Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
misschien weet iemand het hier:
Koen wrote:Wat ik me wel af vraag is waarom Noisecontrollers bijna alleen maar op q-dance released terwijl hij nog een eigen label heeft?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Van een interview met DJ Mag NL
Heb je nog een voorkeur voor waar je de tracks uit gaat brengen?

Ik heb al jarenlang een hele goede band met Q-dance, dus daar blijven wel tracks verschijnen, maar ook bijvoorbeeld op mijn eigen label. Een label is voor mij minder belangrijk dan de muziek of artiest zelf, het gaat echt om de tracks. Verder kijk ik waar ik het leuk vind om de tracks te releasen. Met Q-dance heb ik altijd een goede samenwerking gehad, dus dat is een logische combinatie.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
View on YouTube

Wat is dit voor mixer en waarom wordt het gebruikt?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
wanneer spreek je van een "gated" kick? ik heb namelijk in mijn hoofd dat gated kicks, kicks zijn als in bijvoorbeeld warface - catalyst. nou hoor ik soms mensen hebben over een plaat met gated kicks, waar ik dus bij heb van huh dat zijn toch helemaal geen gated kicks. bijvoorbeeld endymion over genocide.
waarschijnlijk is mijn beeld hier gewoon verkeerd over.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Fothermucker wrote:Wat is dit voor mixer en waarom wordt het gebruikt?
Is een zogenaamde Rotary mixer. Word veelal gebruikt door techno/house dj's in de underground scene. Is voor het subtiele mixen heel fijn om te werken. Gooi en smijtwerk zoals kickswitches kan je hiermee wel vergeten iig :P
S
yannickvk wrote:wanneer spreek je van een "gated" kick? ik heb namelijk in mijn hoofd dat gated kicks, kicks zijn als in bijvoorbeeld warface - catalyst. nou hoor ik soms mensen hebben over een plaat met gated kicks, waar ik dus bij heb van huh dat zijn toch helemaal geen gated kicks. bijvoorbeeld endymion over genocide.

Een gated kick is een kick met een harde punch en een redelijk a-tonale tail, dus zonder dat chrunchy geluid erna of een duidelijke reverse maar met een redelijke schone bass.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Jordi wrote:
Fothermucker wrote:Wat is dit voor mixer en waarom wordt het gebruikt?
Is een zogenaamde Rotary mixer. Word veelal gebruikt door techno/house dj's in de underground scene. Is voor het subtiele mixen heel fijn om te werken. Gooi en smijtwerk zoals kickswitches kan je hiermee wel vergeten iig :P
Thanks G, klinkt wel interessant
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
yannickvk wrote:wanneer spreek je van een "gated" kick? ik heb namelijk in mijn hoofd dat gated kicks, kicks zijn als in bijvoorbeeld warface - catalyst. nou hoor ik soms mensen hebben over een plaat met gated kicks, waar ik dus bij heb van huh dat zijn toch helemaal geen gated kicks. bijvoorbeeld endymion over genocide.
Een gated kick is een kick waarvan de tail gemaakt is met reverb. (Er zijn natuurlijk meerdere manieren, maar "gated reverb" is ook waar de naam vandaan komt :P )
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Frequencerz of Atmozfears
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Tharec
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:Wie krijgt volgend jaar zijn X-Qlusive?
Ben ik de enige die Psyko Punkz een logische keuze vind (los er van of het leuk is)?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nee, prima verdiend en nog leuk ook.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:Nee, prima verdiend en nog leuk ook.
Yep, mee eens. Zijn het laatste jaar echt tof bezig. Al zou ik er niet snel zelf naar toe gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:
klapstoel wrote:
Exterkate wrote:Ben ik de enige die Psyko Punkz een logische keuze vind (los er van of het leuk is)?
Zou logisch zijn inderdaad! Atmozfears/Bass Modulators is het simpelweg te vroeg voor. Frequencerz ook nog wel? Ik zou die X-Qlusive iig wel bezoeken ^^
Frequencerz lijkt mij iets te veel overeenkomen met X-Qlusive B-Front.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Kun je van noisecontrollers en Wildstylez toch ook zeggen..
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
klapstoel wrote:
Exterkate wrote:Wie krijgt volgend jaar zijn X-Qlusive?
Ben ik de enige die Psyko Punkz een logische keuze vind (los er van of het leuk is)?
Eerlijk gezegd verwacht ik eerder Ran-D. Psyko Punkz is nou niet echt een van de paradepaardjes van Q-dance zou ik zeggen.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Ik zie ze Zatox er ook nog wel een geven.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
wootum wrote:Ik zie ze Zatox er ook nog wel een geven.
Nee joh, Q ziet ook wel dat het Nederlandse publiek niet meer op hem zitten te wachten.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ik hoop het.
Maar dan wel omdat de kaartverkoop dan waarschijnlijk zo kut verloopt dat het A) afgelast wordt en B) hij dan toch echt links gelaten gaat worden door organisaties. :clap:
Donateur
last seen Aug 2024
Hopen op een afgelaste X-Q :nono:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:Hopen op een afgelaste X-Q :nono:
Idd, miwer praktijken hiero.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:
TiMOTHYb wrote:Hopen op een afgelaste X-Q :nono:
Idd, miwer praktijken hiero.
Nu heb je me toch wel echt beledigd.

Maar jullie snappen m'n punt
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:
Nee joh, Q ziet ook wel dat het Nederlandse publiek niet meer op hem zitten te wachten.
Zaten ze ook niet op Frontliner.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Heeft iemand een idee wie eigenlijk die vriendin van Headhunterz is? Ze komt al een poos zo vaag in beeld maar er is verder niets over te vinden.. Ben geen perv ofzo maar vind het wel bijzonder dat in deze tijd er nog niets over bekend is ^^
Donateur
last seen Aug 2024