Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Broken Balance schreef:
Alle Duo's eindigen vanzelf wel tenzij ze ernaast ook nog zelf bezig zijn lijkt het wel in Hardstyle.

De enige uitzondering op de regel, in hardstyle dan, is DBSTF voor zover ik het weet.


Main Concern
The Geminizers
Prefix & Density
Hardstyle Mafia
Degos & Re-Done
Frequencerz
Josh & Wesz
Alpha Twins
Da Tweekaz
Prime Suspects
Wasted Penguinz
Psyko Punkz
D-Verze
Bass Modulators

Zijn volgens mij allemaal nog bij elkaar, en hebben voor zover ik weet (volg ze niet allemaal even goed) niet echt noemenswaardige soloprojectjes gedaan. Meesten lopen natuurlijk nog niet zo lang mee als D-Block & S-te-Fan, maar toch.

Ik las toevallig gister nog dat in 2010 een van de gasten van Hardstyle Mafia het project heeft verlaten en daar is iemand anders weer voor in de plaats gekomen. Dat is natuurlijk alweer 5 jaar nu maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Elite

dave schreef:
D-Block heeft zelf ook nog eigen producties gedaan. Bij The Outside Agency doen Hidden en Eye-D ook nog dingen apart.
De enige die ik mij kan bedenken is Endymion en Noisia (DNB) die echt alleen samen produceren. Het kan wel eens zijn voordeel hebben dat je met zijn tweeen bent waardoor de track nog weer iets beter word als dan je het alleen zou hebben gedaan.

Die gasten van Noisia producen ook niet samen volgens mij. Heb ooit een interview gelezen in een tijdschrift, ze hebben alle drie een eigen studio (wel in het zelfde gebouw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:28 
 

tijntjuh120 schreef:
dave schreef:
D-Block heeft zelf ook nog eigen producties gedaan. Bij The Outside Agency doen Hidden en Eye-D ook nog dingen apart.
De enige die ik mij kan bedenken is Endymion en Noisia (DNB) die echt alleen samen produceren. Het kan wel eens zijn voordeel hebben dat je met zijn tweeen bent waardoor de track nog weer iets beter word als dan je het alleen zou hebben gedaan.

Die gasten van Noisia producen ook niet samen volgenuds mij. Heb ooit een interview gelezen in een tijdschrift, ze hebben alle drie een eigen studio (wel in het zelfde gebouw).


Noisecult produceren (of arrangeren) ook op 2 aparte locaties. Sounds worden wel gedeeld natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat Villain enkel een MC was. Maar ik snap dan weer niet wat hij doet bij het nummer Cyber & Villain - The Forgotten Path. Heeft hij dan juist inspraak op de productie, of spreekt hij die zware stem in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Denk niet dat villain veel meer doet dan zijn keeltje gebruiken voor de vocals

Hij maakte vroeger altijd de intro's voor XXlerator (en nog wat andere als ik het me goed herinner). En als je naar die plaat hebt geluisterd hoor je geen vocals van Villain, dus heeft hij weldegelijk bij de productie geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de titel is Cyber & Villain

dus niet MC Villain, ook dit kan er misschien op duiden dat hij mee heeft geholpen met produceren en niet als vocalist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En de titel is Cyber & Villain

dus niet MC Villain, ook dit kan er misschien op duiden dat hij mee heeft geholpen met produceren en niet als vocalist.




Of is dit dan beide, MC en producer? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 23:00 
 
Hardtraxx Crew

Hij zegt ook voordat het nummer begint dat ie mee heeft geholpen met de productie. Zijn stem zit er niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 07:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor de antwoorden! Zou fijn zijn als Villain zelf ook enige toelichting kan geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
Thanks voor de antwoorden! Zou fijn zijn als Villain zelf ook enige toelichting kan geven :)

Dat doet ie toch in de podcast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
bartjj schreef:
Thanks voor de antwoorden! Zou fijn zijn als Villain zelf ook enige toelichting kan geven :)

Dat doet ie toch in de podcast?

Ja dat weet ik. Maar ik doel meer op de gehele Villain act. In hoeverre produceert hij en waar heeft hij al eerder geholpen met het produceren zelf. Ben er wel benieuwd na hoe dat is ontstaan etc. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:33 
 

Ik denk dat Villain gewoon een beetje kan produceren ja. Maar dat hoeft ie nog niet eens te kunnen, gewoon er langs gaan zitten als die plaat gemaakt wordt en gebruik maken van zijn input kan ook aan de orde zijn. Doet DV8 vaak toch ook, neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn 'stabs'? Ik kwam deze term tegen in het topic van Moridin - Unleashed, iemand die dit kan uitleggen aan een leek op producers-gebied?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 18:54 
 

Chroman schreef:
Wat zijn 'stabs'? Ik kwam deze term tegen in het topic van Moridin - Unleashed, iemand die dit kan uitleggen aan een leek op producers-gebied?


https://en.wikipedia.org/wiki/Stab_(music)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat zijn 'stabs'? Ik kwam deze term tegen in het topic van Moridin - Unleashed, iemand die dit kan uitleggen aan een leek op producers-gebied?


In datzelfde topic heeft Davey er zelfs timestamps bijgeplaatst, denk dat je er nu wel aan uit kan. :D
Daveytl schreef:
Die stabs op 1:11, 1:15 en 1:18 en die screeches :drool: :drool:
Klinkt erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
In datzelfde topic heeft Davey er zelfs timestamps bijgeplaatst, denk dat je er nu wel aan uit kan. :D
Daveytl schreef:
Die stabs op 1:11, 1:15 en 1:18 en die screeches :drool: :drool:
Klinkt erg goed!


Ah, die had ik niet gezien. Het is duidelijk nu, bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er geen topic voor het album van RR, net zoals dat van warface? Misschien wat makkelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:57 
 

Is er wel maar zit een slotje op i.v.m. het ontbreken van de officiƫle info ;)

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee tot hoelaat Qult duurt? Of de vorige editie?

Kom in de nacht pas terug op Schiphol van vakantie (kutzooi :cry: ) dus zou mogelijk door willen maar kan nergens een eindtijd vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 5:00

https://partyflock.nl/party/298753:QULT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er DJ's die gewoon setjes afspelen op feesten ipv live te mixen?
Bij de EDM hoor je dat zo een dingen wel vaker gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Zijn er DJ's die gewoon setjes afspelen op feesten ipv live te mixen?
Bij de EDM hoor je dat zo een dingen wel vaker gebeuren.


9/10 hardstyle acts die LIVE staan in een line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Zijn er DJ's die gewoon setjes afspelen op feesten ipv live te mixen?
Bij de EDM hoor je dat zo een dingen wel vaker gebeuren.


gebeurd bij elke stijl wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
DL22 schreef:
Zijn er DJ's die gewoon setjes afspelen op feesten ipv live te mixen?
Bij de EDM hoor je dat zo een dingen wel vaker gebeuren.


gebeurt bij elke stijl wel

:cool:
Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen