Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Heeft iemand een idee wie eigenlijk die vriendin van Headhunterz is? Ze komt al een poos zo vaag in beeld maar er is verder niets over te vinden.. Ben geen perv ofzo maar vind het wel bijzonder dat in deze tijd er nog niets over bekend is ^^


andere-muziek/headhunterz-waar-hij-nu-mee-bezig-is-t43416-625.html#p1628428

Have fun! :thumbup:

EDIT: Gadver Timothy, veel te traag internet hier op school :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de Noisecontrollers top 100 aanstaan momenteel, maar zie veel tracks van SMD en Willieams Syndrome in de tracklist staan. Zijn dat aliassen van Noisecontrollers of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Ik heb de Noisecontrollers top 100 aanstaan momenteel, maar zie veel tracks van SMD en Willieams Syndrome in de tracklist staan. Zijn dat aliassen van Noisecontrollers of?


Uw antwoord is te vinden op deze pagina https://www.discogs.com/artist/530014-Bas-Oskam
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merci!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb een aantal vragen over het organiseren van een feest.
Wie heeft daar een beetje ervaring mee en kan ik contacten om het een en ander te vragen? Met artiesten boeken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 20:54 
 
Hardtraxxer

Heeft er iemand ervaring met de Numark NV?

Edit: Laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 12:21 
 
Hardtraxxer

Is er nog wat informatie gekomen over de collab van Degos & Re-Done met Delete?
De heren zaten ergens rond april 2016 in de studio samen, maar beiden artiesten zijn nu weg bij Theracords. Dus iemand die hier iets over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdienen artiesten/labels geld door Spotify? (aan de hand van aantal keer geluisterd bijvoorbeeld?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als het goed is worden er vanuit spotify royalties aan labels/artiesten betaald, echter hoe dat precies zit is mezelf onduidelijk, lees er regelmatig over bij nu.nl

Hier kan je wellicht wat uithalen: https://www.spotifyartists.com/spotify-explained/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 11:47 
 
Hardtraxxer

Waarom hadden Fusion releases altijd "-5" achter het catalog nummer?
Zoals Donkey Rollers - Motherf*ck (FUSION001-5)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was een soort codering die Fusion gebruikte om duidelijk te maken dat het een 12 inch vinyl release was. Net zoals sommige labels tegenwoordig een (iets) andere CatID gebruiken om CD's aan te duiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 14:25 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk werd/wordt dat bij heel veel (non-hardstyle)labels gedaan. -5 voor vinyl inderdaad, -6 voor web en -3 voor cd(single/maxi).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nmgn schreef:
Eigenlijk werd/wordt dat bij heel veel (non-hardstyle)labels gedaan. -5 voor vinyl inderdaad, -6 voor web en -3 voor cd(single/maxi).


Is wel redelijk ouderwets. Tegenwoordig zie je ook nog wel eens onderscheid tussen digitale / vinyl / cd releases in de cat ID's. Vaak gewoon een D aan het eind voor digitale uitvoeringen, of CD/LP voor albums (ook wel eens CDD, DA of CDDA voor digitale albums... of gewoon CD/LP blijven gebruiken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 08:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
:(

Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.

Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.


Ben benieuwd naar het verhaal hier achter


Ben bereid hier zelf wel wat dieper op in te gaan, mocht daar interesse in zijn. Maar dit is niet het topic daarvoor dus ik laat aan de mods wel over hoe of wat. Er zijn in ieder geval zaken die ik wel wil delen of waar ik vragen over wil beantwoorden m.b.t. de wereld achter de schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat de eerste vraag dan maar zijn: Robin, waarom is je "dream geshattered"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag 1: En als je van te voren had geweten wat je nu had geweten, had je dan andere keuzes gemaakt? Of ben je vooral erg blij met de kansen die je gekregen hebt op veel grote podia?

Lijkt me een lastig dilemma, 2 jaar lang veel grote boekingen en dan plotseling niet meer :(

Vraag 2:
Loopt er op het moment nog iets qua labels/managements waar je nog hoop uit kunt putten ? Lijkt me toch dat iemand als jij de labels voor het uitzoeken zou moeten hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 20:49 
 
Artiest

Zamble schreef:
Laat de eerste vraag dan maar zijn: Robin, waarom is je "dream geshattered"?


Mijn dream is niet zozeer geshattered.
Ik heb altijd een aantal doelen gehad als producer en DJ en eentje daarvan (zal ik zeker niet ontkennen) heb ik laten vallen door het lachwekkende politieke spelletje dat er gespeeld wordt achter de schermen. Ik had altijd een stage op het oog waar ik wilde staan en die stage heeft voor mij, dankzij al die zaken, gewoon amper waarde meer. Dus die heb ik simpelweg geschrapt uit m'n lijstje van goals en "must achieves".

Ook heb ik gezegd in het rijtje Noisecontrollers, Ran-D etc. te willen staan. Technische perfectie bereiken zoals zij dat doen is een enorme drijfveer geweest. En eerlijk gezegd zie ik nu gewoon in de hardstyle wereld dat technisch goed klinkende muziek van 0.0 belang is voor de mensen. Er komt echt absolute herrie uit dat enorm populair is, maar op geen enkele wijze de term "muziek" mag dragen wat mij betreft. En voor iemand als ik is dat simpelweg frustrerend. Ik ben altijd bezig met mezelf verbeteren en proberen de juiste balans tussen energie en muzikaliteit te vinden. Dan komt er iemand die amper weet hoe een synthesizer werkt, die gooit 30 kilo distortion over een kick en wordt immens populair.

Doel nummer drie is heel simpel, mijn passie delen met anderen. Mensen die mij kennen weten hoeveel muziek voor mij betekent en weten hoeveel tijd en moeite ik stop in mijn tracks. Die passie die dooft niet snel en zal ook altijd wel blijven.

Rickzel schreef:
Vraag 1: En als je van te voren had geweten wat je nu had geweten, had je dan andere keuzes gemaakt? Of ben je vooral erg blij met de kansen die je gekregen hebt op veel grote podia?

Lijkt me een lastig dilemma, 2 jaar lang veel grote boekingen en dan plotseling niet meer :(

Vraag 2: Loopt er op het moment nog iets qua labels/managements waar je nog hoop uit kunt putten ? Lijkt me toch dat iemand als jij de labels voor het uitzoeken zou moeten hebben?


Vraag 1:
Goede vraag, aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Ik heb dankzij de beslissingen die ik heb gemaakt geweldige dingen meegemaakt die ik nooit zo vroeg in m'n carrière had verwacht. Super toffe mensen leren kennen (want het zijn niet allemaal nep mensen en kontenlikkers) en zieke stages mogen beklimmen. Daar ben ik natuurlijk super dankbaar voor. Maar zou ik diezelfde keuzes weer maken? Nee, ik denk uiteindelijk dat er bepaalde momenten zijn geweest in de afgelopen jaren dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt en dat die er toe hebben geleid dat ik sta waar ik nu sta. Dus als ik van tevoren niet zo naïef was geweest dan had ik 100% andere keuzes gemaakt.

Vraag 2:
Er lopen wel zaken ja zeker, hoop blijft er altijd wel. ;)


Ik wil delen wat er echt achter de schermen gebeurt. Hoe bepaalde mensen naar elkaar (en jouzelf) toe zijn zou je bijna omschrijven als pesten en er lopen gasten en vrouwen rond die denken God te zijn en vergeten daardoor gewoon mens te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ik wil delen wat er echt achter de schermen gebeurt. Hoe bepaalde mensen naar elkaar (en jouzelf) toe zijn zou je bijna omschrijven als pesten en er lopen gasten en vrouwen rond die denken God te zijn en vergeten daardoor gewoon mens te zijn.

Zonder namen te noemen, wil je wat voorbeelden geven? Moet ik het dan zoeken in afspraken die niet nagekomen worden? Wat bedoel je met 'pesten'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
. En eerlijk gezegd zie ik nu gewoon in de hardstyle wereld dat technisch goed klinkende muziek van 0.0 belang is voor de mensen


Maar is dit nu een fout van die mensen achter de schermen waar jij je aan irriteert of de mensen die van deze eenheidsworst blij worden.

Kijk ik snap dat er kwallen rondlopen in de scène achter de schermen maar dat zij gewoon iets uitmelken wat het publiek wil horen kan je ze toch ook niet kwalijk nemen. Uiteindelijk moet er poen komen en wil je overleven in de zee van ontelbare djs en producers.


By the way . Begrijp me niet verkeerd ik hou van de dark pact sound en kwaliteit maar laat ik ook proberen de andere kant van het verhaal te belichten. Vandaar de wat kritische noot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 08:39 
 
Artiest

wootum schreef:
Dark Pact schreef:
Ik wil delen wat er echt achter de schermen gebeurt. Hoe bepaalde mensen naar elkaar (en jouzelf) toe zijn zou je bijna omschrijven als pesten en er lopen gasten en vrouwen rond die denken God te zijn en vergeten daardoor gewoon mens te zijn.

Zonder namen te noemen, wil je wat voorbeelden geven? Moet ik het dan zoeken in afspraken die niet nagekomen worden? Wat bedoel je met 'pesten'?



Afspraken die niet nagekomen worden, beloftes die niet nagekomen worden. Ik heb zelfs een moment meegemaakt waar er in principe gewoon afpersing plaats vond.
Pesten vind ik zelf een sterk woord, maar het is even de simpele uitleg van wat er gebeurt. Mensen negeren terwijl je net een gesprek met ze start, buitensluiten. Ik heb bepaalde gasten letterlijk een DJ belachelijk horen maken achter diegene z'n rug om en dan als diegene er is is het lachen, gieren, brullen.
Dat is gewoon triest gedrag wat amper thuis hoort op een schoolplein, laat staan een miljoenen business als deze.

Ik wil erbij gezegd hebben dat het grootste gedeelte juist gedaan wordt door mensen die GEEN DJ zijn. Al heb ik wel meegemaakt dat een nieuwe, redelijk populaire, artiest gewoon tussen mijn vriendin en een andere DJ ging staan terwijl zij een gesprek hadden. En hijzelf vervolgens een gesprek aan ging met die DJ. Wat mij betreft heb je dan de sociale vaardigheden van een klomp.

RTM93 schreef:
Citaat:
. En eerlijk gezegd zie ik nu gewoon in de hardstyle wereld dat technisch goed klinkende muziek van 0.0 belang is voor de mensen


Maar is dit nu een fout van die mensen achter de schermen waar jij je aan irriteert of de mensen die van deze eenheidsworst blij worden.

Kijk ik snap dat er kwallen rondlopen in de scène achter de schermen maar dat zij gewoon iets uitmelken wat het publiek wil horen kan je ze toch ook niet kwalijk nemen. Uiteindelijk moet er poen komen en wil je overleven in de zee van ontelbare djs en producers.


By the way . Begrijp me niet verkeerd ik hou van de dark pact sound en kwaliteit maar laat ik ook proberen de andere kant van het verhaal te belichten. Vandaar de wat kritische noot.


Ten eerste is dat niet de fout van iemand, smaak is smaak en muziek veranderd en past aan, dat is zoals het is. Ik snap niet dat mensen het vet vinden, maar het is nu eenmaal wel zo.

Je moet gewoon geld verdienen, zakelijk is alles verantwoord. Als A verkoopt ga je mensen geen B geven, dus dat ben ik zeker met je eens. Dus je hoeft die andere kant niet te belichten, ik heb genoeg meegemaakt en mensen die mij kennen weten ook dat ik de nuchterheid zelve ben. Maar dat neemt niet weg dat er zaken gebeuren die ethisch onverantwoord zijn, op humaan vlak twijfelachtig en het randje van legaliteit hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi DP!

Redelijk in navolging op wat RTM al aankaartte. Ik begrijp op zich best dat dit op dit moment een struikelblok van jou blijkt. Echter, kom je dit niet in iedere (commerciële) branche tegen? In ieder bedrijf heb je dit soort volk en wellicht kun je ook niet tegen iedereen even eerlijk zijn. Laat staan bij bedrijven onderling. Iedere DJ is in principe een (directe) concurrent van elkaar. In mindere mate is het misschien mogelijk om samen projecten te doen (live acts, hostings) maar uiteindelijk wil iedereen mainstage DefQon of Qlimax staan. Dit ten koste van een concurrent. Persoonlijk afhankelijk dan hoe dit uitgespeeld wordt.

Zou in ieder geval blij zijn dat je in feite muzikaal gezien kunt doen wat je zelf wil. Er zijn zat mensen die in een bedrijf vastzitten waar ze dat nog niet eens kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 11:32 
 
Hardtraxxer

Hey Dark Pact,

Goed om te zien dat je hier zo open over bent. Ik was nog benieuwd naar een aantal dingen.

Dark Pact schreef:
Zamble schreef:
Mijn dream is niet zozeer geshattered.
Ik heb altijd een aantal doelen gehad als producer en DJ en eentje daarvan (zal ik zeker niet ontkennen) heb ik laten vallen door het lachwekkende politieke spelletje dat er gespeeld wordt achter de schermen. Ik had altijd een stage op het oog waar ik wilde staan en die stage heeft voor mij, dankzij al die zaken, gewoon amper waarde meer. Dus die heb ik simpelweg geschrapt uit m'n lijstje van goals en "must achieves".


Ik ben wel benieuwd wat dat doel precies was wat je voor ogen had. Want je hebt het afgelopen jaar toch op een paar mooie grote feesten mogen staan. Heb je zelf bedankt voor het bereiken van dit doel of wordt het je onmogelijk gemaakt door invloeden van buitenaf om dit ooit te bereiken? En zie je dat dit bij meer opkomende DJ's/producers gebeurd? Bespreken jullie dat wel eens met elkaar?


Rickzel schreef:

Maar zou ik diezelfde keuzes weer maken? Nee, ik denk uiteindelijk dat er bepaalde momenten zijn geweest in de afgelopen jaren dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt en dat die er toe hebben geleid dat ik sta waar ik nu sta. Dus als ik van tevoren niet zo naïef was geweest dan had ik 100% andere keuzes gemaakt.


Kun je voorbeelden geven van keuzes die niet in je voordeel hebben gewerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ik wil delen wat er echt achter de schermen gebeurt. Hoe bepaalde mensen naar elkaar (en jouzelf) toe zijn zou je bijna omschrijven als pesten en er lopen gasten en vrouwen rond die denken God te zijn en vergeten daardoor gewoon mens te zijn.


Niet elke artiest is even nuchter of bescheiden. Succes kan inderdaad veel met een persoon doen. Waarom dat soort gedrag niet gewoon negeren en bij dat soort mensen uit de buurt blijven? Zelf ook wel eens dingen meegemaakt die minstens merkwaardig te noemen zijn, maar ik kijk dan liever de andere kant op en praat met de mensen die wel een normaal gesprek kunnen voeren en normaal gedrag kunnen vertonen.

Dark Pact schreef:

Mijn dream is niet zozeer geshattered.
Ik heb altijd een aantal doelen gehad als producer en DJ en eentje daarvan (zal ik zeker niet ontkennen) heb ik laten vallen door het lachwekkende politieke spelletje dat er gespeeld wordt achter de schermen. Ik had altijd een stage op het oog waar ik wilde staan en die stage heeft voor mij, dankzij al die zaken, gewoon amper waarde meer. Dus die heb ik simpelweg geschrapt uit m'n lijstje van goals en "must achieves".

Ook heb ik gezegd in het rijtje Noisecontrollers, Ran-D etc. te willen staan. Technische perfectie bereiken zoals zij dat doen is een enorme drijfveer geweest. En eerlijk gezegd zie ik nu gewoon in de hardstyle wereld dat technisch goed klinkende muziek van 0.0 belang is voor de mensen. Er komt echt absolute herrie uit dat enorm populair is, maar op geen enkele wijze de term "muziek" mag dragen wat mij betreft. En voor iemand als ik is dat simpelweg frustrerend. Ik ben altijd bezig met mezelf verbeteren en proberen de juiste balans tussen energie en muzikaliteit te vinden. Dan komt er iemand die amper weet hoe een synthesizer werkt, die gooit 30 kilo distortion over een kick en wordt immens populair.


Ik ben het met je eens dat de grens tussen lawaai en muziek wel eens op word gezocht, maar Hardstyle is inmiddels al zo vaak veranderd en telkens is er weer een groep die automatisch afvalt. Mijn smaak ligt persoonlijk ook niet bij dat extreem rauwe en het wekt ook weleens frustraties op, maar uiteindelijk produceer ik voor mezelf en voor de mensen die mijn tracks vet vinden. Word het een succes, dan is het mooi meegenomen. Gebeurt dat niet, heb ik nog altijd veel plezier in het produceren en het ontdekken van nieuwe technieken en in het verbeteren van m'n producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee DP,
Ik heb ook nog een aantal vragen voor jou.
De eerste instantie ben ik wel benieuwd wat jij denkt wat de reden is voor mensen om zich zo als klootzakken te gedragen de manier waarop jij ze beschreven hebt. Voor de rest ben ik ook wel benieuwd, zonder namen te noemen ook (mag ook wel hoor xd ), wat voor mensen dit doen. Zijn dit mensen die zelf redelijk hoog staan in de hardstyle scene?

Als tweede:
Laatst postte jij op facebook een bericht met 'Should I go more RAW or More Melody' iets in die richting? Ook zei je dat je zojuist je hardste set ging draaien ofzo of je hardste nummer gemaakt had. Nu zeg je net eigenlijk dat je de kwaliteit van deze muziek niet hoogstaand vindt, dat is raw tegenwoordig ook niet meer, maar dat het wel heel populair is op 1 of andere manier. Zit je er misschien niet aan te denken om toch ook die richting op te gaan in de hoop misschien populair te blijven of meer populair te worden? Ik zou dat persoonlijk heel jammer vinden, want ik weet nu ook al dat je met die kwaliteitsloze bagger eigenlijk gewoon artiesten zoals die veel op gearbox zitten bedoelt.
Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen