Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
In Adobe reader kan je ook per pagina splitter en opslaan
S
Waarom werkt Q met van die push projecten? Wat is het nut er van om een atiest zowat door de strot van het publiek te duwen. Als een artiest in de smaak valt bij het publiek dan groeit zijn fanbase dus ook het aantal boekingen op grotere stages toch vanzelf wel :/
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat Q-Dance nieuw talent ook graag een podium biedt. Als zij potentie zien in artiesten bieden zij die artiesten een podium voor een relatief groot publiek, wat dus zou moeten zorgen voor meer groei. De echte pushprojecten zul je ook niet snel primetime zien staan (afgezien van Raw Alliance), maar als ze daadwerkelijk doorgroeien kunnen ze hier natuurlijk wel naartoe.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Fantazoo wrote:De echte pushprojecten zul je ook niet snel primetime zien staan (afgezien van Raw Alliance)
En Unresolved in de blue (En zo nog wel meer).
Deetox op Qlimax en XQ zou je ook zo kunnen noemen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Tot ze zien dat het niet echt aanslaat (Dark Pact/Festuca)?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Raven wrote:Tot ze zien dat het niet echt aanslaat (Dark Pact/Festuca)?
Inderdaad.
Die zijn allebei niet super van de grond gekomen. Deetox mag je niet mee tellen, die was al redelijk populair.
Maar Unresolved is eigenlijk in korte tijd wel veel populairder geworden door Q. Waarom Unresolved wel en dark pact en festuca niet?

Mensen willen nog steeds in grotere getale Raw en of een track goed geproduceerd is of niet boeit 90% niet. Dat blijkt helaas maar weer.

Ook kon je aan bijvoorbeeld festuca niet goed zien welke kant hij nou op wilt. En helaas is het haast wel nodig om een bepaalde kant te kiezen. Kijk maar naar The vision. Heel gevarieerd in productie. Maar je kan het niet in een hokje plaatsen dus promoters zullen minder snel geneigd zijn zo'n dj te boeken. Uiteraard heeft toevallig The vision dus wel een kant gekozen maar je merkt duidelijk dat het niet de kant is wat de meeste bezoekers trekt. Helaas kan je daar als klein aantal puristen van de scène weinig aan doen om de grote eenheidsworst minder te krijgen.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 21 days ago
Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Appelsapman wrote:Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?
Ik meende dat 10 leden tijdens een jubileum van HT als ze een mooie reden konden verzinnen hun eigen rank kregen.

Correct me if I am wrong.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
RTM93 wrote:
Appelsapman wrote:Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?
Ik meende dat 10 leden tijdens een jubileum van HT als ze een mooie reden konden verzinnen hun eigen rank kregen.

Nope, thats it
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
RTM93 wrote:

Het waren er maar 5 geloof ik, en het was voor het behalen van 10.000 leden. :) Ook alleen voor de leden die 'Hardtraxx Veteran' hadden behaald.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Thijsert wrote:Iemand ervaring met ViaGogo? Zowel kopen en/of verkopen?
Is betrouwbaar maar veels te duur, met kopen dan.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Ik denk eerlijk gezegd Mixmeister ofzo, kan iemand dit bevestigen?
S
Nuracore wrote:Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Gewoon een DAW.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
stefaneke wrote:
Nuracore wrote:Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Gewoon een DAW.
Ja dat snap ik :P Mixmeister is dus ook een DAW.
S
Nuracore wrote:
stefaneke wrote:

Gewoon een DAW.
Ja dat snap ik :P Mixmeister is dus ook een DAW.
Eentje waar je liever niet mee werkt wanneer je een echte DAW gewend bent.

Al die podcasts etc worden ook gewoon in (de grotere) DAW's gemaakt, mixmeister is veel te beperkt.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
:thumbup: duidelijk
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
MeneerEend wrote:Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?
Mooi moment om hem te releasen dus, geld verdienen met muziek doen ze toch amper. Dus dan kun je hem net zo goed zo lang exlusief houden als je wilt.

Is denk ik geen touw aan vast te knopen, denk dat het gewoon een kwestie van aangeven wanneer je hem ongeveer wel wilt releasen en inplannen :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
MeneerEend wrote:Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?
Vaak is het ook gewoon een kwestie van vergeten / er niet aan toe komen vermoed ik. Of de track is niet helemaal af en de desbetreffende producers besteden liever hun tijd ergens anders aan.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Je kan zelf een prijs opgeven bij het verkopen van een ticket.
Sommige websites hebben automatisch een limiet van bijv 15%
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Wat heb ik gemist :huh: ? Waarom zijn zowel Tharec als SVB verdwenen?

Helemaal na het leuke EP idee van Sander vind ik dit toch erg vreemd :/
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Tharec had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden, dus zo geschiedde.

SVB's account is op eigen verzoek (tijdelijk) op inactief gezet i.v.m. privé-omstandigheden.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Bouke wrote:Tharec had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden, dus zo geschiedde.

SVB's account is op eigen verzoek (tijdelijk) op inactief gezet i.v.m. privé-omstandigheden.
Waarom dan op inactief laten zetten ? Enige wat er dan veranderd is dat het account niet word gebruikt totdat hij alles weer op orde heeft ? Snap de actie niet helemaal :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ligt het aan mij of veranderd de toonsoort héél licht in de intro elke twee maten?

View on YouTube
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nee klopt.