Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel tussendoor, waar komt dit vandaan? Het komt voor mij ineens uit de lucht vallen en ik kan het niet terug vinden :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
:(

Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.

Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.


Ben benieuwd naar het verhaal hier achter


Ben bereid hier zelf wel wat dieper op in te gaan, mocht daar interesse in zijn. Maar dit is niet het topic daarvoor dus ik laat aan de mods wel over hoe of wat. Er zijn in ieder geval zaken die ik wel wil delen of waar ik vragen over wil beantwoorden m.b.t. de wereld achter de schermen.


Uit wjd topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Partyflock kun je artiesten zoeken, filteren op Hardstyle en Producer. Helaas kun je niet sorteren op meeste fans, zou handig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Op Partyflock kun je artiesten zoeken, filteren op Hardstyle en Producer. Helaas kun je niet sorteren op meeste fans, zou handig zijn.


Hoe wou je het aantal fans bijhouden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Likes op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:39 
 
Artiest

Jawel schreef:
Hey Dark Pact,

Goed om te zien dat je hier zo open over bent. Ik was nog benieuwd naar een aantal dingen.

Dark Pact schreef:
Zamble schreef:
Mijn dream is niet zozeer geshattered.
Ik heb altijd een aantal doelen gehad als producer en DJ en eentje daarvan (zal ik zeker niet ontkennen) heb ik laten vallen door het lachwekkende politieke spelletje dat er gespeeld wordt achter de schermen. Ik had altijd een stage op het oog waar ik wilde staan en die stage heeft voor mij, dankzij al die zaken, gewoon amper waarde meer. Dus die heb ik simpelweg geschrapt uit m'n lijstje van goals en "must achieves".


Ik ben wel benieuwd wat dat doel precies was wat je voor ogen had. Want je hebt het afgelopen jaar toch op een paar mooie grote feesten mogen staan. Heb je zelf bedankt voor het bereiken van dit doel of wordt het je onmogelijk gemaakt door invloeden van buitenaf om dit ooit te bereiken? En zie je dat dit bij meer opkomende DJ's/producers gebeurd? Bespreken jullie dat wel eens met elkaar?


Rickzel schreef:

Maar zou ik diezelfde keuzes weer maken? Nee, ik denk uiteindelijk dat er bepaalde momenten zijn geweest in de afgelopen jaren dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt en dat die er toe hebben geleid dat ik sta waar ik nu sta. Dus als ik van tevoren niet zo naïef was geweest dan had ik 100% andere keuzes gemaakt.


Kun je voorbeelden geven van keuzes die niet in je voordeel hebben gewerkt?


Ik heb zeker op vette stages gestaan, maar ik had er eentje wat echt mijn walhalla was, waar ik super graag wilde staan. Uiteindelijk heb ik tegen mezelf gezegd dat ik dat niet zozeer als doel meer had, vet als ik de kans krijg in m'n carrière er te staan, maar het draagt bij mij geen sterke lading meer zoals het eerst was. Of het me onmogelijk wordt gemaakt is afwachten wat de toekomst brengt.
Ja dit heb ik besproken met meerdere dj's en die denken er vrijwel allemaal hetzelfde over. Niet zozeer opkomend, veelal al gevestigde namen eerlijk gezegd.

De keuzes die ik heb gemaakt hebben niet alleen een nadelig gevolg. Ik heb door de keuzes die ik heb gemaakt juist ook positieve dingen meegemaakt. Het is nooit zwart of wit, ik heb er enorm veel van geleerd en zal niet snel in diezelfde valkuilen trappen. Maar heb ook enorm gave dingen meegemaakt die ik nooit zou willen vergeten.
Een voorbeeld is dat ik bijvoorbeeld nooit het Qbase hangar anthem had mogen doen. Wanneer je die kans krijgt is het unreal en ik ben super dankbaar voor het feit dat ik die kans heb gekregen. Je grijpt het met beide handen aan en gaat er keihard voor. Maar achteraf gezien, met m'n nuchtere hoofd, had ik moeten bedanken ervoor. Zijn genoeg grote en gevestigde namen die het meer hadden verdiend dan ik. En uiteindelijk versterk je niet je eigen naam ermee, want ook de mensen, de fans, weten dat er gasten zijn die het meer verdienen.
Dus dat is een keuze waar ik spijt van heb, maar ook die heeft positieve en negatieve kanten. Zoals ik zei, het is niet zo zwart wit, goed of fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Likes op fb.


Bepaald niet echt je populariteit, hoeveel artiesten heb jij wel niet geliked alleen maar omdat je een paar platen leuk vindt :P en fb likes is zo krom en in accuraat als maar kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"meest verdient" vind ik uberhaupt een enorm debiele manier van denken. Op dat moment was jij gewoon een enorm geschikte naam om een Hangar anthem voro Q-base te maken. Q-base is toch per definitie een feest dat niet perse voor het mainstream publiek gemarket wordt. Jij kon juist een beetje dat onverwachte/underground sfeertje neerzetten en hebt echt een mega dik anthem gemaakt.

Wil niet te erg billen likken natuurlijk, maar het feit dat Q of een andere organisatie een onverwachte keuze maakt, betekent niet dat het onverdient is in mijn ogen. Zelfde geldt voor Deetox op Qlimax. Als er alleen maar wordt gekeken naar wie het populairst is dan wordt alles toch veel te voorspelbaar. Ik heb juist respect voor organisaties die met onverwachte dingen aankomen.

Maar begrijp ik goed dat veel collega's het oneerlijk vonden dat jij werd "voorgetrokken" door Q en dat vanuit die gedachte ook een beetje dat pestgedrag voortkwam?? Dan vind ik de scene nog kinderachtiger dan ik gedacht had namelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:07 
 
Artiest

TSFH schreef:
Hee DP,
Ik heb ook nog een aantal vragen voor jou.
De eerste instantie ben ik wel benieuwd wat jij denkt wat de reden is voor mensen om zich zo als klootzakken te gedragen de manier waarop jij ze beschreven hebt. Voor de rest ben ik ook wel benieuwd, zonder namen te noemen ook (mag ook wel hoor xd ), wat voor mensen dit doen. Zijn dit mensen die zelf redelijk hoog staan in de hardstyle scene?

Als tweede:
Laatst postte jij op facebook een bericht met 'Should I go more RAW or More Melody' iets in die richting? Ook zei je dat je zojuist je hardste set ging draaien ofzo of je hardste nummer gemaakt had. Nu zeg je net eigenlijk dat je de kwaliteit van deze muziek niet hoogstaand vindt, dat is raw tegenwoordig ook niet meer, maar dat het wel heel populair is op 1 of andere manier. Zit je er misschien niet aan te denken om toch ook die richting op te gaan in de hoop misschien populair te blijven of meer populair te worden? Ik zou dat persoonlijk heel jammer vinden, want ik weet nu ook al dat je met die kwaliteitsloze bagger eigenlijk gewoon artiesten zoals die veel op gearbox zitten bedoelt.


Waarom mensen het doen, sociale vaardigheden die ontbreken? Ik weet het niet, ik denk in sommige gevallen dat mensen het gevoel van macht en aanzien krijgen en dat stijgt naar hun hoofd. Daarnaast is het aparte misschien dat je het nog zou verwachten van de DJ's, maar niets in minder waar. De DJ's zelf zijn bijna allemaal gewoon toffe gasten (en chicks). Het zit hem meer bij de mensen die daar omheen staan.

Vraag en aanbod, ik moet een keuze maken tussen RAW en niet RAW. Die keuze hebben meer dj's moeten maken en dan moet je duidelijk zijn naar je achterban. De reden dat ik die vraag dan stel is omdat ik ook gewoon wil weten wat m'n fans ervan vinden en wat die willen. Ik zal dus moeten kiezen welke kant ik op ga en wat die keuze is, of het nu RAW of Euphoric is of zelfs stoppen die keuze is aan mijzelf en de uitkomst/invulling ervan ook.
Ik weet dat ik een goede producer ben en andere producers weten dat ook. Dus ik ga niet alles wat ik heb geleerd van mensen en mezelf heb aangeleerd weg gooien. Ook niet als ik kies om m'n eigen stijl wat harder in te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Likes op fb.


Bepaald niet echt je populariteit, hoeveel artiesten heb jij wel niet geliked alleen maar omdat je een paar platen leuk vindt :P en fb likes is zo krom en in accuraat als maar kan zijn.

Bepaalt juist wél je populariteit en zo inaccuraat vind ik het helemaal niet. Als je in de mainstream eens wat namen intypt krijg je best een accurate weergave van de grote van aanhang. Gezien bijvoorbeeld organisaties ook zeker naar likes kijken lijkt het mij een niet te onderschatten graadmeter. Als je een populariteitslijst bij moet houden kun je er nauwelijks omheen.

Ligt er bovendien maar helemaal aan wat jij verstaat onder het woord 'fan'. Vroeger hengste ik ook alles als favoriet op Partyflock omdat ik dan snel kon zien of er nog iets hardstyle gerelateerds in de buurt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
TSFH schreef:
Hee DP,
Ik heb ook nog een aantal vragen voor jou.
De eerste instantie ben ik wel benieuwd wat jij denkt wat de reden is voor mensen om zich zo als klootzakken te gedragen de manier waarop jij ze beschreven hebt. Voor de rest ben ik ook wel benieuwd, zonder namen te noemen ook (mag ook wel hoor xd ), wat voor mensen dit doen. Zijn dit mensen die zelf redelijk hoog staan in de hardstyle scene?

Als tweede:
Laatst postte jij op facebook een bericht met 'Should I go more RAW or More Melody' iets in die richting? Ook zei je dat je zojuist je hardste set ging draaien ofzo of je hardste nummer gemaakt had. Nu zeg je net eigenlijk dat je de kwaliteit van deze muziek niet hoogstaand vindt, dat is raw tegenwoordig ook niet meer, maar dat het wel heel populair is op 1 of andere manier. Zit je er misschien niet aan te denken om toch ook die richting op te gaan in de hoop misschien populair te blijven of meer populair te worden? Ik zou dat persoonlijk heel jammer vinden, want ik weet nu ook al dat je met die kwaliteitsloze bagger eigenlijk gewoon artiesten zoals die veel op gearbox zitten bedoelt.


Waarom mensen het doen, sociale vaardigheden die ontbreken? Ik weet het niet, ik denk in sommige gevallen dat mensen het gevoel van macht en aanzien krijgen en dat stijgt naar hun hoofd. Daarnaast is het aparte misschien dat je het nog zou verwachten van de DJ's, maar niets in minder waar. De DJ's zelf zijn bijna allemaal gewoon toffe gasten (en chicks). Het zit hem meer bij de mensen die daar omheen staan.

Vraag en aanbod, ik moet een keuze maken tussen RAW en niet RAW. Die keuze hebben meer dj's moeten maken en dan moet je duidelijk zijn naar je achterban. De reden dat ik die vraag dan stel is omdat ik ook gewoon wil weten wat m'n fans ervan vinden en wat die willen. Ik zal dus moeten kiezen welke kant ik op ga en wat die keuze is, of het nu RAW of Euphoric is of zelfs stoppen die keuze is aan mijzelf en de uitkomst/invulling ervan ook.
Ik weet dat ik een goede producer ben en andere producers weten dat ook. Dus ik ga niet alles wat ik heb geleerd van mensen en mezelf heb aangeleerd weg gooien. Ook niet als ik kies om m'n eigen stijl wat harder in te zetten.


Thanks voor de reactie!

Maar onder welk hokje zou je, de in mijn ogen jouw beste plaat, I don't care plaatsen als je het toch hebt over een bepaalde keuze die je moet maken. Ik vind dat gewoon hardstyle met een duister randje (persoonlijk mijn favoriete soort hardstyle). Ik zou graag nog meer platen in die stijl van jou willen zien. Ook zie ik veel mensen reageren op facebook met Both, in de zin van een mix tussen euphoric en raw, wat mij betreft alleen maar goed. Sowieso zie je tegenwoordig steeds meer vraag naar een mix tussen deze twee tegenovergestelde subgenres. Je hoeft dus eigenlijk niet per se een keuze te maken tussen of raw of euphoric toch?
Ik zou het zelf persoonlijk te gek vinden als de hardstyle weer meer naar elkaar toe groeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het Qlimax topic dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige leden wilden graag zo snel mogelijk de 100 pagina's halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sommige leden wilden graag zo snel mogelijk de 100 pagina's halen


:whistle: :whistle:

het liep idd een beetje uit de klauwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey Dark Pact,

Hoewel het voor jou persoonlijk natuurlijk een lastige situatie is vind ik jouw verhaal erg interessant om te lezen.

Dark Pact schreef:
Waarom mensen het doen, sociale vaardigheden die ontbreken? Ik weet het niet, ik denk in sommige gevallen dat mensen het gevoel van macht en aanzien krijgen en dat stijgt naar hun hoofd.


Ik denk dat in iedere branche waar veel geld in om gaat dit soort mensen rondlopen, kijk maar naar het voetbal met die gekke spelersmakelaars. Daarom vind ik het niet eens zo shockerend. Eigenlijk overheerst het gevoel van teleurstelling.

Mijn idee was namelijk om na mijn afstuderen een mooie baan te zoeken in de muziekindustrie, maar door het veranderen van het publiek, de sfeer onderling, het ontstaan van steeds hardere subgenres en de vieze spelletjes begin ik daar steeds meer aan te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 22:51 
 
Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Ik heb zeker op vette stages gestaan, maar ik had er eentje wat echt mijn walhalla was, waar ik super graag wilde staan. Uiteindelijk heb ik tegen mezelf gezegd dat ik dat niet zozeer als doel meer had, vet als ik de kans krijg in m'n carrière er te staan, maar het draagt bij mij geen sterke lading meer zoals het eerst was. Of het me onmogelijk wordt gemaakt is afwachten wat de toekomst brengt.
Ja dit heb ik besproken met meerdere dj's en die denken er vrijwel allemaal hetzelfde over. Niet zozeer opkomend, veelal al gevestigde namen eerlijk gezegd.

De keuzes die ik heb gemaakt hebben niet alleen een nadelig gevolg. Ik heb door de keuzes die ik heb gemaakt juist ook positieve dingen meegemaakt. Het is nooit zwart of wit, ik heb er enorm veel van geleerd en zal niet snel in diezelfde valkuilen trappen. Maar heb ook enorm gave dingen meegemaakt die ik nooit zou willen vergeten.
Een voorbeeld is dat ik bijvoorbeeld nooit het Qbase hangar anthem had mogen doen. Wanneer je die kans krijgt is het unreal en ik ben super dankbaar voor het feit dat ik die kans heb gekregen. Je grijpt het met beide handen aan en gaat er keihard voor. Maar achteraf gezien, met m'n nuchtere hoofd, had ik moeten bedanken ervoor. Zijn genoeg grote en gevestigde namen die het meer hadden verdiend dan ik. En uiteindelijk versterk je niet je eigen naam ermee, want ook de mensen, de fans, weten dat er gasten zijn die het meer verdienen.
Dus dat is een keuze waar ik spijt van heb, maar ook die heeft positieve en negatieve kanten. Zoals ik zei, het is niet zo zwart wit, goed of fout.


Bedankt voor je reactie. Wanneer ik deze reactie en de andere reacties van je lees krijg ik het idee dat je als persoon heel kritisch naar jezelf maar ook naar je omgeving kijkt. Dit is een goede eigenschap, maar mijn ervaring is dat deze kritische bril waardoor je heen kijkt soms ook een te negatief beeld kan schetsen. Negatiever dan het daadwerkelijk is. Maar in jou perceptie kan het dan lijken op de waarheid.

Q-dance zou jou nooit benaderd hebben wanneer ze het idee hadden dat je niet in staat zou zijn een goed anthem af te leveren. Er zullen altijd artiesten zijn die het in jou ogen meer hebben verdiend, wanneer je heel bescheiden bent. De een heeft atlijd net meer ervaring, de ander heeft op meer feesten gedraaid, de ander heeft een dikke hit gescoord etc. Zo is er altijd wel iets te bedenken! Kom op kerel grijp die kansen en niet te veel twijfelen aan jezelf! :thumbup:

Er zullen lelijke en asociale dingen gebeuren, maar welkom op deze wereld... Binnen mijn vakgebied gebeuren ook zaken waar ik me enorm over op kan winden omdat ze gewoon niet netjes zijn. Ik kan hier heel boos om worden of nog harder mijn best doen om deze mensen op hun nummer te zetten door de kwaliteiten die ik bezit. Dit betekend iedere dag voor de volle 100% gaan, continue blijven ontwikkelen en vooral plezier beleven aan het werk wat ik doe. Ik ben ervan overtuigd dat je door hard werken en echte kwaliteit af te leveren je je op een positieve wijze kan onderscheiden en dit zal zich vroeg of laat gaan uitbetalen.

Ik kan me niet voorstellen dat iedereen achter de schermen op dergelijke manier met mensen omgaat. Creëer een netwerk om je heen met gelijkgestemden en laat de overigen links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2016 23:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vraagje. Maakt het veel uit of je met .WAV of .MP3 320kbs draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[][][][][][][][][][][][][][][] schreef:
Vraagje. Maakt het veel uit of je met .WAV of .MP3 320kbs draait?


Behave dat je Ram en Rom van je gear er onder kan leiden hoor je vaak het verschil niet eens tussen wav en MP3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
[][][][][][][][][][][][][][][] schreef:
Vraagje. Maakt het veel uit of je met .WAV of .MP3 320kbs draait?


Behave dat je Ram en Rom van je gear er onder kan leiden


LOLWAT? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 15:56 
 
Hardtraxxer

Moet het Qlimax topic nou echt zo lang dicht blijven? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Moet het Qlimax topic nou echt zo lang dicht blijven? :x


De mods zijn aan het zuipen dit weekend dus maandag pas weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 17:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik skup The Venakees vanavond wel een keer onder z'n flikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als jij kaas neemt doe ik Bouke wel morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Nuracore schreef:
[][][][][][][][][][][][][][][] schreef:
Vraagje. Maakt het veel uit of je met .WAV of .MP3 320kbs draait?


Behave dat je Ram en Rom van je gear er onder kan leiden


LOLWAT? :lol:


WAV renderen naar je gear vergt meer kracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2016 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
WAV renderen naar je gear vergt meer kracht :P


Lijkt me dat dat niet relevant is met gear van na 1980. Sterker nog, is het niet makkelijker om ongecomprimeerde bestanden af te spelen dan gecomprimeerde?
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen