Ja daar heb je helemaal gelijk haha. Danku Jeffjeffrey2107 wrote:waarom mensen om een zippy vragen terwijl er een soundcloud download is?
heel simpel, je kan op de mobiele site de download niet zien oftewel downloaden gaat dan gewoon niet terwijl zippyshare dan gewoon wel werkt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Waarom doet Fusion de laatste tijd zo schijtlollig op Facebook? Nieuwe marketingtechniek ofzo. Laat ze maar gewoon nuttige info over hun label/artiesten posten en die onzin overlaten aan 9gag/unilad/ladbible weet ik veel wat.
https://www.facebook.com/fusionrecords?fref=nf
https://www.facebook.com/fusionrecords?fref=nf
-
S
Hebben ze altijd gedaan?Rickzel wrote:Waarom doet Fusion de laatste tijd zo schijtlollig
Dan heb ik daar ernstig overheen gekekenstefaneke wrote:Hebben ze altijd gedaan?Rickzel wrote:Waarom doet Fusion de laatste tijd zo schijtlollig
Niet?stefaneke wrote:Hebben ze altijd gedaan?Rickzel wrote:Waarom doet Fusion de laatste tijd zo schijtlollig
-
S
WellusDelt-A wrote:Niet?stefaneke wrote:Hebben ze altijd gedaan?Rickzel wrote:Waarom doet Fusion de laatste tijd zo schijtlollig
Nietusstefaneke wrote:WellusDelt-A wrote:Niet?
-
S
-
K
Dit moet HS boy toch wel zijn?
Reactie op twitter op de set van Noiseshock @ The Magic Show afgelopen maandag..

-
B
Hahaha dat is hem jaKiloknaller wrote:Dit moet HS boy toch wel zijn?Reactie op twitter op de set van Noiseshock @ The Magic Show afgelopen maandag..
Dit is inderdaad hardstylboy ja. 
Ik vind het delen van 9gag-eske plaatjes en video's heel wat anders. Die filmpjes, en hun interviews, zijn gewoon hun eigen melige gedrag, wat wel mooi is.stefaneke wrote:Nooit een interview met Zany of DV8 ofzo gezien?
Of bijv deze klassieker
[youtube]filmpje[/youtube]
Zal wel wat met de nieuwe koers van Fusion te maken hebben denk ik.
Jezus christus, denk je van die malloot af te zijn
zijn strijd gaat door.
-
K
Hij moet en zal happy stylez uitroeienRickzel wrote:Jezus christus, denk je van die malloot af te zijnzijn strijd gaat door.
Ja wat is dat toch voor een term, man man man
Die vent heeft ook echt het IQ van een paasei he... wat een onzin kraamt hij uit 
-
S
Hij ziet er wel ruig uitTiMOTHYb wrote:Dit is inderdaad hardstylboy ja.
Hij kijkt zo serieus mogelijk omdat hij geen happy stylez wil uitstralensandervanbruggen wrote:Hij ziet er wel ruig uitTiMOTHYb wrote:Dit is inderdaad hardstylboy ja.
Dacht dat ik al erg gehaat werd hier.Rickzel wrote:Die vent heeft ook echt het IQ van een paasei he... wat een onzin kraamt hij uit
Maar als je met hem in discussie komt..
Bitch please, irritatie gewijs ben jij een mug vergeleken met de wespen die hier hebben gezetenSAIN7 wrote:Dacht dat ik al erg gehaat werd hier.Rickzel wrote:Die vent heeft ook echt het IQ van een paasei he... wat een onzin kraamt hij uit![]()
Nouja ik haat je niet hoor haha, jij hebt tenminste nog een beetje zelfspot, die Hardstylboy neemt zichzelf en zijn "cause" echt bloed serieusSAIN7 wrote:Dacht dat ik al erg gehaat werd hier.Rickzel wrote:Die vent heeft ook echt het IQ van een paasei he... wat een onzin kraamt hij uit![]()
Chris twoTiMOTHYb wrote:Gt500elenaor ofzo