Royvn_ wrote:Poster gemaakt voor een festival dat ik heb verzonnen op stage.. Natuurlijk moest ik daar ook een line up voor verzinnen

Wat vinden jullie van het ontwerp en van de line up?
Ik zou de afbeelding vervangen voor een eigen ontwerp/logo.. Dit komt echt over als een kopieren-plakken design van Google. Probeer ook creatievere fonts te gebruiken. Deze zijn redelijk overdone. ;-)
Daarnaast heb ik nu het gevoel dat de naam scheef staat. '29' start namelijk halverwege de tweede letter maar 'strand' eindigt gelijk aan de 'E' van Planet. Zou voor de duidelijkheid ook een leesteken tussen datum en locatie zetten. Het is voor het overzicht eigenlijk beter om bovenaan de naam van het festival te doen, dan logo/symbool, daaronder de line up (alles dezelfde grote, nu heeft de bovenste regel van de billing een verschil met de rest) en helemaal onderaan de datum + locatie.
Verder zou ik de billing nog eens doornemen.. Er staan nu populairdere artiesten onderaan.
PS. Kijk uit met dit soort dingen online te posten zonder 'in progress' watermerk erop. Dit kan z'n eigen leven gaan leiden. :-)