Dit, prachtig om te zienRonzz wrote:Wat een muzikale talentenb-plan wrote:Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid?![]()
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
De melodie in de lead vanaf 1:10 zou van mij part direct in een zomerse hardstyle track kunnen.Bever wrote:Dit, prachtig om te zienRonzz wrote:Wat een muzikale talentenb-plan wrote:Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid?![]()
View on YouTube
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
www.partyflock.nlDJ_Tim wrote:Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?
https://partyflock.nl/party/searchDJ_Tim wrote:Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?
https://partyflock.nl/party/nowandsoonDJ_Tim wrote:Is er een site waar ik makkelijk alle festivals (liefst niet alleen hardstyle maar ook house oid.) binnen een bepaalde straal van mijn plaats kan bekijken?
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Ooh ik wist helemaal niet dat dat via partyflock kan
Bedankt!!
-
H
Ben het weer eens even helemaal kwijt. Ik zoek naar een plaat van the Prophet welke kwa stijl veel lijkt op Oxygen maar ik kan hem niet meer vinden. Heb hem al vaker gevonden maar ik vergeet telkens hoe die heet.
Misschien weet iemand hier zo wel welke ik bedoel.
Edit, weet het al, het is Counterfeit
Misschien weet iemand hier zo wel welke ik bedoel.
Edit, weet het al, het is Counterfeit
-
H
TiMOTHYb wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/hardtraxx-q-a-the-prophet-t50030.html
Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?
iemand die naar deze feesten is geweest en de kaartjes nog op zijn computer of in z'n mailbox heeft staan?
Hard Bass heb ik nog wel, kijk je PM.Franky wrote:Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden![]()
Thanks!MelvinFR wrote:Hard Bass heb ik nog wel, kijk je PM.Franky wrote:Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden![]()
Ook niet meer op je Paylogic account of een van je vrienden op hun Paylogic accounts?Franky wrote:Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden![]()
Wat laat misschien, maar vind het hierboven niet helemaal duidelijk uitgelegd.b-plan wrote:Is er iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen: lead, synth en melodie? Ik begrijp het onderscheid niet
Lead=Synth+Melodie. Synth is het type geluid, dus zeg maar het instrument en de melodie is het schema van de noten. Lead wordt dus veelal gebruikt om de melodie+synth combinatie in een climax aan te geven.
Had deze kaartjes niet zelf besteld en de vrienden waarvan ik dacht dat ze de kaartjes besteld hadden zeggen dat ze de kaartjes niet meer kunnen vinden. (iets met via event travel besteld ofzoSAIN7 wrote:Ook niet meer op je Paylogic account of een van je vrienden op hun Paylogic accounts?Franky wrote:Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van de kaartjes van de feesten waar ik heen ben geweest, alleen kan ik die van x-qlusive legends en hardbass 2014 niet meer vinden![]()
Titan wrote:Is it a new hype to perform drunk? #fail #trending #mc #hardstyle
iemand een idee waar dit was en welke MC?Titan wrote:Gaat mij niet zo zeer om braaf zijn... Al slik je een strip aan pillen en drink je 4 trayen Aldi bier weg. I don't give a fuck!
Verkloot gewoon niet mijn set door aan de mixer te zitten of onzin uit te kramen.
Gisteren om 03:51 gepost, zal dus denk ik Epic Hard! XL betreffen in Tilburg. RG staat op Partyflock aangegeven als de mc daar.
Edit: Uit de reacties op Facebook:
Mc RG Can't be me; had 5 bottles of beer
Sander van Kempen Al waren het er 10 was jij nog niet zat. Keer pilske nuttigen?
Mc RG inderdaad voel me ook niet aangesproken ofzo
Mc RG het was iemand die niet op de line up stond.. ben benieuwd wat er gebeurd is man
Vraag me wel af waarom ie zegt "ben benieuwd wat er gebeurd is man". Als je mc bent ben je er toch de hele tijd bij?
Sander van Kempen Al waren het er 10 was jij nog niet zat. Keer pilske nuttigen?
Mc RG het was iemand die niet op de line up stond.. ben benieuwd wat er gebeurd is man
Vraag me wel af waarom ie zegt "ben benieuwd wat er gebeurd is man". Als je mc bent ben je er toch de hele tijd bij?
Meestals hebben MC's ook wel ff pauze, dat iemand anders het even overneemt toch?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Volgens mij wel idd, heb mc villain wel eens zien rondlopen op decibel terwijl die mc was op de euphoria stageChroman wrote:Meestals hebben MC's ook wel ff pauze, dat iemand anders het even overneemt toch?
Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC, alleen de mixer mag je niet aanrakenDelt-A wrote:Gisteren om 03:51 gepost, zal dus denk ik Epic Hard! XL betreffen in Tilburg. RG staat op Partyflock aangegeven als de mc daar.
Ben ook benieuwd wie zijn set heeft verkloot volgens hem.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Weet iemand hoe festivals omgaan met interferentie van het geluid? K moest hier ineens aan denken toen een vriend van mij opmerkte dat de bass in het midden van een tent harder ging dan een paar meter naar de zijkant.
Nee, gewoon nee. Een MC is er om het publiek op te zwepen wanneer de sfeer er niet in zit, voor aan- en afkondigingen en de situatie te redden in het geval van het falen van de techniek. Niet om een hoofdrol op te eisen. We staan er voor de muziek, niet voor de schreeuwkunsten van een MC.SAIN7 wrote:Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC
Niet zo heel moeilijk. Speakers sturen het geluid in golven vooruit. In het midden heb je over het algemeen golven van zowel de linker als de rechter arrays. In rechte lijn van de arrays heb je eigenlijk nig geluid van 1 array, maar centraal dus goed geconcentreerd. Aan de zijkant heb je het 1 array, maar ook slecht geconcentreerd, waardoor het al aardig verwaaid is. Echt geluidsmuren staan er op festivals niet.DJ_Tim wrote:Weet iemand hoe festivals omgaan met interferentie van het geluid? K moest hier ineens aan denken toen een vriend van mij opmerkte dat de bass in het midden van een tent harder ging dan een paar meter naar de zijkant.
Nee, gewoon nee. Een MC is er om het publiek op te zwepen wanneer de sfeer er niet in zit, voor aan- en afkondigingen en de situatie te redden in het geval van het falen van de techniek. Niet om een hoofdrol op te eisen. We staan er voor de muziek, niet voor de schreeuwkunsten van een MC.Steffnov wrote:SAIN7 wrote:Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC
Veel MC's denken hier vaak anders over volgens mij. Altijd hetzelfde trucje met de tussenstukjes. Elke set moet er wel wat gezegd worden wat totaal onnodig is.
Ze denken er anders over, maar tja, ze overschatten hun eigen beroep. Tweede viool spelen kan niet leuk zijn, maar begin er dan niet aan.SAIN7 wrote:Veel MC's denken hier vaak anders over volgens mij. Altijd hetzelfde trucje met de tussenstukjes. Elke set moet er wel wat gezegd worden wat totaal onnodig is.