Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Geeft hier, kort door de bocht, aan dat hij inderdaad een beetje klaar is met EDM.

"Drops in Hardstyle give me goosebumps"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf om te zien weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gaaf om te zien weer ^^


Dit. Benieuwd of hij nu ook weer iets hardstyle gaat maken dan als het zulke goosebumps geeft. Onder P1 of solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 14:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die rap van Timo :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 18:28 
 

OutsideSpacer schreef:


:lol: :lol: :lol:

hij is al wee weg ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
OutsideSpacer schreef:


:lol: :lol: :lol:

hij is al wee weg ook


Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 19:11 
 

ah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 11:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha held
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe lekker vies, held hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 09:51 
 
Hardtraxx Elite

Goderdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heftige vlog dit keer. Goed dat het 'negatieve' ook een keer in het daglicht word gezet op deze manier.
Ik snap het wel. De hele wereld overvliegen, drukte, thuisfront missen en elke keer weer positief staan op het podium.. respect.
Zo'n reis lijkt me wel prachtig om een keer mee te maken. Heady lijkt me wel een toffe gast waar je mee kan lachen maar ook serieus mee kan praten.

Ik zou zeggen.. doe het ff wat rustiger aan en kom daarna keihard terug! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk elke keer naar zijn vlogs uit, echt fascinerend hoe alles in z'n werk gaat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 08:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zich een slag in de rondte werken en ook nog tijd hebben voor een vlog, in die editing gaat ook een hoop tijd zitten! Respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Enorm veel respect voor Headhunterz om naast het producen/draaien ook nog een diepgaande vlog te maken. Ik mis dat soms toch wel bij hedendaagse dj's, een klein stukje 'persoonlijkheid' om het zo maar te noemen. Vaak zijn het alleen maar hoofden die je boven de booth uit ziet komen en weet je, op de muziek na, vrij weinig van de persoon achter het alias af. Headhunterz had vroeger ook altijd net dat extra's om te laten zien wat hij deed buiten de muziek om (vissen met Wildstylez :lol:) en dat heeft voor mij persoonlijk wel invloed gehad in hoe ik hem en zijn muziek en keuzes zag (positieve invloed).

Daarom duizendmaal respect voor Headhunterz en alle andere artiesten die mensen uitnodigen wat meer van hun te weten te komen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 22:12 
 
Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
Enorm veel respect voor Headhunterz om naast het producen/draaien ook nog een diepgaande vlog te maken. Ik mis dat soms toch wel bij hedendaagse dj's, een klein stukje 'persoonlijkheid' om het zo maar te noemen. Vaak zijn het alleen maar hoofden die je boven de booth uit ziet komen en weet je, op de muziek na, vrij weinig van de persoon achter het alias af. Headhunterz had vroeger ook altijd net dat extra's om te laten zien wat hij deed buiten de muziek om (vissen met Wildstylez :lol:) en dat heeft voor mij persoonlijk wel invloed gehad in hoe ik hem en zijn muziek en keuzes zag (positieve invloed).

Daarom duizendmaal respect voor Headhunterz en alle andere artiesten die mensen uitnodigen wat meer van hun te weten te komen :worship: :worship:

Sluit ik me helemaal bij aan! Vind het sowieso ook altijd super interessant hoe dat allemaal gaat in zo'n leven. En ook de stukjes in de studio erg leuk :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een wereldgozer is die Timo, echt heel erg leuke vlog dit. Heletijd een big smile op m'n gezicht tijdens het kijken :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hahaha wat een wereldgozer is die Timo, echt heel erg leuke vlog dit. Heletijd een big smile op m'n gezicht tijdens het kijken :lol: :thumbsup:


Precies dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke vlog deze keer, vond de vorige wat minder.
Gaaf om te zien hoe hij tegenover zijn vrienden staat, behalve dat het vaak over dezelfde personen gaat, zoals timo.
Niets eigenlijk over bijv. Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede vlog deze week, mooi figuur die Timo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 00:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha, die Timo is echt een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Niets eigenlijk over bijv. Wildstylez.

Ongetwijfeld ga je daar de volgende, of degene daarna, meer over zien, want Qlimax.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek