Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 03:29 
 

Makreel schreef:
Chroman schreef:
Meestals hebben MC's ook wel ff pauze, dat iemand anders het even overneemt toch?


Volgens mij wel idd, heb mc villain wel eens zien rondlopen op decibel terwijl die mc was op de euphoria stage



ja en ff snuiven enzo

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Hmm door de set heen schreeuwen hoort bij het vak van een MC


Nee, gewoon nee. Een MC is er om het publiek op te zwepen wanneer de sfeer er niet in zit, voor aan- en afkondigingen en de situatie te redden in het geval van het falen van de techniek. Niet om een hoofdrol op te eisen. We staan er voor de muziek, niet voor de schreeuwkunsten van een MC.

DJ_Tim schreef:
Weet iemand hoe festivals omgaan met interferentie van het geluid? K moest hier ineens aan denken toen een vriend van mij opmerkte dat de bass in het midden van een tent harder ging dan een paar meter naar de zijkant.


Niet zo heel moeilijk. Speakers sturen het geluid in golven vooruit. In het midden heb je over het algemeen golven van zowel de linker als de rechter arrays. In rechte lijn van de arrays heb je eigenlijk nig geluid van 1 array, maar centraal dus goed geconcentreerd. Aan de zijkant heb je het 1 array, maar ook slecht geconcentreerd, waardoor het al aardig verwaaid is. Echt geluidsmuren staan er op festivals niet.



Rond het midden dempen ze elkaar uit of versterken ze elkaar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:19 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Rond het midden dempen ze elkaar uit of versterken ze elkaar.

Afbeelding


Ja dat bedoel ik. Doen festivals er iets aan dit te verminderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:48 
 

DJ_Tim schreef:
stefaneke schreef:
Rond het midden dempen ze elkaar uit of versterken ze elkaar.

Afbeelding


Ja dat bedoel ik. Doen festivals er iets aan dit te verminderen?


Je kan natuurkunde niet breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DJ_Tim schreef:
stefaneke schreef:
Rond het midden dempen ze elkaar uit of versterken ze elkaar.

Afbeelding


Ja dat bedoel ik. Doen festivals er iets aan dit te verminderen?


Je kan natuurkunde niet breken.


Misschien hoogteverschil van speakers, of de setting hiervan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:36 
 

Er zijn allerlei technieken voor maar interferentie is vrijwel onontkoombaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter, mocht je dit toevallig lezen. Is er al meer bekend over de situatie van Delete betreft zijn verblijfsvergunning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is het verschil eigenlijk als je bij collabs '&', 'vs' of 'ft' ziet staan? Zoals in deze tracklist:

Citaat:
The Ultimate Prefix & Density Top 5
18. 05. Prefix & Density vs Blackburn - The Future
19. 04. Prefix & Density - Surprise
20. 03. Prefix & Density - Anger
21. 02. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
22. 01. Prefix & Density - Soundwaves


Dacht altijd dat je 'ft' gebruikt als je met MC's of vocalisten werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pieter, mocht je dit toevallig lezen. Is er al meer bekend over de situatie van Delete betreft zijn verblijfsvergunning?

Ik zou als ik als producer op dit forum zat, af en toe zoeken op mijn artiesten naam.

Thera
Thera
Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MelvinFR schreef:
Pieter, mocht je dit toevallig lezen. Is er al meer bekend over de situatie van Delete betreft zijn verblijfsvergunning?

Ik zou als ik als producer op dit forum zat, af en toe zoeken op mijn artiesten naam.

Thera
Thera
Thera

:lol: :lol: :lol:

Handig ja! Betreffende verblijfsvergunning: zodra er duidelijkheid is, dan wordt dat uiteraard meteen bekend gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Wat is het verschil eigenlijk als je bij collabs '&', 'vs' of 'ft' ziet staan? Zoals in deze tracklist:

Citaat:
The Ultimate Prefix & Density Top 5
18. 05. Prefix & Density vs Blackburn - The Future
19. 04. Prefix & Density - Surprise
20. 03. Prefix & Density - Anger
21. 02. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
22. 01. Prefix & Density - Soundwaves


Dacht altijd dat je 'ft' gebruikt als je met MC's of vocalisten werkt.

Ik denk dat het hier gedaan in omdat "Prefix & Density" al een "&" heeft. Zo is het duidelijk dat Blackburn en The Vision andere artiesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 23:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klopt, we doen het inderdaad puur omdat het er beter uitziet.
Een "And" zou bijvoorbeeld ook kunnen om die dubbele & te vermijden. :)
Geen gekke bijzondere reden verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Zanger Thera - Hey Marlous (Thera Live Mix)

Toekomst Bier aka Phuture Noize - Carnavalsmix 2k14

deze al ergens te downloaden??(Thera?? :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toekomst Bier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zanger Thera - Hey Marlous (Thera Live Mix)

Toekomst Bier aka Phuture Noize - Carnavalsmix 2k14

deze al ergens te downloaden??(Thera?? :innocent: )

Mijn carnavals 'hits' worden later dit jaar weggegeven :-) (ik gok zo rond de 11e vd 11e :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Wat draaien Pavo & Zany als ze op een freestyle stage staan? (Last World MILF stage)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier 2 voorbeeld setjes
http://lsdb.nl/set/155869/zany-pussy-lo ... 10-13.html
http://lsdb.nl/set/167334/zany-pussy-lo ... 03-15.html

denk dat je in dit straatje moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is het beste audio-formaat?
Ik heb sinds vandaag het Phuture Noize album binnen gekregen en heb een Macbook.. dus iTunes vroeg welk formaat ik wilde hebben dus koos ik voor .WAV omdat dit bij de streamingssites de duurste optie is (dus denk ik kwa audio ook het beste).
Alleen nu heb ik ook direct via de cd gekopieƫrd en heb ik dus ook een AIFF-C-audio formaat.

Mijn vraag is dus, waarom is er zoveel verschil in audioformaat en waarom zou ik welk formaat moeten gebruiken?
Zijn er ook betere opties voor andere telefoons of gebruik van het audio, kwa op een festival spelen of via je oordopjes, of blijft dan het beste geluidsformaat gewoon het handigste om te hanteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 22:43 
 
Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
Wat is het beste audio-formaat?
Ik heb sinds vandaag het Phuture Noize album binnen gekregen en heb een Macbook.. dus iTunes vroeg welk formaat ik wilde hebben dus koos ik voor .WAV omdat dit bij de streamingssites de duurste optie is (dus denk ik kwa audio ook het beste).
Alleen nu heb ik ook direct via de cd gekopieƫrd en heb ik dus ook een AIFF-C-audio formaat.

Mijn vraag is dus, waarom is er zoveel verschil in audioformaat en waarom zou ik welk formaat moeten gebruiken?
Zijn er ook betere opties voor andere telefoons of gebruik van het audio, kwa op een festival spelen of via je oordopjes, of blijft dan het beste geluidsformaat gewoon het handigste om te hanteren?


Wav is ongecompresseerd en dus het beste. FLAC compresseerd zonder kwaliteitsverlies dus volgens mij is die net zo goed als wav. mp3 is minder in kwaliteit maar als je 320 kbps hebt is het alsnog heel hoog en prima geschikt voor de meeste doeleinden (waaronder ook draaien op festivals). Voor mobiel raad ik mp3 of iets dergelijks aan omdat die bestanden veel kleiner zijn en op mobiel heb je meestal niet erg veel ruimte.

AIFF-C is ontwikkeld door apple en is eigenlijk 'hun wav'. Ook gewoon ongecompresseerde audio dus net zo goed als wav maar apple heeft vaak de neiging alles zelf te willen doen en geen gebruik te maken van bestaande codes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Wav is ongecompresseerd en dus het beste. FLAC compresseerd zonder kwaliteitsverlies dus volgens mij is die net zo goed als wav. mp3 is minder in kwaliteit maar als je 320 kbps hebt is het alsnog heel hoog en prima geschikt voor de meeste doeleinden (waaronder ook draaien op festivals). Voor mobiel raad ik mp3 of iets dergelijks aan omdat die bestanden veel kleiner zijn en op mobiel heb je meestal niet erg veel ruimte.

AIFF-C is ontwikkeld door apple en is eigenlijk 'hun wav'. Ook gewoon ongecompresseerde audio dus net zo goed als wav maar apple heeft vaak de neiging alles zelf te willen doen en geen gebruik te maken van bestaande codes.


Thanks, dus simpel gezegd is .mp3 gewoon het makkelijkste voor mobiel gebruik. WAV is gewoon leuk als je veel ruimte op je laptop/pc hebt en de beste kwaliteit geluid wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:25 
 

SAIN7 schreef:
DJ_Tim schreef:
Wav is ongecompresseerd en dus het beste. FLAC compresseerd zonder kwaliteitsverlies dus volgens mij is die net zo goed als wav. mp3 is minder in kwaliteit maar als je 320 kbps hebt is het alsnog heel hoog en prima geschikt voor de meeste doeleinden (waaronder ook draaien op festivals). Voor mobiel raad ik mp3 of iets dergelijks aan omdat die bestanden veel kleiner zijn en op mobiel heb je meestal niet erg veel ruimte.

AIFF-C is ontwikkeld door apple en is eigenlijk 'hun wav'. Ook gewoon ongecompresseerde audio dus net zo goed als wav maar apple heeft vaak de neiging alles zelf te willen doen en geen gebruik te maken van bestaande codes.


Thanks, dus simpel gezegd is .mp3 gewoon het makkelijkste voor mobiel gebruik. WAV is gewoon leuk als je veel ruimte op je laptop/pc hebt en de beste kwaliteit geluid wilt hebben.


Je hebt geen fuck aan WAV buiten een studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit wel eens te zoeken naar E=NC2 shirts, zag wel een post van HS.com op facebook die dateerde uit 2012. Iemand enig idee of ze nog ergens te verkrijgen zijn? Vind de kleuren en het ontwerp erg vet. All around heeft alleen ''NC'' erop staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe groot zou de markt voor Hard Dance in Nederland op dit moment zijn? Bijvoorbeeld als je naar het aantal festivalbezoekers kijkt. En is dat absoluut gezien groter dan in de 90s? (in verhouding vast niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Armin van Buuren - Shivers (Frontliner Remix) climax versie al eens gereleased trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:54 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Is Armin van Buuren - Shivers (Frontliner Remix) climax versie al eens gereleased trouwens?

Nope.
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen