik had geprobeerd een pagina te vinden waar dit wordt uitgelegd. maar krijg dit niet gevonden.
Dit wil ik zelf ook wel graag wetenRemi wrote:Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.
ok GunterMark With A Tarrel wrote:Mijn naam is haas.
Remi wrote:Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Voor zover ik weet is het uitsluitend raw wat de klok staat en moeten we wachten tot de festivals weer op gang komen.
Elektrum, Qlimax, Reverze?Remi wrote:Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
ssssstJay Reeve wrote:Remi wrote:Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?
Jay Reeve wrote:Remi wrote:Is er eigenlijk in de periode oktober - april (laten we zeggen: tot Rebirth) iets van een euforisch feest / festival te bezoeken, van een beetje fatsoenlijke omvang met A-artiesten, bij voorkeur met dagtijden?