Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:10 
 
Artiest

Is er, of heeft iemand, een pack van al die Xqlusive holland edits? Aangezien de meeste edits vaak gratis gereleased zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een programma dat het BPM meet van een nummer. Ik wil het graag nauwkeurig gemeten hebben dus zelf de hele tijd tikken werkt dan niet lekker. Op google zelf zoeken durf ik niet aan aangezien het risico op een virus nogal groot is bij van die download sites. Weet iemand een programmaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een programma dat het BPM meet van een nummer. Ik wil het graag nauwkeurig gemeten hebben dus zelf de hele tijd tikken werkt dan niet lekker. Op google zelf zoeken durf ik niet aan aangezien het risico op een virus nogal groot is bij van die download sites. Weet iemand een programmaatje?


http://download.cnet.com/MixMeister-BPM ... 90906.html

Alleen boven de 165 moet je vaak de BPMs x2 doen, blijft een Amerikaans programma dat hardcore niet kent he :P vervangt ook direct de ID3 tags (bijvoorbeeld voor in iTunes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Paultheone schreef:
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een programma dat het BPM meet van een nummer. Ik wil het graag nauwkeurig gemeten hebben dus zelf de hele tijd tikken werkt dan niet lekker. Op google zelf zoeken durf ik niet aan aangezien het risico op een virus nogal groot is bij van die download sites. Weet iemand een programmaatje?


http://download.cnet.com/MixMeister-BPM ... 90906.html

Alleen boven de 165 moet je vaak de BPMs x2 doen, blijft een Amerikaans programma dat hardcore niet kent he :P vervangt ook direct de ID3 tags (bijvoorbeeld voor in iTunes)


Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
Is er, of heeft iemand, een pack van al die Xqlusive holland edits? Aangezien de meeste edits vaak gratis gereleased zijn.


Hier wel een set waar ze bijna allemaal inzitten, kan je ze op die manier opzoeken :)

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/bass-modulators-x-qlusive-edits-radio-mix-t40659.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste heren, :P

Ik ben momenteel bezig met een examenopdracht waarbij wij een ondernemings-/afdelingsplan maken, aangezien onze opleiding gericht is op entertainment/evenementen hebben wij gekozen voor een festival wat zal plaats vinden in de Ziggo Dome.
Nou hebben wij hun al een mail gestuurd maar zij hebben helaas geen tijd om onze vragen hiervoor te antwoorden :x

Dus dacht ik, ik vraag het hier even misschien weet een van jullie een aantal antwoorden.

Wij moeten hiervoor weten wat ongeveer het kostenplaatje zal zijn voor een avond in de Ziggo Dome van 21:00 tot 18:00,

Heeft iemand toevallig een bestandje van de kosten van een festival in totaal, denk aan freaqshow, qlimax, mysteryland etc.. dat wij een beetje een idee hebben van waar wij rekening mee moeten gaan houden ^^

Ik hoor het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:31 
 

AvixDJ schreef:
21:00 tot 18:00


:oh: :clap: :beer:

OT: Ik kan je helaas niet helpen! Hopelijk heeft iemand meer info! Good luck :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Beste heren, :P

Ik ben momenteel bezig met een examenopdracht waarbij wij een ondernemings-/afdelingsplan maken, aangezien onze opleiding gericht is op entertainment/evenementen hebben wij gekozen voor een festival wat zal plaats vinden in de Ziggo Dome.
Nou hebben wij hun al een mail gestuurd maar zij hebben helaas geen tijd om onze vragen hiervoor te antwoorden :x

Dus dacht ik, ik vraag het hier even misschien weet een van jullie een aantal antwoorden.

Wij moeten hiervoor weten wat ongeveer het kostenplaatje zal zijn voor een avond in de Ziggo Dome van 21:00 tot 18:00,

Heeft iemand toevallig een bestandje van de kosten van een festival in totaal, denk aan freaqshow, qlimax, mysteryland etc.. dat wij een beetje een idee hebben van waar wij rekening mee moeten gaan houden ^^

Ik hoor het graag!


Misschien kijken op de kvk's van Q-Dance of B2S. Hun persoonlijk emailen.
Misschien wel een te moeilijke locatie gekozen want Ziggo Dome wilt liever niet dat hun prijzen bekend worden gemaakt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

AvixDJ schreef:
Wij moeten hiervoor weten wat ongeveer het kostenplaatje zal zijn voor een avond in de Ziggo Dome van 21:00 tot 18:00.

Stevige avond. Kan zelfs Q-Base niet aan tippen.. :P

Even zonder onzin, je kan hun toch informatie vragen over de verhuur? Althans, dat staat toch zo op de website.

Een bestand vinden lijkt me moeilijk, kwestie van concurrentie en dergelijke. In de tussentijd kan ik je hier wel naar linken. Misschien dat je er wat aan hebt, misschien niet.

off-topic/nieuw-feest-festival-organiseren-t22950.html
algemeen/feest-organiseren-t24842.html
dj-s-corner/feest-organiseren-t5624.html

Verder kun je inderdaad nog doen wat SAIN7 zegt.

Succes zou ik zeggen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had inderdaad al een mail gestuurd naar hun, maar ze schreven terug dat ze dit idd niet willen geven helaas.. :cry:

Zal ook even die forum topics doorlezen die je heb gestuurt thanks!
En ik ga inderdaad maar even bij de kvk de bestanden opvragen van q-dance, b2s, ID&T, dit kan je normaal gezien gewoon krijgen, zijn openbare bestanden dus hoop dat we daar wat mee kunnen!

In iedergeval bedankt ! we gaan weer verder op zoek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Heb het zelf niet echt meegemaakt, maar was Showtek in 2008/2009 populairder dan een Headhunterz of Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet populairder, maar ze kwamen toch aardig in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:46 
 

Wordt het niet tijd voor een artiestenstatus voor Bass Modulators? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaan we eigenlijk niet gewoon een X-Qlusive Bass Modulators krijgen in het voorjaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze mijn vragen nou niet beantwoord of lees ik erover heen? :( :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hebben ze mijn vragen nou niet beantwoord of lees ik erover heen? :( :$


Ze zouden een paar vragen in een video boodschap doen, dus wie weet zit jij daarbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
sonnebloem schreef:
Hebben ze mijn vragen nou niet beantwoord of lees ik erover heen? :( :$


Ze zouden een paar vragen in een video boodschap doen, dus wie weet zit jij daarbij


Dat zou wel vet zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heeft iemand de track Atmozfears - A Million Questions nog liggen? Die die alleen heeft gedraaid op X-Qlusive Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:53 
 
Hardtraxxer

MelodicArtDJ schreef:
heeft iemand de track Atmozfears - A Million Questions nog liggen? Die die alleen heeft gedraaid op X-Qlusive Brennan Heart.


Ik heb er nog 1, check je pb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 09:41 
 

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een soundcloud download en een zippy? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:57 
 

Randleman schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een soundcloud download en een zippy? :$


Een soundcloud heeft volgens mij ook te maken met een max voor downloads en kan je aan- en uitzetten imo.
Een zippy is 30 dagen geldig, maar refreshed als je genoeg download van die link

En Soundcloud is geen Zippyshare en andersom :whistle: xd

Ja die dingen weet ik haha, maar ik vroeg het mij meer af omdat ik hier mensen best vaak om een zippy zie vragen hoe wel er ook een werkende soundcloud downloadlink staat.
Wat is dan de meerwaarde van een zippy? Of is dat er helemaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je bij beide het originele bestand kunt downloaden niet nee. Stuur eens een voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:05 
 

waarom mensen om een zippy vragen terwijl er een soundcloud download is?
heel simpel, je kan op de mobiele site de download niet zien oftewel downloaden gaat dan gewoon niet terwijl zippyshare dan gewoon wel werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:28 
 

jeffrey2107 schreef:
waarom mensen om een zippy vragen terwijl er een soundcloud download is?
heel simpel, je kan op de mobiele site de download niet zien oftewel downloaden gaat dan gewoon niet terwijl zippyshare dan gewoon wel werkt

:worship: :worship:
Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen