ze heeft ook een aardig paartje stootkussens hangen aan de foto's te zienNorther66 wrote:Zij is ook de vrouw vanDonnyD wrote:Het lijkt een project van Partyraiser aan de collabs en vs. op de line-up te zien..als ik het goed heb begrepen
Active topics in Algemeen
Moderators
Verkeerdetopicsorryhoopdatjullienietbooszijn
Ik zie dat er helemaal geen forum is aangemaakt voor de Minus Is More labelnight van afgelopen zaterdag
Nog iemand geweest van hier? Ben wel benieuwd hoe het was 
Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?
-
J
our escape is als free weggegeven door S-dee alleenNuracore wrote:Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?
View on SoundCloud
de rest geen idee
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Rest is uitgelekt, maar Atmozfears hoopte juist dat iemand m zou uitlekken zei hij in zijn stream chat volgens mij. DusNuracore wrote:Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Klopt, omdat hij het niet mocht weggeven zei hij. Dus uitlekken was de enige manier waarop mensen zonder USB de tracks konden luisteren, en hij hoopte dat het uiteindelijk geleakt zou worden. Klinkt krom dat het niet mocht, tho?MYTZE wrote:Rest is uitgelekt, maar Atmozfears hoopte juist dat iemand m zou uitlekken zei hij in zijn stream chat volgens mij. DusNuracore wrote:Atmozfears was in 2016 ergens een keer zijn USB stick verloren met wat promo's zoals Atmozfears & S-Dee - Our Escape. Enig idee of Atmozfears met deze platen nog wat gaat doen?
Kan iemand mij de link doorsturen met wat mee te nemen op een weekend festival? 
Thanks!!Exterkate wrote:Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)Royvn_ wrote:Kan iemand mij de link doorsturen met wat mee te nemen op een weekend festival?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Maar toch worden zij geregeld geboekt... Heb hem nog letterlijk nooit op een line-up zien staan.Nuracore wrote:Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Als hij zich nou eens normaal gedraagt op social media zal ook wel meewerken. Plus zijn platen zijn nog vele malen minder populair (in Nederland) dan Spoontech releases.
Je ziet ze nou niet echt op de grootste evenementen staan toch ? Op de festival tentjes na ?Hard4Us wrote:Maar toch worden zij geregeld geboekt... Heb hem nog letterlijk nooit op een line-up zien staan.Nuracore wrote:Te weinig vraag naar en voor de grote markt niet interessant denk ik. Beetje zelfde verhaal als de spoontech heren.Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Dat is waar @Nura, maar dat hoeft ook niet imo, sommige van het label maken nu echt wel een groei door, en persoonlijk zie ik Mind Dimension en/of The Purge best een keer op de Red staan, bedoel als sommige andere er al staan... Desniettemin hoop ik toch dat Nutty T eens in Nederland staat, zal er ook vast mee te maken hebben dat ie niet bij een populair label zit.
Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Bedoelde inderdaad Team Red hahaJordy wrote:Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Is de volgorde van kleur niet altijd anders op Hardbass? Kan dus ook team Yellow, Green of BlueHard4Us wrote:Bedoelde inderdaad Team Red hahaJordy wrote:Op de Red zie ik niet snel gebeuren, of eigenlijk gewoon niet. Hooguit de Blue op Defqon. Of bedoel je Team Red op Hardbass?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
post1653377.html#p1653377Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Lees anders deze pagina even door, geeft de beste man zelf uitleg.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Thanks. Duidelijk!Makreel wrote:post1653377.html#p1653377Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Lees anders deze pagina even door, geeft de beste man zelf uitleg.
-
NArtiest
- 277 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Yea i'll be honest I don't get it either 13 years running the label and a lot of my producer friends like Pila, Trilok & Thera are surprised I've never DJed there. If it happens, it happens because my stuff has been played at Loudness, Defqon.1, Bass Academy, Q-Dance Radio, Fresh FM and loads more in NL. A lot of promoters i've spoken to have said its a bit of a risk to book me because of the sound I produce though because its not mainstream enough.Hard4Us wrote:Waarschijnlijk een vrij voor de hand liggend antwoord, maar waarom wordt Nutty T nooit geboekt? Vind zijn muziek wel leip.
Then again, it is a more underground rougher sound I produce so I can understand.
I've setup a new hashtag on my Facebook page #nuttyt2djNL hahahahaha