Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 17 days ago
View on YouTube
Geeft hier, kort door de bocht, aan dat hij inderdaad een beetje klaar is met EDM.

"Drops in Hardstyle give me goosebumps"
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 8 minutes ago
Gaaf om te zien weer ^^
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
wootum wrote:Gaaf om te zien weer ^^
Dit. Benieuwd of hij nu ook weer iets hardstyle gaat maken dan als het zulke goosebumps geeft. Onder P1 of solo.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Die rap van Timo :lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on SoundCloud

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 17 minutes ago
OutsideSpacer wrote:View on SoundCloud

hij is al wee weg ook
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
jeffrey2107 wrote:
OutsideSpacer wrote:View on SoundCloud

hij is al wee weg ook
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 17 minutes ago
ah :lol:
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Hahaha held
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Doe lekker vies, held hahaha
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Goderdomme :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Heftige vlog dit keer. Goed dat het 'negatieve' ook een keer in het daglicht word gezet op deze manier.
Ik snap het wel. De hele wereld overvliegen, drukte, thuisfront missen en elke keer weer positief staan op het podium.. respect.
Zo'n reis lijkt me wel prachtig om een keer mee te maken. Heady lijkt me wel een toffe gast waar je mee kan lachen maar ook serieus mee kan praten.

Ik zou zeggen.. doe het ff wat rustiger aan en kom daarna keihard terug! :worship:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Kijk elke keer naar zijn vlogs uit, echt fascinerend hoe alles in z'n werk gaat :corn:
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Zich een slag in de rondte werken en ook nog tijd hebben voor een vlog, in die editing gaat ook een hoop tijd zitten! Respect!
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Enorm veel respect voor Headhunterz om naast het producen/draaien ook nog een diepgaande vlog te maken. Ik mis dat soms toch wel bij hedendaagse dj's, een klein stukje 'persoonlijkheid' om het zo maar te noemen. Vaak zijn het alleen maar hoofden die je boven de booth uit ziet komen en weet je, op de muziek na, vrij weinig van de persoon achter het alias af. Headhunterz had vroeger ook altijd net dat extra's om te laten zien wat hij deed buiten de muziek om (vissen met Wildstylez :lol:) en dat heeft voor mij persoonlijk wel invloed gehad in hoe ik hem en zijn muziek en keuzes zag (positieve invloed).

Daarom duizendmaal respect voor Headhunterz en alle andere artiesten die mensen uitnodigen wat meer van hun te weten te komen :worship: :worship:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nijidik wrote:Enorm veel respect voor Headhunterz om naast het producen/draaien ook nog een diepgaande vlog te maken. Ik mis dat soms toch wel bij hedendaagse dj's, een klein stukje 'persoonlijkheid' om het zo maar te noemen. Vaak zijn het alleen maar hoofden die je boven de booth uit ziet komen en weet je, op de muziek na, vrij weinig van de persoon achter het alias af. Headhunterz had vroeger ook altijd net dat extra's om te laten zien wat hij deed buiten de muziek om (vissen met Wildstylez :lol:) en dat heeft voor mij persoonlijk wel invloed gehad in hoe ik hem en zijn muziek en keuzes zag (positieve invloed).

Daarom duizendmaal respect voor Headhunterz en alle andere artiesten die mensen uitnodigen wat meer van hun te weten te komen :worship: :worship:
Sluit ik me helemaal bij aan! Vind het sowieso ook altijd super interessant hoe dat allemaal gaat in zo'n leven. En ook de stukjes in de studio erg leuk :corn:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Hahaha wat een wereldgozer is die Timo, echt heel erg leuke vlog dit. Heletijd een big smile op m'n gezicht tijdens het kijken :lol: :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Rickzel wrote:Hahaha wat een wereldgozer is die Timo, echt heel erg leuke vlog dit. Heletijd een big smile op m'n gezicht tijdens het kijken :lol: :thumbsup:
Precies dit! :)
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Wat een man :worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 26 minutes ago
Wat een heerlijke vlog deze keer, vond de vorige wat minder.
Gaaf om te zien hoe hij tegenover zijn vrienden staat, behalve dat het vaak over dezelfde personen gaat, zoals timo.
Niets eigenlijk over bijv. Wildstylez.
Last edited by Koen on 08 Nov 2016 08:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Goede vlog deze week, mooi figuur die Timo :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 8 minutes ago
Haha, die Timo is echt een baas :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Koen wrote:Niets eigenlijk over bijv. Wildstylez.
Ongetwijfeld ga je daar de volgende, of degene daarna, meer over zien, want Qlimax.