Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Adobe reader kan je ook per pagina splitter en opslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:56 
 

Waarom werkt Q met van die push projecten? Wat is het nut er van om een atiest zowat door de strot van het publiek te duwen. Als een artiest in de smaak valt bij het publiek dan groeit zijn fanbase dus ook het aantal boekingen op grotere stages toch vanzelf wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat Q-Dance nieuw talent ook graag een podium biedt. Als zij potentie zien in artiesten bieden zij die artiesten een podium voor een relatief groot publiek, wat dus zou moeten zorgen voor meer groei. De echte pushprojecten zul je ook niet snel primetime zien staan (afgezien van Raw Alliance), maar als ze daadwerkelijk doorgroeien kunnen ze hier natuurlijk wel naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
De echte pushprojecten zul je ook niet snel primetime zien staan (afgezien van Raw Alliance)

En Unresolved in de blue (En zo nog wel meer).
Deetox op Qlimax en XQ zou je ook zo kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot ze zien dat het niet echt aanslaat (Dark Pact/Festuca)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Tot ze zien dat het niet echt aanslaat (Dark Pact/Festuca)?

Inderdaad.
Die zijn allebei niet super van de grond gekomen. Deetox mag je niet mee tellen, die was al redelijk populair.
Maar Unresolved is eigenlijk in korte tijd wel veel populairder geworden door Q. Waarom Unresolved wel en dark pact en festuca niet?

Mensen willen nog steeds in grotere getale Raw en of een track goed geproduceerd is of niet boeit 90% niet. Dat blijkt helaas maar weer.

Ook kon je aan bijvoorbeeld festuca niet goed zien welke kant hij nou op wilt. En helaas is het haast wel nodig om een bepaalde kant te kiezen. Kijk maar naar The vision. Heel gevarieerd in productie. Maar je kan het niet in een hokje plaatsen dus promoters zullen minder snel geneigd zijn zo'n dj te boeken. Uiteraard heeft toevallig The vision dus wel een kant gekozen maar je merkt duidelijk dat het niet de kant is wat de meeste bezoekers trekt. Helaas kan je daar als klein aantal puristen van de scène weinig aan doen om de grote eenheidsworst minder te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:32 
 
Hardtraxxer

Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?

Ik meende dat 10 leden tijdens een jubileum van HT als ze een mooie reden konden verzinnen hun eigen rank kregen.

Correct me if I am wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Appelsapman schreef:
Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?

Ik meende dat 10 leden tijdens een jubileum van HT als ze een mooie reden konden verzinnen hun eigen rank kregen.

Correct me if I am wrong.

Nope, thats it
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Appelsapman schreef:
Waarom hebben sommigen mensen als Lyst en Pommer eigenlijk een aparte rang op HT?

Ik meende dat 10 leden tijdens een jubileum van HT als ze een mooie reden konden verzinnen hun eigen rank kregen.

Correct me if I am wrong.

Het waren er maar 5 geloof ik, en het was voor het behalen van 10.000 leden. :) Ook alleen voor de leden die 'Hardtraxx Veteran' hadden behaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Iemand ervaring met ViaGogo? Zowel kopen en/of verkopen?


Is betrouwbaar maar veels te duur, met kopen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Ik denk eerlijk gezegd Mixmeister ofzo, kan iemand dit bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 16:57 
 

Nuracore schreef:
Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Ik denk eerlijk gezegd Mixmeister ofzo, kan iemand dit bevestigen?


Gewoon een DAW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Nuracore schreef:
Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Ik denk eerlijk gezegd Mixmeister ofzo, kan iemand dit bevestigen?


Gewoon een DAW.


Ja dat snap ik :P Mixmeister is dus ook een DAW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 17:11 
 

Nuracore schreef:
stefaneke schreef:
Nuracore schreef:
Ik was eigenlijk benieuwd waarmee de gasten achter de Defqon Power Hours de mix mee maken. Dit kan gewoon geen gear-mix zijn.

Ik denk eerlijk gezegd Mixmeister ofzo, kan iemand dit bevestigen?


Gewoon een DAW.


Ja dat snap ik :P Mixmeister is dus ook een DAW.


Eentje waar je liever niet mee werkt wanneer je een echte DAW gewend bent.

Al die podcasts etc worden ook gewoon in (de grotere) DAW's gemaakt, mixmeister is veel te beperkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup: duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?


Mooi moment om hem te releasen dus, geld verdienen met muziek doen ze toch amper. Dus dan kun je hem net zo goed zo lang exlusief houden als je wilt.

Is denk ik geen touw aan vast te knopen, denk dat het gewoon een kwestie van aangeven wanneer je hem ongeveer wel wilt releasen en inplannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Waar is een release beleid op gebaseerd? Ik snap dat DJ's hun platen een tijdje exclusief wilen houden, zeker in het festivalseizoen. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Friction, die is gemaakt voor HardBass, en is nu pas gereleased. Dan is iedereen die plaat toch alweer vergeten?


Vaak is het ook gewoon een kwestie van vergeten / er niet aan toe komen vermoed ik. Of de track is niet helemaal af en de desbetreffende producers besteden liever hun tijd ergens anders aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zelf een prijs opgeven bij het verkopen van een ticket.
Sommige websites hebben automatisch een limiet van bijv 15%
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heb ik gemist :huh: ? Waarom zijn zowel Tharec als SVB verdwenen?

Helemaal na het leuke EP idee van Sander vind ik dit toch erg vreemd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tharec had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden, dus zo geschiedde.

SVB's account is op eigen verzoek (tijdelijk) op inactief gezet i.v.m. privé-omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Tharec had gevraagd of zijn account verwijderd kon worden, dus zo geschiedde.

SVB's account is op eigen verzoek (tijdelijk) op inactief gezet i.v.m. privé-omstandigheden.


Waarom dan op inactief laten zetten ? Enige wat er dan veranderd is dat het account niet word gebruikt totdat hij alles weer op orde heeft ? Snap de actie niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Ligt het aan mij of veranderd de toonsoort héél licht in de intro elke twee maten?

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Nee klopt.
Vorige  1 ... 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen