Hé allemaal,
Ik ben bezig om in Nunspeet een Hardstyle feest te organiseren. Heb verschillende locatie's benaderd en de enige die er wel heil in zag was een paarden manege
Opzich natuurlijk geweldig, maar het is zo donders groot wat betekent dat het licht en geluid ook veel moet zijn en eigenlijk ook veel publiek. anders is de zaal half leeg.
Dus ik kijken hoe ik het moet aanpakken.
Catering heb ik al wel iets voor gevonden.
Licht en geluid heb ik ook al mooie deal voor kunnen sluiten.
DJ's is de bedoeling dat er 1 of 2 bekenden komen te staan en dat ik en een kameraad de avond opvullen.
Hoe krijg ik veel mensen naar mijn evenement en wat is een normale entree die ik zal kunnen vragen.
Bijv. headhunterz en een upcoming DJ
Tips hoe ik het beste zoiets zal kunnen aanpakken????
Graag mischien zijn er mensen bekend met organiseren van een feest?
Laat het horen AUB
Ik ben bezig om in Nunspeet een Hardstyle feest te organiseren. Heb verschillende locatie's benaderd en de enige die er wel heil in zag was een paarden manege
Opzich natuurlijk geweldig, maar het is zo donders groot wat betekent dat het licht en geluid ook veel moet zijn en eigenlijk ook veel publiek. anders is de zaal half leeg.
Dus ik kijken hoe ik het moet aanpakken.
Catering heb ik al wel iets voor gevonden.
Licht en geluid heb ik ook al mooie deal voor kunnen sluiten.
DJ's is de bedoeling dat er 1 of 2 bekenden komen te staan en dat ik en een kameraad de avond opvullen.
Hoe krijg ik veel mensen naar mijn evenement en wat is een normale entree die ik zal kunnen vragen.
Bijv. headhunterz en een upcoming DJ
Tips hoe ik het beste zoiets zal kunnen aanpakken????
Graag mischien zijn er mensen bekend met organiseren van een feest?
Laat het horen AUB